אני משתמש חדש, יש לי כמה בעיות דחופות עם נטפרי



  • שלום לכולם, אולי כאן יש מישהו שנתקל כבר בבעיות שלי ויכול לעזור לי עם תמיכה.

    1. אפליקציית OneDrive לא עובדת. (היינו תיקיה במחשב A שבה אני מעלה קבצים, אמורה להסתנכרן לתיקיה זהה במחשב B)
      זאת ההודעה שאני מקבלת:
      418cb6b2-60d5-47d5-8cfa-558fb3897ffb-image.png

    2. חיבור לVPN של העבודה שלי ע"י אפליקציה שנקראת Meta Agent, מפילה את האינטרנט, כמו כן, עד שהחיבור עולה לוקח זמן רב מהרגיל(בערך 4-5 דקות במקום 10 שניות). אחרי שהחיבור עולה האינטרנט חוזר חוץ מאשר באפליקציית טימס, כדלהלן:

    3. אפליקציית Teams של מייקרוסופט, גם על כרום וגם באפליקציה במחשב כל כמה דקות כותבת לי "נתקלנו בבעיה, מתחבר מחדש..." "נראה שאינך מחובר לאינטרנט" או "התחבר מחדש כדי להמשיך את השיחה" בזמן הזה הודעות נכנסות לא נכנסות והודעות יוצאות לא יוצאות, אין באנרים וכו', נראה כאילו החיבור של האפ' נקטע, רק אחרי ריענון מלא של האפ' זה חוזר לעבוד טוב עד הפעם הבאה.
      כמו"כ אייקונים של תגובה לפוסט מופיעים כתמונה חסומה ומופיעים רק כשעוברים עליהם עם העכבר: (זה לא קריטי)
      bc8670f1-3c69-42fd-b07a-3745972a3345-image.png

    4. איך משיגים טלפונית את התמיכה הטכנית של ספק RL?

    5. במידה ויש קישור שהוא "קובץ שהתפרסם לציבור" אבל נצרך לי לעבודה השוטפת והוא נקי לחלוטין (טבלאות...), האם אחרי שאשלח אותו לבדיקה, זה יחסם שוב אחרי שכמה אנשים אחרים יכנסו אליו? (זה קובץ שכל הזמן עובדים עליו ברמה ה"ציבורית" אותה קבוצת אנשים)

    6. מה זה הקהילות של נטפרי, איך זה עובד? האם אפשר לצאת מהם אח"כ?

    פשוט הפסדתי היום יום עבודה בגלל כל הדברים הטכניים האלו😓
    ואני רוצה מחר לעבוד רגיל
    אשמח מאוד בכל מי שיכול להגיש לי עזרה
    תבורכו מהשמיים
    תודה



    1. במידה ויש קישור שהוא "קובץ שהתפרסם לציבור" אבל נצרך לי לעבודה השוטפת והוא נקי לחלוטין (טבלאות...), האם אחרי שאשלח אותו לבדיקה, זה יחסם שוב אחרי שכמה אנשים אחרים יכנסו אליו? (זה קובץ שכל הזמן עובדים עליו ברמה ה"ציבורית" אותה קבוצת אנשים)

    לא יחסם



  • @BrachyR אמר באני משתמש חדש, יש לי כמה בעיות דחופות עם נטפרי:

    מה זה הקהילות של נטפרי, איך זה עובד? האם אפשר לצאת מהם אח"כ?

    פה יש את כל המידע בנושא
    http://wiki.netfree.link/wiki/פיקוח_קהילתי



  • @BrachyR אמר באני משתמש חדש, יש לי כמה בעיות דחופות עם נטפרי:

    איך משיגים טלפונית את התמיכה הטכנית של ספק RL?

    הנה המייל שלו והטלפון
    yishai@isp.net.il
    0722-132999



  • תודה לכם
    אם מישהו יודע לגבי שאר הדברים, זה ממש יעזור לי!



  • @BrachyR אני רוצה להבין,

    1. האם מחשב זה תמיד היה מחובר לאינטרנט אחר ורק עכשיו התחברת לנטפרי? או שהאינטרנט חדש למחשב זה?
    2. אם היה לך אינטרנט אחר לפני כן (במחשב זה) האם כל הדברים הנ"ל עבדו?
    3. האם התקנת את תוכנת wifree?

    ועכשיו לשאלות

    1. קשה להבין איך זה יכול להיות קשור להתחברות לנטפרי, הייתי מייעץ להסיר את תוכנת OneDrive ולהתקין מחדש
    2. ו-3. א. זה שזה מפיל את האינטרנט, זה רק בזמן הנסיון להתחבר? (והאייקונים שלא מופיעים, זה רק כאשר המחשב מחובר ל-VPN?)
      ב. VPN בנטפרי יכול להיות נושא מורכב, כדאי לעשות הקלטת תעבורה, ולצרף אותה לפנייה לצוות התמיכה המצויינת של נטפרי


  • @yzahn

    1. תמיד היה מחובר לאינטרנט, תשתית בזק, ספק פרטנר במהירות 100MG, חיבור קווי לראוטר BE של בזק. עד עכשיו היה לי סינון נתיב כתוכנה על המחשב.
    2. כנ"ל כן כל הדברים הנ"ל עבדו (הVPN, ברגע שהתחברתי אליו, הסינון של נתיב נפל, ולכן הייתי צריכה לעבור לסינון ברמת ספק כי נתיב לא הולך טוב עם VPN)
    3. לא, הWIFI מנותק בראוטר לא משתמשת בו כלל.

    לגבי הonedrive זה עזר! תודה רבה!!!
    כן, האינטרנט מתנתק בזמן שזה מתחבר (חייבת לציין שהיום זה התחבר ממש מהר לעומת אתמול, כך שלא נשארתי הרבה זמן מנותקת)
    הטימס, ממשיך ליפול כל הזמן בלי קשר לאינטרנט, יש אינטרנט והכל עובד אבל טימס מתנתק כל כמה דק'. לא האייקונים זה כל הזמן.

    תאמין לי שניסיתי הרבה מאוד זמן לעשות הקלטת תעבורה וזה לא מצליח, זה פשוט מתאפס להקלטה חדשה כשאני מנסה לשמור את זה.

    תודה רבה על העזרה
    יישר כח



  • @yzahn
    התברר שהonedrive עדיין נתקע עם אותה הודעה לעיל^,
    זה עובד רק אם עושים כל פעם הסרה והתקנה מחדש של האפליקציה, עד לסגירה שלה.

    אם יש פה מישהו שמשתמש בonedrive אשמח לעזרה!


התחבר כדי לפרסם תגובה
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: