• הגדלתי חבילה באמצע החודש ושאלתי אם חודש הבא אוכל להקטין אז מתי להודיעה, וענו לי להתקשר בסוף החודש. אף אחד לא הזכיר לי עניין של עמלה ובפתאום עכשיו שאני בא להקטין זה עמלה של 10 שח והם טוענים שלא היו צריכים להודיע לי לפני כן כי לא שאלתי. זילזול וחוצפה


  • @netanel נראה בעניותי שזו טעות, דבר כזה צריך להיות שקוף. בסלקום כשעשיתי הו"ק, כל נציג שטיפל בי אמר לי את העמלות הכרוכות..


  • ניסיתי עם הנציגה בצאט כלום לא עזר.
    הם טוענים שכיוון שלא שאלתי לא ענו לי.
    אמרתי לה: והרי הנציגה דיברתי איתה ידעה מפורשות שתוך כמה ימים אני מחזיר את החבילה הישנה, ולא אמרה לי.
    ואם מישהו חושב שהקטינו לי חזרה בחינם טועה.
    תמיד 019 צודקים ותמיד מנצחים.


  • זה נראה כאילו 019 לקחה ע"ע כפרוייקט לא לתת שירות.. אולי רק ללקוחות נטפרי כי אנחנו חרדים.
    בכל אופן, אני גם סובל מהם.

    בשביל הפרנציפ, תנסה לברר ברחבי המרשתת אם זה חוקי, ובמידה ולא תבטל את העיסקה [באופן חלקי], ושהם יאכלו קוסקוס.
    מה שזה יתן [למי שישאל], שבפעם הבאה הם יודעו ללקוח במפורש שזה כרוך בעמלה..


  • מה יעזור לבטל את העיסקה? אני צריך אותם.


  • ודרך אגב אמרתי לנציגה בדיוק את מה שאמרת, שכנראה אנחנו לא משתלמים להם לתת שירות טוב, אנחנו מבחינתם לא מציאה גדולה. וכן עידכנתי אותה שברשת הרבה מתלוננים עליהם.


  • @netanel אמר בעוד פעם 019 וההתנערות:

    מה יעזור לבטל את העיסקה? אני צריך אותם.

    על ה10 ש"ח שגבו לך...
    אבל כמובן, רק אחרי שתברר שאכן חוקית אסור להם לגבות לך.


  • אבל אם אני יצא מהם אני גם יפסיק את השירות שלהם, לאן אלך?


  • לפחות הם עונים... הייתי רוצה לשלם 10 ש''ח בכדי שיתנו לי שירות...
    אני בחברה אחרת וכלל לא ענו לי כמעט חודש והפסדתי ימי עבודה


  • @benaharon אמר בעוד פעם 019 וההתנערות:

    לפחות הם עונים... הייתי רוצה לשלם 10 ש''ח בכדי שיתנו לי שירות...
    אני בחברה אחרת וכלל לא ענו לי כמעט חודש והפסדתי ימי עבודה

    אני יודע על מי אתה מתכווין, ובאמת לא ברור מה קורה שם.
    לפני כשבועיים ניסיתי ליצור איתם קשר, [בכל דרך אפשרית: אתר, מייל, טלפון], וללא הצלחה.

    אולי באמת שמנהלי נטפרי יבדקו במה העניין.


  • @netanel
    תבדוק טוב נראה לי שזה כן כתוב בחוזה שלהם ששינוי חבילה עולה כסף ואפילו לכיוון למעלה רק שהם גובים את העמלה רק שזה לכיוון מטה... תבדוק זאת.. אני לא בטוח ב100%.


  • צריכים לזכור שכל החברות עובדות בעומסים מטורפים ועם נסיונות לגיוסי עובדים בחודש האחרון
    אני מניח שלא שווה לך לעשות ענין מה 10 ש"ח הנוספים. לי תמיד אמרו זאת בשיחה, אולי בטעות הנציג לא אמר באותה השיחה איתך, לא נראה לי שכדאי לעשות ענין.


  • @שמשון אמר בעוד פעם 019 וההתנערות:

    צריכים לזכור שכל החברות עובדות בעומסים מטורפים ועם נסיונות לגיוסי עובדים בחודש האחרון
    אני מניח שלא שווה לך לעשות ענין מה 10 ש"ח הנוספים. לי תמיד אמרו זאת בשיחה, אולי בטעות הנציג לא אמר באותה השיחה איתך, לא נראה לי שכדאי לעשות ענין.

    לכן לא עשיתי ונשארתי. אבל עדיין זה חוצפה, אם נציג עשה פדיחה שישאו בתוצאות. אבל בגלל שאתה כבול בידיים שלהם תמיד יגבו מה שהם רוצים, כי מה תעשה תתבע אותם על 10 ש"ח.

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: