פרסומות באתר "כל רגע"



  • לאחרונה הפרסומות באתר "כל רגע" (http://kore.co.il/) חסומות בנטפרי
    ניסיתי לשאול במערכת הפניות למה?
    המענה שקיבלתי היתה לקונית במידת מה "הפרסומות באתר נחסמו, עקב דיווחים על פרסומות לא ראויות שהופיעו שם."
    ניסיתי לבקש שיפנו אותי לפרסומות הלא ראויות כדי שמנהלי האתר יוכלו להוריד את זה
    ושהפרסומות ייפתחו בנטפרי
    התשובה היתה מקוממת
    "אין לנו דרך, בכל מקרה המדיניות בנטפרי היא לחסום פרסומות כך שלא נראה שיש מה לשנות בעניין"
    אני כמפרסם קבוע וגדול במדיה החרדית רוצה לחשוף פרסומות ראויים וטובים למשתמשי נטפרי
    ונטפרי מצאה מטרה חדשה (חוץ מהמטרה הקדושה של סינון התכנים הלא ראויים באינטרנט שעליה אני מברך בכל יום!) לחסום לי את הפרנסה!!!
    תסלחו לי, אבל זה מקומם אותי מאוד!!!
    מה רע יש בעבודתי שצריכים לחסום לי אותה?!
    @magicode @רותי אשמח מאוד למענה מהירה לכאבי
    בתודה רבה



  • אשמח להחכים.
    האם זכור למישהו כאן מקרה בודד מאז שהוקם הפורום, שבו מישהו ערער בפורום על תשובה שקיבל במערכת הפניות, והערעור בפורום התקבל ?
    מה גורם לאנשים לנסות את זה שוב ושוב ?



  • @ליכט אולי לפחות אקבל כאן הסבר הגון שיסביר את התגובה במערכת הפניות
    לא יודע למה אבל אני מרגיש שאין התייחסות מספיק מכובדת במערכת הפניות לבקשה שקצת חורגת מהנהלים הרגילים של בדיקת אתרים...
    כתבתי במערכת הפניות הסבר שאני רוצה לעזור לפתור את הבעיה שחוסמת את הפרסומות באתר
    וענו לא בצורה עניינית...



  • @אפשוטער-יוד
    אם זה שאלה של מדיניות למה שלא תפנה ל-1599-550-330 ?
    מופיע בדף הבית באתר של נטפרי



  • אני אגיב לך תגובה בשלוף לא מחייבת.

    בוא נתחיל מזה שהאתר המדובר הוא אתר מאוד בעייתי. בא נגדיר את זה ככה "אתר שעדיף שיהיה חסום".
    ואני גם לא יודע אם זה לא יקרה יום אחד.
    לכן חסימת הפרסומות באתר הזה מאפשרת איך שהוא להחזיק את הראש של האתר הזה מעל המים.

    וזה מצטרף לחסימות מהסוג שאתה אומר עדיף שיהיה חסום כבר ככה אין כמעט לאף אחד תועלת מזה שזה פתוח.



  • גם אני חוויתי לאחרונה מספר פעמים
    במערכת הפניות
    תחושה של זלזול, התנשאות, ופטרונות

    כמשתמש ותיק של נטפרי מאז חיתוליו
    וכאחד שעדיין משתדל להעביר לנטפרי את מי שמתייעץ איתי בעניין
    הרשיתי לעצמי להתפרץ

    זה כואב המצב הזה. מאוד.

    נ.ב. חשבתי שהתחושה הזאת היא שלי בלבד, אבל האשכול הזה, ועוד כמה בפורום, הוכיחו לי שלא



  • @יותר הניסוח הוא קיצוני מידי. וחוץ מזה לא יפה לכתוב ככה.
    אבל, יש לי שאלה ישנה, אם יש לי שאלה על המדיניות של נטפרי. בפורום אסור לשאול, ובפניות אף פעם לא מקבלים תשובה. (אני מקבל, שאי אפשר לשאול שאלות. אבל, במוצהר כן ניתן לשאול שאלות. דבר שבמציאות לא נכון.)



  • @מאןדהו

    @אקסס אמר בפרסומות באתר "כל רגע":

    @אפשוטער-יוד
    אם זה שאלה של מדיניות למה שלא תפנה ל-1599-550-330 ?
    מופיע בדף הבית באתר של נטפרי



  • @DovidStroh בדף הבית זה מה שכתוב![alt text](ae4bcf86-1a65-4cd1-8499-051cdff15fa1-image.png image url)
    לא כתוב להתקשר למספר שהבאת, ומניסיון מעולם לא קיבלתי תשובה על מדיניות במרכז הפניות.





  • @DovidStroh לא משנה מה כתוב בדיוק בדף הבית. מנסיון, אם אני מתקשר לשם ושואל, אני מקבל תשובה?



  • @מאןדהו אין לי נסיון. ב"ה לי אין תלונות. אני מכיר את נטפרי מספיק לדעת שאם הם חסמו משהו היו להם סיבה טוב



  • @יותר אמר בפרסומות באתר "כל רגע":

    נ.ב. חשבתי שהתחושה הזאת היא שלי בלבד, אבל האשכול הזה, ועוד כמה בפורום, הוכיחו לי שלא

    תוכל לתת דגש מה באשכול הזה בלבד חיזק לך את התחושה?
    המלל של הנציגים ש@אפשוטער-יוד ציטט או מה שנכתב פה ?



  • @DovidStroh כלקוח, באמת כמעט ואין תלונות. אבל כשאתר או משהו אחר שלך ייחסם, ותרצה להבין מה הסיבה, כדי שתוכל לפחות להישתפר. ולא תקבל תשובה. תדבר איתי.



  • אני גם מרגיש ככה, אני מאמין שלא חוסמים סתם, ובמקרה הזה שמעתי ממישהו שראה פרסומת לא ראויה, אמנם בקשר ליחס של מערכת הפניות אני שותף להרגשה, תשובות לקוניות בלי להסביר, ובזמן האחרון גם הרגשה של חוסר נכונות לטפל בבעיות.

    ושוב כמובן אני לא מערער על עצם הדברים שחוסמים וכו', ואני מלא תודה לדבר העצום הענק והמיוחד הזה שנקרא "נטפרי"!



  • עד כמה שידוע לי אין מדיניות לחסימת פרסומות, שכן ראיתי פרסומות בjewishmusic וגם בפורום פרוג.



  • @mashav אמר בפרסומות באתר "כל רגע":

    אמנם בקשר ליחס של מערכת הפניות אני שותף להרגשה, תשובות לקוניות בלי להסביר, ובזמן האחרון גם הרגשה של חוסר נכונות לטפל בבעיות.

    ואני חושב (אני לא רואה מה קורה באמת מהצד השני) שלנטפרי אין היום זמן לענות תשובות ארוכות ומפורטות
    בגלל ריבוי פניות.
    אני מאמין שהם מקבלים מאות פניות (אם לא יותר) לבדיקת סרטונים, אתרים, ועוד ועוד, ואם היו עונים לכל אחד בתשובה ארוכה ומנומקת - זמן הטיפול בפניות יתארך עוד יותר.
    תנסו לחשוב כמה זמן יקח לכתוב פניה ברורה ומנומקת יותר X מאות רבות של פניות כאלו= זמן ממושך מאד
    יכול להיות שזה הסיבה לתשובות הקצרות
    אני לא תומך בנטפרי



  • @מעמד הגיוני.
    ודרך אגב השבוע שלחתי להם פניה דחופה עם שלש נקודות, והם ענו לי וסידרו לי ממש באותו רגע! בשניה!



  • @מעמד אתה בפירוש צודק. ויותר מזה, אם באמת נטפרי יענו לכל שאלת מדיניות, זה בסוף בסוף, יהיה על חשבוננו הלקוחות. שיקח יותר זמן מענה לטיפול בבעיות. הנקודה כאן היא
    א. נטפרי כותבים בעמוד הבית שניתן לפנות אליהם עם תלונות, במרכז הפניות. alt text
    כך, שאם זה לא נכון, שישנו את זה.
    ב. כשיש למישהו אתר, וזה נחסם לו בנטפרי, במידה ועיקר השוק שלו זה לקוחות נטפרי. זה סיפור קשה מאוד בשבילו, כך שאני כן חושב שראוי להתחשב בו, ולפחות להסביר לו למה זה נחסם, והאם יש אפשרות לפתיחה במידה והוא ישנה משהו.



  • @magicode אמר בפרסומות באתר "כל רגע":

    בוא נתחיל מזה שהאתר המדובר הוא אתר מאוד בעייתי. בא נגדיר את זה ככה "אתר שעדיף שיהיה חסום".
    ואני גם לא יודע אם זה לא יקרה יום אחד.
    לכן חסימת הפרסומות באתר הזה מאפשרת איך שהוא להחזיק את הראש של האתר הזה מעל המים.

    מבלי לצאת מהנושא,
    באמת הגיע הזמן שאתר כל רגע שרוב הכתבות שלו הם הפנייה ישירה מהשקפת העולם והכתבות של אתרי הביוב החרדים.....
    אמור להיות חסום בנטפרי בהקדם.
    ממש מחזק את ידיך אם זה יהיה חסום.....


התחבר כדי לפרסם תגובה
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: