• היה לי מקרה שהרובוט חסם את הבנק שלי בטעות. שלחתי פניה וענו לי להעתיק "פרטי החסימה" לא ידעתי מה זה וצירפתי שוב את הקישור וביקשו שוב אותו דבר צירפתי צילום מסך עד שהסבירו וטיפלו בזה. למעשה כל הסיפור שהיה צריך להיות כמה דקות אם הבנתי מיד, לקח הרבה יותר מזה...
    ההצעה שלי הוא לעשות כפתור לשלוח פניה ושזה יביא אוטומטי את המידע לתוך הפניה.


  • בכלל חסר לינק לפתיחת פנייה בדף החסימה של הרובוט.


  • @yzahn זה מה שהתכוונתי

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: