מאגר טכנאים



  • יש לי הצעה
    להקים מאגר של טכנאי מחשבים מומחים לנטפרי שיעזרו לבני אדם בהתקנה הראשונית עזרה אישית או עזרה בעסק.
    הטכנאים יעבדו תמורת תשלום, אלא שהם יקבלו מנטפרי עדיפות בכל פניה על מנת להקל על עבודתם.
    א. זה יחסוך הרבה משאבים כי המון אנשים כנראה הפניות הם דברים בסיסיים.
    ב. יעזור לאנשים שזה הדבר היחיד שמטריד אותם במעבר.
    ג. יתן פרנסה ליהודים.
    אני לא טכנאי אבל לפני תקופה הייתי צריך לעשות את הדבר הזה עבור הורי שגרים בעיר אחרת, ולקח לי כמה ימים כדי לארגן זאת. מניח שבעל מקצוע היה מסדר את הדבר בקלות מרובה.



  • אכן רעיון מבורך שאני גם כך עושה אותו כבר שנים כטכנאי בקהילה גדולה.
    בעבר הייתי מפנה ל019 להתחברות
    אבל לאחר שראיתי שהמהירות אצלהם שואפת ל1 (באזור שלנו, ואולי בעקבות עומס הקורונה)
    הפסקתי להמליץ ואני מספק סימים של פלאפון שמגיעים למהירות 20 סימטרי ואפילו יותר.
    אני מספק את הנטסטיק באותו מחיר כמו החברה , כולל כל ההגדרות והתמיכה בטל' ולפעמים אפילו נאלץ להגיע לבית הלקוח.
    בעקרון עדיף לעבוד עם נטסטיקים של Hawaii שמתפקדים כראוטר ושומרים את ההגדרות בתוכם
    ולפעמים מקבלים אוטומט את ה APN

    במקרה של לקוח מזדמן מחברה אחרת צריך לדעת להגיע למצב חיבור
    אח"כ לבקש שיכנסו ל 1.2.3.4
    ומשם תעודת אבטחה
    מה שהיו אמורים לקבל מהתמיכה של הספק/תשתית



  • @amir1 אמר במאגר טכנאים:

    הפסקתי להמליץ ואני מספק סימים של פלאפון שמגיעים למהירות 20 סימטרי ואפילו יותר.

    דרך איזה ספק?
    ד"א, איך כל זה קשור לנושא?



  • חבר קישר אותי ל IB אבל אני לא עובד אצל אף אחד
    מחפש מה שהכי טוב ללקוח
    וזה הקשר להקדמה
    בהתחלה 019 הי הכי זולים וזמינים כך שהסים היה חינם
    אבל מה זה שווה זול שלא גולש ולא סיפק לעובדות מהבית את הצרכים.
    אז שהגולשים ידעו שלפני שהם קונים סים, שיבדקו את רמת הקליטה באזורם ולכתחילה שיקחו נטסטיק של הוואווי טוב כי גם בזה ראיתי הבדלים אפילו בין הדגמים

    תמונה הזו של מס' בדיקות עם אותו הסים של פלאפון בנטסטיקים שונים
    המהיר יותר הוא ב E8372
    האיטי יותר E3276
    E3531
    והאיטי ביותר KUWFI
    בחברה השניה לא מגיע ל1
    IMG_20201011_152357.jpg



  • מי שרוצה דרכי סטיקים וסימים לעבודה מהבית, אני מודיע לו מראש שהגלישה שלו תהיה על כרעי תרנגולת ושלא יבוא בתלונות אליי. אי אפשר לסמוך על חיבור סלולארי לגלישה רציפה וטובה. זה כמו לתת לחברה מסחרית שכל שיחה חשובה לה - לעבוד על ממשק סלולארי בין בטלפונים בין ב WEB, זה מטורף.



  • @amir1 אכן גם מנסיון שלי כמעט בכל החברות, אין מה לשוות לפלאפון, זה כמו להיות עם דור שלישי או דור רביעי..
    ההשואה בין הסטיקים לא הכרחית, אא"כ ניסית כמה פעמים ותמיד היה כך, שכן גם באותו סטיק כל בדיקה תתן תוצאה אחרת, עקב חוסר היציבות של הרשת. אמנם זה ודאי נכון עצם הדבר שיש הבדלים גדולים בין סטיק אחד למשנהו
    @שמשון אבל אכן בכל מקרה א"א להסתמך על גלישה סלולארית, בעיקר בחיבור לשרת מרוחק וכדומה שעקב חוסר יציבות הרשת מתנתק הרבה.



  • @avishalom אמר במאגר טכנאים:

    יש לי הצעה
    להקים מאגר של טכנאי מחשבים מומחים לנטפרי שיעזרו לבני אדם בהתקנה הראשונית עזרה אישית או עזרה בעסק.
    הטכנאים יעבדו תמורת תשלום, אלא שהם יקבלו מנטפרי עדיפות בכל פניה על מנת להקל על עבודתם.
    א. זה יחסוך הרבה משאבים כי המון אנשים כנראה הפניות הם דברים בסיסיים.
    ב. יעזור לאנשים שזה הדבר היחיד שמטריד אותם במעבר.
    ג. יתן פרנסה ליהודים.
    אני לא טכנאי אבל לפני תקופה הייתי צריך לעשות את הדבר הזה עבור הורי שגרים בעיר אחרת, ולקח לי כמה ימים כדי לארגן זאת. מניח שבעל מקצוע היה מסדר את הדבר בקלות מרובה.

    מסכים עם הצעתך, ואם תתאמץ קצת תוכל למצוא שלפני תקופה לא ארוכה הצעתי הצעה כזו ומורחבת. שלטכנאים האלו תהיה הכשרה מנטפרי וגישה למערכת כדי לפתוח כתובות וכדו'.
    אבל אין לי זכויות יוצרים ואדרבה אם בגללך זה יקום אני יצדיע....




התחבר כדי לפרסם תגובה
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: