דיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה



  • @chocolate @ליכט זה לא אמור לעבוד.
    התמונות שנשלחות לבדיקה מגיעות לבודקות התמונות.
    ואילו הפניה עם פתיחת הדומיין של התמונות שלא נשלחות לבדיקה זה טיפול ידני של אישור הכתובת על מנת שהתמונות ישלחו לבדיקה.
    בכל אופן זה יכול להיות רעיון מעולה כמו שיש דיווח על תוכן בעייתי וזה פותח ישר פניה עם חמש נקודות . כך יהיה אפשרות לפתוח פניה מהפאנל שתסווג ישר כתמיכה טכנית.



  • @mosh115 אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:

    בכל אופן זה יכול להיות רעיון מעולה כמו שיש דיווח על תוכן בעייתי וזה פותח ישר פניה עם חמש נקודות . כך יהיה אפשרות לפתוח פניה מהפאנל שתסווג ישר כתמיכה טכנית.

    בדיוק זה מה שכתבתי בפוסט הראשון...



  • This post is deleted!


  • This post is deleted!


  • @ליכט מקבל



  • @administrators מקפיץ כדי להוסיף את הרעיון של "דיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה" לרשימת ההצבעות.



  • זה בוצע כבר.
    אתה יכול להיכנס לפניות ולדווח שהתמונות לא נשלחות לבדיקה.



  • @magicode אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:

    זה בוצע כבר.
    אתה יכול להיכנס לפניות ולדווח שהתמונות לא נשלחות לבדיקה.

    @administrators @magicode
    מה בוצע בדיוק?, עד כמה שידוע לי עדיין יש צורך בפתיחת פניה רגילה עם כותרת מתאימה, העתקת כתובת האתר, העתקת כתובת/ות התמונה/ות ושליחת הפניה (וסגירת העמוד של שליחת הפניה...).
    זה שניתן לפתוח פניה מתוך הפאנל (שד"א אינו מופיע בכל האתרים) זה אכן הקלה, אבל לא לזה התכוון מי שהציע את הרעיון (אני הקטן), אני עדיין חושב שזה יביא הקלה גדולה להרבה משתמשים, ובאמת חיפשתי את הרעיון הזה ברשימת ההצעות להצבעה ודי התאכזבתי כשלא מצאתי אותו.
    (נ.ב. היתה לי פעם הרגשה, שהיתה כוונה לא לקדם את זה בכדי לא להכביד על המערכת בבדיקת תמונות שלא כ"כ חשובות למשתמש ששלח אותם, כי אם זה באמת חשוב לו, הוא יקח את בזמן ויפתח פניה... תקנו אותי אם אני טועה)



  • @יוד
    תחושתך נכונה.
    אבל הסיבה היא מאוד פשוטה. כי אם נעשה קיצור דרך לכל שליחת פניה אז הפאנל יתמלא בקיצורים.
    וגם אמרתי שאם לך אין כח לשלוח פניה בשביל עצמך. אז למה שיהיה לנו אין כח לטפל בה.



  • @יוד, כמה פעמים נתקלת באתר שתמונותיו לא נשלחות לבדיקה?
    על כל פנים אחרים כמעט לא נתקלים. זה לא סוף העולם לפתוח פניה על כזה דבר.
    לפתוח פניה מתוך הפאנל זה פינוק שתוכל להשיג בקלות אם תשים את הלינק של פניה חדשה במועדפים (כמוני).



  • @magicode אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:

    @יוד
    תחושתך נכונה.
    אבל הסיבה היא מאוד פשוטה. כי אם נעשה קיצור דרך לכל שליחת פניה אז הפאנל יתמלא בקיצורים.
    וגם אמרתי שאם לך אין כח לשלוח פניה בשביל עצמך. אז למה שיהיה לנו אין כח לטפל בה.

    ראשית תודה על התגובה,
    לעצם העניין:

    1. אני חשבתי שזה כן דבר חשוב ולכן היה מועיל לעשות לו מקום בתוך הפנל, או אולי בכלל לשלב אותו בחלק של הדיווח על תמונות שכבר קיים, ויהיה ניתן באותו לחיצה גם לדווח על תמונות שלא נשלחו, -ובכך אולי לפתור את הבעיה של המיקום בפאנל.
    2. עיקר הבעיה היא כשזה באמת כן חשוב, ואז קורה אחד משני דברים, או שבאמת מקדישים לזה את הזמן הנדרש, וזה די מעצבן....(אם מותר להגיד), או שדוחים את הטיפול לפעם הבא כי ברגע זה זה לא קריטי, ובפעם הבא זה בדיוק בשעה לא שעה או שיש עומס במערכת, או שזה כ"כ דחוף לך שאין לך סבלנות להמתין גם את הכמה דקות שייקח לפתוח את הפנייה ולקבל מענה...
    3. אם אנחנו עדיין במצב שפתרון כזה מתמקם בסוף סדר העדיפויות בגלל ההעמסה על המערכת, אזי לא אמרתי כלום ואני ממתין בסבלנות לימים טובים יותר שבוודאי יבואו, אך לאחר שנחשפתי לאופציות שמוצעות בעמוד ההצבעות, שביניהם ישנם דברים שמצריכים השקעה אדירה וגם יגרמו להעמסה הרבה יותר גדולה על מערכת הבודקים, וחלק מההצעות אפי' לא נוגעים לצרכי עבודה באופן ישיר והחלטי (כל אתר יכול להיות קשור לפרנסת אנשים מסוימים, לא לזה כוונתי כמובן..) לכן חשבתי שההצעה הזאת חשובה לא פחות, ולפחות זכאית לעלות להצבעת הציבור. בסופו של דבר כאן מדובר בהצעה יעילה שבין היתר ישפר את חווית המשתמש בכל האתרים, משא"כ בכמה מההצעות שיספקו פתרונות באתרים מסויימים וכו'


  • @נטפריס אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:

    @יוד, כמה פעמים נתקלת באתר שתמונותיו לא נשלחות לבדיקה?
    על כל פנים אחרים כמעט לא נתקלים. זה לא סוף העולם לפתוח פניה על כזה דבר.
    לפתוח פניה מתוך הפאנל זה פינוק שתוכל להשיג בקלות אם תשים את הלינק של פניה חדשה במועדפים (כמוני).

    1. קורה לי הרבה, לא כמו פעם, אבל עדיין קורה.
    2. אדרבה בא נעלה את זה להצבעה, ולא תהיה לי ברירה אלא להכנע...
    3. אני חושב שיש לי סביבות 50 קיצורי דרך במועדפים... אני מתלבט מאוד איזה מהם אני יכול להוריד לרשימה הנפתחת רק ע"י לחיצה, בכדי למקם את המועדף החדש הזה...


  • בעצם אין כאן תגובה לטענה של @magicode שאישר את תחושתך, שהמינימום שנדרש בשביל להוכיח את הצורך בתמונות הוא הטורח שבפתיחת פניה.
    עסוקים או דחוף, גם לנטפרי יש שיקולים נחמדים לא פחות - אלא הרבה יותר - שלא לפתוח מהשרוול ככה.



  • @נטפריס אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:

    בעצם אין כאן תגובה לטענה של @magicode שאישר את תחושתך, שהמינימום שנדרש בשביל להוכיח את הצורך בתמונות הוא הטורח שבפתיחת פניה.
    עסוקים או דחוף, גם לנטפרי יש שיקולים נחמדים לא פחות - אלא הרבה יותר - שלא לפתוח מהשרוול ככה.

    משום מה, די נראה לי שהגבתי לטענה של @magicode והסברתי שגם אם ברגע זה יש לי דברים יותר דחופים מלעבור את התהליך של פתיחת פנייה וכו', זה לא אומר שזה לא מספיק חשוב, וכן, כל פתיחת פנייה היא הפסקת רצף העבודה והסחת הדעת ממה שהיית באמצע לעשות, ואח"כ חזרה לעניינים וכו', אני לא יודע איך זה בתחומי עבודה אחרים אבל בתחום שאני עוסק בו, זה מאוד מפריע, וזה בהחלט גורם לי לדחות פניות די דחופות לזמן אחר, כי הרי עכשיו ממילא אני לא יכול להתעסק עם זה ולחכות שיטפלו וכו' ואצטרך להסתדר בצורה אחרת, אז אטפל בזה אח"כ... והאח"כ הזה בדרך כלל מגיע כשאני תקוע באמצע משהוא עוד יותר דחוף או שאין לי דרך להתקדם. ואז אני עוצר ובאמת פותח פנייה על כל המשתמע מכך...

    אני מוצא את זה די מוזר שאני צריך להסביר כמה זה חשוב שנטפרי תשתדל לספק גלישה חלקה וחוויית משתמש נוחה באופן מקסימלי, הרי בסופו של דבר, זה בדיוק מה שנטפרי עושה עד היום ואם הבנתי את המהלך מתחילת הדרך, זו היתה השאיפה. א"כ קטונתי מלהבין את הסיבה שעדיף להשאיר את זה ככה, אם היו אומרים שזה לא ניתן כרגע כי גם ככה יש עומס על בודקי התמונות ולא רואים לזה סוף, אני יכול לקבל. אם הייתם אומרים שהפיתוח לוקח מדי הרבה זמן ומשאבים, ובשלב זה זה לא מצדיק את ההשקעה, אני עוד יותר מקבל, אבל התנגדות עקרונית? לזה לא ציפיתי, הרי בסה"כ מדובר כאן בתמונות שהיו אמורים להישלח לבדיקה היות והם מוצגים באתר פתוח, אלא מסיבה טכנית (היום והם יושבים על כתובת אחרת) הם לא נשלחו, למה לא לנסות לקדם פתרון לבעיה הטכנית הזאת, ולתת למשתמשי נטפרי הבאים, אתרים מושלמים יותר? אתמהה..

    נ.ב. @magicode @נטפריס @administrators
    אני מקווה שאתם לוקחים את דבריי בצורה עניינית בלבד, ולא ח"ו כטענה או תביעה ח"ו, לולי נטפרי לכאורה לא הייתי נשאר לעבוד בתחום בו אני עובד, ואולי עוד יותר גרוע מכך, שכן הייתי נשאר... כולי הערכה כלפי המערכת והעובדים המסורים, אני רק מנסה לבטא את הדעה שלי בעניין ותו לא, וכבוד נטפרי והמנהלים במקומם עומדת.


  • נקיפדיה

    @יוד אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:

    לולי נטפרי לכאורה לא הייתי נשאר לעבוד בתחום בו אני עובד, ואולי עוד יותר גרוע מכך, שכן הייתי נשאר...

    👍



  • @יוד אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:

    משום מה, די נראה לי שהגבתי לטענה של @magicode והסברתי שגם אם ברגע זה יש לי דברים יותר דחופים מלעבור את התהליך של פתיחת פנייה וכו', זה לא אומר שזה לא מספיק חשוב, וכן, כל פתיחת פנייה היא הפסקת רצף העבודה והסחת הדעת ממה שהיית באמצע לעשות, ואח"כ חזרה לעניינים וכו', אני לא יודע איך זה בתחומי עבודה אחרים אבל בתחום שאני עוסק בו, זה מאוד מפריע, וזה בהחלט גורם לי לדחות פניות די דחופות לזמן אחר, כי הרי עכשיו ממילא אני לא יכול להתעסק עם זה ולחכות שיטפלו וכו' ואצטרך להסתדר בצורה אחרת, אז אטפל בזה אח"כ... והאח"כ הזה בדרך כלל מגיע כשאני תקוע באמצע משהוא עוד יותר דחוף או שאין לי דרך להתקדם. ואז אני עוצר ובאמת פותח פנייה על כל המשתמע מכך...

    כמו שאתה לא מוצא מקום ב50 הקיצורים שלך לדחוף את זה. גם לנו אין מקום.
    אני מוכן לעשות שמתי שלוחצים על שלח פניה בכרטסת הוא יצטרף אטומטית לפניה את הדף הנוכחי שאתה נמצא בו. וככה יהיה לך ולאחרים יותר קל באופן כללי לדווח על בעיות באתר. קשה לי לקבל את זה שצריך לעשות כפתור לכל סוג של בעיה.



  • @magicode
    אפשר לעשות כמו בפלאפונים,שכל אחד יבחור לעצמו מה הוא רוצה שיופיע בקיצורי דרך שלו.



  • אני הצעתי פה
    להוסיף לכרטסת אופציה לבחירת תמונות שלא נשלחו לבדיקה וזה אטומטי יוסיף להפניה כתובת התמונה (חוץ מכתובת האתר שהתמונה מופיע בו ) זה יחסוך זמן להעובדים והמשתמשים



  • @magicode אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:

    כמו שאתה לא מוצא מקום ב50 הקיצורים שלך לדחוף את זה. גם לנו אין מקום.
    אני מוכן לעשות שמתי שלוחצים על שלח פניה בכרטסת הוא יצטרף אטומטית לפניה את הדף הנוכחי שאתה נמצא בו. וככה יהיה לך ולאחרים יותר קל באופן כללי לדווח על בעיות באתר. קשה לי לקבל את זה שצריך לעשות כפתור לכל סוג של בעיה.

    קודם כל תודה על השיפור בדיווח מתוך הכרטסת, בהחלט שיפור חשוב!
    2. (אני מקווה שאתה לא כועס עלי שאני מתעקש ולא מרפה בעניין הזה..) אני חושב שזה יכול איכשהוא להכלל בתוך החלק של דיווח על "תמונות שנחסמו/נפתחו ללא הצדקה" דהיינו שהדיווח יישאר באותו מקום רק יהיה שינוי מילולי, במקום היכן שכתוב היום "דווח על תמונה לא ראוייה" יופיע "דווח על תמונה" ובעמוד הבא במקום "משתמש נכבד, אם פגשת בתמונה שנפתחה או נחסמה שלא בצדק, אנא דווח עליה כאן." יופיע "משתמש נכבד, אם פגשת בתמונה שלא נשלחה לבדיקה או נפתחה / נחסמה שלא בצדק, אנא דווח עליה כאן." ומכאן המערכת של נטפרי (לאחר פיתוח כמובן...) תזהה להיכן צריך לשלוח את התמונה, או לחילופין שכל התמונות יישלחו לאן שנשלחו עד היום דהיינו לבודקי התמונות, רק שבמאגר התמונות של הבודקים יופעל סינון אוטומטי שיפריד בין התמונות שלא נשלחו, ואלה יישלחו לצוות הרלוונטי, לבן התמונות שכבר נשלחו, ואלה יישארו לבדיקה חוזרת של הבודקים כפי שקורה היום.



  • @יוד אני איתך לחלוטין! מעריך את דעתך ואף מסכים עם הרעיונות. אבל לדעתי עדיין לא ענית, והתשובה במקומה עומדת.


Log in to reply
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: