• יש לי רעיון עבור הנהלת נטפרי,
    (במחשבה ראשונה הוא נשמע קצת הזוי על גבול המקומם, אבל אם תחשבו על זה קצת אני מאמין שתסכימו איתי)

    יש סרטונים ברשת שיגעו לבדיקה בכל מקרה, נכון?
    קחו למשל את הסרטונים באתר כל רגע, מעולם לא נפגשתי בסרטון מאתר זה שלא עבר בדיקה של נטפרי תוך כמה שעות ממועד עלייתו לאויר (מקסימום! לרוב זה עניין של דקות.)

    כלומר, הסרטונים בכל מקרה יישלחו לבדיקה, רק הבעיה היא שעשרות גולשים שולחים בבת אחת את אותה בקשה.

    הרעיון שלי הוא ליצור אלגוריתם (אולי עם שיתו"פ עם אותם אתרים נפוצים) שמיד עם העלאת הסרטון לשרת הוא ייכנס לרשימת ההמתנה של בדיקת וידאו,.
    ואילו בעמוד האינטרנט של הסרטון, במקום שיופיע "שלח בקשה לבדיקה" תופיע הודעה "הסרטון נשלח לבדיקה",

    כך גם נחסוך לגולשים את זמנם בפתיחת פניות מיותרות שבכל מקרה יישלחו,
    וכך גם נחסוך לעובדי נטפרי את המענה המיותר לכמה פניות במקביל עם אותה תשובה.

    התשובה המתבקשת היא "סליחה, מה עם הנקודות??"
    ובכן, ידוע שנטפרי לא "מתפרנסת" ממכירת נקודות, והובהר כבר כאן בפורום שכל עניין הגבלת הנקודות הוא לצורך ניטור עומסים על המערכת, ולכן אם מדובר בבדיקה שבכל מקרה תגיע, אז מדוע לא להקדים אותה בצעד אחד..


  • @מטעמים וואלה רעיון


  • @מטעמים
    כדי להבין יותר.
    מה בדיוק אתה בא לפתור ?
    אם הסרטונים ממילא תמיד נשלחים לבדיקה תוך כמה דקות, אז למה צריך כאן את האוטומציה ?

    נשאר הרעיון לסמן סרטון שכבר נשלח לבדיקה.
    הרעיון הזה כבר הועלה כאן כמ"פ, חיפשתי לך קצת:
    http://forum.netfree.link/post/5348
    http://forum.netfree.link/post/22496
    http://forum.netfree.link/post/28918
    http://forum.netfree.link/post/41273
    http://forum.netfree.link/post/88443
    http://forum.netfree.link/post/92744
    http://forum.netfree.link/post/92857
    http://forum.netfree.link/post/93596

    נ.ב. ברמה האישית, אני גם חושב שזה רעיון מעולה (הרעיון השני).


  • @ליכט אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

    מה בדיוק אתה בא לפתור ?
    אם הסרטונים ממילא תמיד נשלחים לבדיקה תוך כמה דקות, אז למה צריך כאן את האוטומציה ?

    @מטעמים אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

    כך גם נחסוך לגולשים את זמנם בפתיחת פניות מיותרות שבכל מקרה יישלחו,
    וכך גם נחסוך לעובדי נטפרי את המענה המיותר לכמה פניות במקביל עם אותה תשובה.

    לגבי הרעיון השני, הצעתי אותו כאגב בעלמא, (הוא יהיה יותר קל ליישום, כי לא יצטרכו לשתול הודעה חדשה "סרטון זה כבר נשלח לבדיקה" ההודעה תהיה בברירת מחדל.


  • @מטעמים
    אם לעובדי נטפרי אתה חש, רק הרעיון השני יפתור להם את הענין (על הצד שיש אכן בעיה שצריך לפתור).
    ואם לגולשים אתה חש, אם הרעיון השני יבוצע, אזי רק גולש אחד ישלח אותו לבדיקה, ושאר הגולשים לא יבזבזו את זמנם (אם זוהי הבעיה).

    האם זה יותר קל כשזה ברירת מחדל (באתרים מסוימים) או לא, איני יודע.
    את זה המנהלים צריכים להגיד.


  • @מטעמים אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

    הרשו לי על במה זו להציע שאולי במקום לעבור לדף של פתיחת פניה חדשה, בכל פעם שרוצים לשלוח סרטון לבדיקה, יפתח בתוך הדף כזה מודל (modal) של שליחת פניה, או POPOVER או משהו כזה.


  • @hagai-w לכאורה נכלל בנידון הזה


  • @a0533057932 אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

    @hagai-w לכאורה נכלל בנידון הזה

    לא נ"ל קשור.


  • @ליכט אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

    ואם לגולשים אתה חש, אם הרעיון השני יבוצע, אזי רק גולש אחד ישלח אותו לבדיקה, ושאר הגולשים לא יבזבזו את זמנם (אם זוהי הבעיה).

    הנה בשבילך,
    כבר יותר משעתיים שהסרטון בעמוד הזה לא נבדק: http://kore.co.il/viewArticle/77534
    בינינו, כולם יודעים שהוא עתיד להיבדק, אז מדוע להעיק על הגולשים?
    אני לא הולך לפתוח בקשה עבור כל מבזק חדשות, מאידך, הרי זה בכל מקרה יגיע מתישהו לבדיקה אז מה העניין לחכות עד שמישהו מהגולשים יכריז: "אני צריך..., תפתחו לי!"

    הרעיון השני מן הסתם לא יבוצע, וכמו שפירט @magicode בקישורים שהבאת.

    אז מדוע אם כן אתה חושב שזה רעיון לא טוב?


  • @מטעמים אם כל הסרטונים באתר מסוים יפתחו,
    יהיה יותר עומס על נטפרי כי לא יבזבזו נקודות!
    אבל זה רעיון טוב.


  • @הברסלברי נכון.
    כנראה ההמשך של הרעיון הוא שנטפרי יתנו פחות נקודות למשתמשים. כי מה שהם נותנים כרגע 16 זה מבוסס על מודל מסוים שישתנה אם וכאשר יכנס כזה רעיון.


  • @מאןדהו אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

    @הברסלברי נכון.
    כנראה ההמשך של הרעיון הוא שנטפרי יתנו פחות נקודות למשתמשים. כי מה שהם נותנים כרגע 16 זה מבוסס על מודל מסוים שישתנה אם וכאשר יכנס כזה רעיון.

    אוי, באמת, כמה אחוזים ממשתמשי נטפרי צריכים בקבוע לפתוח וידיאו?? אם חשבת שנטפרי מיועד לחדשות וכאלו אז טעית בגדול


  • @שלמה-וויס א. מי שטען שכל סרטון שנמצא באתר כל רגע יישלח באופן ודאי לבדיקה, זה פותח האשכול, לא אני.
    ב. כל שינוי, גם אם הוא קטן. מחייב היערכות מחדש בגלל שינוי הנתונים שעליהם מבוססים הסטטיסטיקות כרגע.
    ג. הנושא שלנו ממילא לא רלוונטי, כי ההצעה האמורה למעלה ממילא לא תתקבל.


  • @מאןדהו אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

    א. מי שטען שכל סרטון שנמצא באתר כל רגע יישלח באופן ודאי לבדיקה, זה פותח האשכול, לא אני.

    ב. כל שינוי, גם אם הוא קטן. מחייב היערכות מחדש בגלל שינוי הנתונים שעליהם מבוססים הסטטיסטיקות כרגע.

    ג. הנושא שלנו ממילא לא רלוונטי, כי ההצעה האמורה למעלה ממילא לא תתקבל.

    א. אתה טוען אחרת? אני דיברתי על מציאות לא על דמיונות. תמצא לי סרטון באתר הזה שמעולם לא נבדק. (אגב, כתבתי את האתר הזה כדוגמה בלבד, מן הסתם יש עוד אתרים כאלו, בכל מקרה תאמין לי שלנטפרי יש את המידע לגבי האתרים הנ"ל)

    ב. כבר דובר כאן רבות שהממוצע של ניצול הנקודות החודשי אצל כל המשתמשים הוא נמוך מאוד בכל מקרה. (לי יש כל חודש 48 נקודות ואני לא מנצל אפילו 10 מתוכם באופן ממוצע) כך שכל הדיבורים על "היערכות מחדש" ממש לא רלוונטיים.

    ג. מנין אתה סמוך ובטוח שההצעה לא תתקבל? אתה מוכן להסביר לי את חוסר ההיגיון ברעיון?


  • @מאןדהו אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

    @שלמה-וויס א. מי שטען שכל סרטון שנמצא באתר כל רגע יישלח באופן ודאי לבדיקה, זה פותח האשכול, לא אני.
    ב. כל שינוי, גם אם הוא קטן. מחייב היערכות מחדש בגלל שינוי הנתונים שעליהם מבוססים הסטטיסטיקות כרגע.
    ג. הנושא שלנו ממילא לא רלוונטי, כי ההצעה האמורה למעלה ממילא לא תתקבל.

    א. נכון, אבל בכלל לא בגלל שרוב המשתמשים צריכים לכך אלא יש מיעוט שתמיד מעוניינים בזה ותמיד ישלחו בקשה,
    ב. אבל מה קשר להוריד נקודות מאחרים אני לדוגמא עדיין לא שלחתי בקשה לפתיחת וידיאו אפילו פעם אחת, הנקודות יותר מיועדות לצרכים אמיתיים
    ג. עם נטפרי א"א לדעת כלום היא משתדרגת ומשתדרגת ולא מפסיקה והכל יכול להיות

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: