נוכלות והונאה חדשה מבית ice תקשורת, זהירות


  • כזכור, פורסם כאן לפני כחצי שנה על התנהלות כושלת מצד חברת ice, ובעיקר בעובדה שהם מציעים ללקוחות שלהם מסלול אטרקטיבי של 59 ש"ח, אשר כולל תשתית ספק וראוטר, למשך 3 שנים.

    בפעול התשלום על הקו היה בסך 30 ש"ח לחודש, ואילו על הראוטר 29 ש"ח.

    מה שקרה, שכל הלקוחות גילו לתדהמתם שחויבו בעיסקה בתשלומים של על סך 29 כפול 36 חודשים, על הראוטר (סך הכל 1044), ובכך תוספים מסגרת של סכום של מעל 1000 ש"ח ל 3שנים.

    בהתחלה, התלונות על גלישת האינטרנט הגיעו לאלפים, וכל הלקוחות סבלו, מאיטיות ניתוקים וכו', וממש היה נראה שהם מחכים שהלקוחות ייתייאשו ויעזבו, ובעצם הם ירוויחו את הכסף של הראוטר ששולם כאמור בעיסקה בתשלומים, (ראוטר שניתן להשיג בחנויות ב 150- 200 ש"ח).

    יש לציין שעם הזמן הקוים שלהם התייצבו והתלונות פחתו, (עם זאת עד היום הם לא מספקים מהירות של 100 מגה לבעלי אינטרנט נטפרי (בשונה מקו רגיל שכן מקבל 100 מגה)).

    ועכשיו ההונאה החדשה!!!

    לקוחות התחילו לקבל טלפונים כאשר הנציג אומר לו שהוא מזהה בקו שלו תעבורת מידי גבוהה, ובאדיבותו הוא מסביר שיש לכך שני סיבות אפשריות, א. שאכן יש לכם עשרות מחשבים וכו', ומהלקוח מגיב שאין לו, אז הנציג מסיק שכנראה יש לו ווירוסים ורוגלות על הקו אשר לוקחים לו תעבורת.
    וברוב אדיבותו הוא מציע שירות חדש ללקוח "שירותי אינטרנט מתקדמים", אשר יגרום להפעלת הראוטר מחדש בצורה מתקדמת (עם איפוס פינג ופורטים), באופן אוטומטי פעם בשבוע.

    ועכשיו שימו לב!!
    השירות בעיקרון ניתן בתשלום של 30 ש"ח לחודש, אלא שבגל היות הלקוח "לקוח ותיק", הוא נותן לו גם הנחה וזיכוי של 30 ש"ח חודשי.
    עד כאן לכאורה נשמע די טוב, אבל מה הק'אצ'.

    אז ככה, מהלקוח מסכים, מחייבים אותו על 36 תשלומים של 30 ש"ח, כלומר עיסקה של 1080 ש"ח, (שכמובן יתפוס לו מסגרת), ובתמורה לא גובים ממנו כל חודש את דמי הקו החודשיים!!!!.

    במילים אחרות, אם בחודש הבא, תגלה שהקו לפתע חזר לניתוקים, או ש ice הפסיקו לעבוד עם נטפרי, או מכל סיבה אחרת תרצה לעבור חברה, הרי שהם כבר קיבלו ממך את סך התשלום של 3 שנים קדימה.

    ידע הציבור וייזהר!!!!


  • כבר דובר כאן על זה שאסור לרכוש חבילות דרך אייס ולתת להם מספר אשראי אני עשיתי עסקה איתם בטעות ועד היום מחויב על עסקה שבוטלה ויש לי תשלומים עתידיים וחברת האשראי מסרבת לבטל העסקה בטענה שאני צריך לפנות אל אייס כי היה לי קשר איתם.
    אולי יש באמת למישהו פתרון
    הדרך היחידה להתחבר לאייס וגם היא מאד מאד מורכבת היא רק דרך באנדל בבזק ראו כאן


  • @אליהו-התלמיד-חכם אמר בנוכלות והונאה חדשה מבית ice תקשורת, זהירות:

    כבר דובר כאן על זה שאסור לרכוש חבילות דרך אייס ולתת להם מספר אשראי אני עשיתי עסקה איתם בטעות ועד היום מחויב על עסקה שבוטלה ויש לי תשלומים עתידיים וחברת האשראי מסרבת לבטל העסקה בטענה שאני צריך לפנות אל אייס כי היה לי קשר איתם.
    אולי יש באמת למישהו פתרון
    הדרך היחידה להתחבר לאייס וגם היא מאד מאד מורכבת היא רק דרך באנדל בבזק ראו כאן

    היום כבר אין צורך בזה יש עוד חברה שנותנת את זה
    IB כמדומני


  • 099 דרך אייבי


  • @davd האם בדקת שהנתונים שלך נכונים?
    כי בשונה מהטריק עם הראוטר כאן זה תשלום על שירות שבועי, וברגע שאתה עוזב אתה גם לא מקבל את השירות וממילא לא אמור להיות מחוייב עליו בשנוה מהראוטר ששם כביכול הם טוענים מכרנו לך אותו ביוקר ובתשלומים


  • @aiib הנציג אמר לי, שהוא רוצה לחייב אותי על עיסקה של 1088 שהם 30 ש"ח למשך 36 תשלומים, וכאשר שאלתי אותי מה פתאום אני אמור לשלם עיסקה בתשלומים הרי אני מקבל שירות חודשי, הוא ענה לי שזה לא משנה לי, כי אני יקבל זיכוי על התשלום החודשי הקבוע שלי, וממילא הייתי משלם סכום זה כל חודש.....
    וכאשר אמרתי לו שאני לא מסכים בשום אופן לדבר כזה, ורק אם הוא ייתן לי את השירות בתשלום חודשי, הנציג לא רצה......


  • @davd אני לא אומר שאתה לא צודק. אני רק אומר שלא בטוח.
    גם מה שאתה אומר עכשיו לא מחייב. השאלה הנכונה לשאול: במידה ואני עוזה האם אקבל את הכסף חזרה בצורה יחסית לחודשים שלא השתמשתי?

    כמובן לתעד את זה...


  • @aiib אני לא יודע... (ועדיף לא לנסות...), בכל מקרה השירות שהם מציעים בוודאי לא נצרך ברמה שיצדיק שירמו אותך ויגנבו לך כסף....

    פורסם כאן בעבר שמשרד התקשורת אסר עליהם לגייס לקוחות, אבל הם ממשיכים לגייס לקוחות בדרכים עוקפות (לדוגמה סיפור שהיה, לקוח באנדל של בזק שלקח את אייס כספק, נתקל בבעיות, מבזק נאמר לו שזה בעיות בספק ושיצור קשר עם אייס, הלקוח התקשר לאייס והם סירבו לתת לו שירות מכיון שהוא לא לקוח שלהם...., אבל למחרת הלקוח הזה קיבל טלפון מאייס, והציעו לו "הצעה אטרקטיבית"..).
    והם , מציעים חבילה של ראוטר (איכותי)+תשתית+ספק, ב 59 ש"ח בלבד.
    (הראוטר הוא כמובן ראוטר זול הנמכר במחירים של 150-200 ש"ח (ואתה שילמת מעל 1000...) בכל מקרה בא נגיד ששורה תחתונה זה משתלם.
    (שלא לדבר על העוול בגביית דמי הראוטר בעיסקה של תשלומים).

    אבל כאן מגיע העיקר.
    כבר עובר שנה בערך יוצא שהלקוח מתחיל להרוויח מהמבצע (שהרי עד עכשיו הוא שילם לאייס את כל הראוטר, וגם 12 חודשים 30 ש"ח, ובסך הכל אייס הרוויחו, אבל עכשיו אם תמשיך להיות לקוח שלהם ותממש את החבילה שלך, אז ייצא שאתה מתחיל להרוויח..., אז הם חייבים כבר לדחוף לך עוד משהו שיבטיח להם את התשלומים שלך (עיסקה בתשלומים על "שירותי אינטרנט מתקדמים"...), ובכך לא תוכל לעזוב אותם....

    ככה זה מהמבט שלי.

    נ.ב. יש הקלטה של השיחה, אם יש צורך, אוכל להעלות כאן (בהשמטת פרטים אישיים).


  • @davd אם זה משתלם והעסק שלהם עובד טוב גם אם מנסים לעקוץ אותך אפשר פשוט לסרב ולהמשיך להרוויח...

    א"א להצטרף עם ראוטר קיים כבר?


  • @aiib אפשר ואפשר, על תצטרך לשלם בכל מקרה (ותוכל להשאיר את הראוטר בקופסה...).

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: