• היום הייתה תקלה נרחבת בשרתים של חברת RL,
    קורה, יש תקלות לפעמים אצל חברות, (אפילו סלקום הגדולה נפלה פעם עם תקלת חיבור לקוחות לחצי יום), מעצבן מאוד, אבל ניתן לבליעה.

    אבל, (וזה אבל גדול)
    בשעות הרבות שבחברה ניסו לתקן את התקלה, אף אחד לא טרח לעדכן את הלקוחות היקרים שיושבים בלי אינטרנט, שיש תקלה, ושהיא קשורה לספק ולא לתשתית, ולא לסינון, וה תקלה רחבה ולא פרטית.

    מדוע?
    מדוע להתיש את הלקוחות הלחוצים שירימו טלפונים לכל שלושת הערוצים הנ"ל, במקום שיודיעו להם "יש תקלה, והצפי לתקנה הוא X זמן" כמו שיש בכל חברה נורמלית??

    ומעל הכל, כשהלקוח כבר מנסה להתקשר הקוים פשוט לא זמינים ומועברים ישירות לתא קולי, במקום להשאיר הודעה מסודרת, אפילו על זה אף אחד לא טרח להשקיע רבע דקה, (אני אישית חייגתי וחייגתי , לבסוף התייאשתי והתקשרתי למוקד של נטפרי שם חיכיתי על הקו דקות ארוכות עד שנציגה ענתה לי ואמרה שזה בעיה של אר-אל וזה לא קשור אליהם.

    אני אישית הפסדתי היום הרבה כסף מהניתוק הזה.
    אני עם אינטרנט מסונן ובלי טלפון חכם, והספק הזה זו האפשרות היחידה שלי לעבוד.
    הייתי מקבל הכל בהבנה אילו היו מתייחסים אליי.


  • @זהב, נכון.
    חשבנו שהבעיה אצלנו, אולי נגמרה הגלישה (דבר לא כ"כ הגיוני לאור כך שיש לנו חבילה גדולה, ולא עשינו שימוש שונה מתמיד).
    א"א לספור כמה פעמים ניסיתי להתקשר, מכמה פלא', ופשוט לא מחייג!
    ועד שכבר הצלחתי לחייג, לא נותן לי להמתין וישר מעביר אותי להשארת הודעה.


  • @זהב אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

    אני אישית הפסדתי היום הרבה כסף מהניתוק הזה.

    כמו שכתבו כאן כמה בעבר מי שזה משמעותי לו מבחינה כלכלית מחזיק בנוסף סטיקים עם סימים של ספקים אחרים בנטפרי בדיוק למקרים כאלה.


  • המרכזיה הטלפונית שלהם גם נפלה כי זה באותו חוות שרתים.
    אגב שמעתי שגם חלק מבזק בינלאומי נפל. ועוד שרותים נפלו.
    אפשר לראות פה
    https://en.isoc.org.il/iix/mrtg/total.html

    אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)
    268543b7-0bfa-4141-adbd-dd3c7b03e555-image.png


  • @magicode אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

    אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)

    אין מצב שזה תמונה אמיתית כי זה מראה ניתוק מלא של כל התעבורה הפנים ארצית שזה פשוט לא נכון
    או שלא הבנתי את התמונה?


  • @yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

    @magicode אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

    אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)

    אין מצב שזה תמונה אמיתית כי זה מראה ניתוק מלא של כל התעבורה הפנים ארצית שזה פשוט לא נכון
    או שלא הבנתי את התמונה?

    זה מה ש @magicode כתב, שרואים שהתקלה בשרת של המוניטור


  • @יוליוס אם כן מה התמונה עוזרת? זה כבר לא מראה על תקלה כללית אלא על תקלה בשירות אחד. אוקיי. קורה.


  • @yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

    @יוליוס אם כן מה התמונה עוזרת? זה כבר לא מראה על תקלה כללית אלא על תקלה בשירות אחד. אוקיי. קורה.

    רק רצה להוכיח שהתקלה לא היתה רק בשרת של RL אלא בשירותים נוספים


  • אולי תמונה זו יותר משקפת מה שקרה:
    https://en.isoc.org.il/iix/cacti/cactiexports/graphs/graph_159_2.png
    e390b1b3-2520-4863-83b2-738e46735270-image.png
    (אם הבנתי נכון) זו תמונה של התעבורה הפנים ארצית דרך RL בשבוע האחרון. רואים נתק מוחלט לכמה שעות אתמול (שכמדובר הוא תקלה במוניטר, אבל יכול להיות שבזמן הזה גם לא היה אינטרנט לאף לקוח של RL) ואח"כ רואים תעבורה קצת פחות מיום רגיל. אולי אפשר להסיק מכך שהאינטרנט חזר לרוב הלקוחות אבל לא לכולם?


  • @אלי-tza אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

    כמו שכתבו כאן כמה בעבר מי שזה משמעותי לו מבחינה כלכלית מחזיק בנוסף סטיקים עם סימים של ספקים אחרים בנטפרי בדיוק למקרים כאלה.

    גם לשלם בהתמדה לספקים נוספים זה 'משמעותי כלכלית'.
    ובלי קשר, גם מי שלא 'משמעותי לו כלכלית' זכאי לעדכון במקרה של תקלה גורפת.
    אנחנו ישבנו בשעות הללו, אכן עם סים חלופי, אך בלי שום ידיעה על מקור התקלה וצפי לתיקון.
    חברה עם תודעת שירות אמורה להתייחס ללקוחות ולהשאיר תקליט/הודעת מייל עם התנצלות וזמן משוער לפתרון.


  • @משפחת-כהן הכל נכון התייחסתי רק לזה שהפסיד הרבה כסף. אם זה באמת הרבה כסף תשלום של כמה עשרות שקלים בחודש יהיה שוה.


  • @yzahn אבל אפשר לראות את הניתוק הזה בעוד חברות
    5518899a-27f6-4756-ba4b-80c852b1bfc8-image.png


  • @yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

    אולי אפשר להסיק מכך שהאינטרנט חזר לרוב הלקוחות אבל לא לכולם?

    לא מחייב יכול להיות שחזר לכולם אבל לא כולם חזרו,
    אני לדוגמא כשקרתה התקלה החלפתי לספק אחר ורק למחרת החזרתי את הספק של RL בעוד שהבעיה הסתדרה לאחר כמה שעות


  • גם אני כמו כולם בזבזתי הרבה זמן שהם יכלו לחסוך במייל או הודעה קולית פשוטה.
    חבל.
    גם לא נראה התנצלות באופק...

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: