משתמש חדש, ורוצה לדעת על בדיקת נתוני גלישה בנטסטיק.



  • יש לי חבילה אצל 019,
    מחיפוש בפורום נראה שאין לזה פתרון חוץ מלהתקשר אליהם
    או לחלופין להכניסו לפלאפון ולחייג *01919 ואז מקבלים הודעה על מצב החשבון.
    אך מכיון שאין לי בנמצא מכשיר פלאפון שאני יכול להכניס את הסים שם, זה לא כ"כ מעשי.
    חשבתי על רעיון, אני לא יודע כמה הוא מעשי, אולי מישהו יודע.
    יתכן ואם יש איזה אפליקציה של חיוג מהמחשב, שתתן אפשרות חיוג וירטואלית
    (בדומה לאפליקציה שנותנת אפשרות לשולח הודעות מהמחשב)
    אולי יגיע הודעה של מצב חשבון?



  • @יהודי-פשוט
    אין אפשרות טכנית לעשות אפליקציה כזו. ישנן כאלו שמיועדות להוציא שיחות אבל זה דרך שרת, ובעצם זה לא יהיה המספר הזה.
    הסיבה היא כמו שלכל נטסטיק יש תוכנה משלו, כי הדרך שהוא מתקשר עם המחשב היא שונה מנטסטיק לנטסטיק, גם לומר לו להוציא שיחה צריך להיות בהתאמה למכשיר הספציפי, כך שלא יכולה להיות אפליקציה שתציע לעשות זאת לכל נטסטיק בעולם.



  • מישהו יודע איך בודקים בהגדרות של הנטסטיק
    זה או באנגלית או ברוסית בשתיהם אני לא משהו...
    0_1480194035347_1111.png






  • @מרדכי אמר במשתמש חדש, ורוצה לדעת על בדיקת נתוני גלישה בנטסטיק.:

    @יהודי-פשוט הריבוע עם הגלגל שיניים בפנים זה ההגדרות וזה באנגלית

    התכוונתי לשאול איך בודקים בהגדרות את הנתוני גלישה.



  • @יהודי-פשוט תוכל להעלות צילומי מסך משלושת החלונות הבאים:
    Check Balance
    My account
    Manage Service
    כבר היה פה מישהו עם סטיק דומה, ולא נראה לי שב-Settings היה משהו. אולי תעלה את חלון ה-Connection מתוך ה-Settings.



  • @dLive אמר במשתמש חדש, ורוצה לדעת על בדיקת נתוני גלישה בנטסטיק.:

    @יהודי-פשוט תוכל להעלות צילומי מסך משלושת החלונות הבאים:
    Check Balance
    My account
    Manage Service
    כבר היה פה מישהו עם סטיק דומה, ולא נראה לי שב-Settings היה משהו. אולי תעלה את חלון ה-Connection מתוך ה-Settings.

    הנה:
    0_1480235026233_Check Balance.png
    אחרי לחיצה זה מה שהוא כותב לי

    0_1480235063887_My account.png

    0_1480235076296_Manage Service1.png
    זה לפני לחיצה

    0_1480235097125_Manage Service.png
    וזה אחרי.
    תודה.



  • @יהודי-פשוט אני לא רואה איפה אפשר לראות, עכשיו ראיתי ש@957 כתב שאין אפשרות לראות בסטיק הזה.
    @957 אמר במחובר עם VPN ולא עם 019:

    הנטסטיק הזה נמכר ע"י חברה רוסית יש שם אפשרות לצפות רק ללקוחות של החברה הרוסית ולא ללקוחות 019 /RL .
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

    מצטער.



  • @חבר אמר במשתמש חדש, ורוצה לדעת על בדיקת נתוני גלישה בנטסטיק.:

    @יהודי-פשוט למה אתה לא מתחבר עם דור 4 אלא דור 3

    אני דוקא כן מתחבר עם דור 4
    תראה בתמונה הראשונה.
    מה שאתה רואה בתמונות האחרות, כנראה שבאותו הרגע לא היה קליטה משהו.



  • @חבר אמר במשתמש חדש, ורוצה לדעת על בדיקת נתוני גלישה בנטסטיק.:

    @יהודי-פשוט אל תעשה אוטומט אלא רק דור 4

    מה זה אומר?
    היכן עושים?
    ומה קורה שאין מספיק קליטה לדור 4?



  • @חבר אמר במשתמש חדש, ורוצה לדעת על בדיקת נתוני גלישה בנטסטיק.:

    @יהודי-פשוט תלחץ על disconect ובהגדרות אתה לוחץ על0_1480275823806_upload-f4b87156-d642-4d5c-8184-440c42b20257

    תודה.
    ומה קורה כשאין לי קליטה לדור 4 (בעיות קליטה).
    כמו למשל עכשיו, שאין לי בכלל אפשרות לשנות את זה, כי הוא נמצא על דור 3.



  • @חבר אוטומט זה עדיף כי מתי שאין קליטה של דור4 הוא יחובר אוטומטי לדור 3 ולא יקטע החיבור
    @יהודי-פשוט זה שאת לא מצליח להחליץ זה לא בגלל שאין קליטה רק בגלל שאתה מחובר ובאמצע החיבור אי אפשר להחליף צריך לנתק תחיבור בdisconnect ואח"כ להחליף ועדיף שלא תחליף רק במצבים שאתה לא רוצה דור 4 רק דור 3 כגון שנגמרת החבילה ואתה רוצה שישתמש בפחות וכדו'



  • @מיציבושי אמר במשתמש חדש, ורוצה לדעת על בדיקת נתוני גלישה בנטסטיק.:

    @חבר אוטומט זה עדיף כי מתי שאין קליטה של דור4 הוא יחובר אוטומטי לדור 3 ולא יקטע החיבור
    @יהודי-פשוט זה שאת לא מצליח להחליץ זה לא בגלל שאין קליטה רק בגלל שאתה מחובר ובאמצע החיבור אי אפשר להחליף צריך לנתק תחיבור בdisconnect ואח"כ להחליף ועדיף שלא תחליף רק במצבים שאתה לא רוצה דור 4 רק דור 3 כגון שנגמרת החבילה ואתה רוצה שישתמש בפחות וכדו'
    דור 3 צורך פחות?



  • אם יש לך ווינדוס 10 תוכל לבדוק בהגדרות - שימוש בנתונים



  • @משה-לוי
    זה לא עוזר לדעת!!!
    זה מקסימום מביא לך את 30 יום האחרונים של ווינדוס לא של 019, ואין אפשרות לאפס את זה כרצונך.



  • מדיונים שהיו בפורום בימים האחרונים עולה שעל אף חוסר הנוחות הדרך הכי מדויקת היא להתקשר ל019 (1800019019) ולשאול אותם. ובקו שיכול להוציא הדעות sms ניתן לשלוח הודעה ל *01919 ומקבלים הודעה חוזרת.



  • @hilel להפך, מהדיונים שהיו הבנתי דווקא שאי אפשר לסמוך עליהם.



  • @dLive אז אולי לא נכון לכתוב "הדרך הכי מדויקת" אך זו ברירת המחדל הכי טובה.



  • הסיכום שלי לענין:
    וכל המוסיף מוסיפין לו.
    אפשרות א. להתקשר לשירות לקוחות.
    אפשרות ב. להכניס את הסים למכשיר התומך בזה (ה' ירחם) להתקשר *01919
    אפשרות ג. דרך הגדרת הנטסטיק אם יש אפשרות כזאת (בחברה הרוסית אין אפשרות).

    והאפשרות שהכי נראית לי:
    למשתמשי ווינדוס 10, ניתן לראות בהגדרת רשת/ שימוש נתונים
    אך מכיון שזה נותן רק לפי 30 ימים אחרונים (של ווינדוס ולא של החבילה)
    על כן נראה לי שהפתרון הוא לאפס הגדרות רשת כל תחילת מחזור חיוב.
    לא מומלץ למי שמשתמש עם החיבור שלו על חיבורים אחרים עם קודים וכדו' כי אז הכל מתאפס
    אבל מי שמשתמש רק עם הנטסיק, למי אכפת שהכל מתאפס.



  • @יהודי-פשוט אמר במשתמש חדש, ורוצה לדעת על בדיקת נתוני גלישה בנטסטיק.:

    הסיכום שלי לענין:
    למשתמשי ווינדוס 10, ניתן לראות בהגדרת רשת/ שימוש נתונים
    אך מכיון שזה נותן רק לפי 30 ימים אחרונים (של ווינדוס ולא של החבילה)
    על כן נראה לי שהפתרון הוא לאפס הגדרות רשת כל תחילת מחזור חיוב.
    לא מומלץ למי שמשתמש עם החיבור שלו על חיבורים אחרים עם קודים וכדו' כי אז הכל מתאפס
    אבל מי שמשתמש רק עם הנטסיק, למי אכפת שהכל מתאפס.

    אני על 10 רק אם סטיק ובשימוש נתונים הוא מראה 00_1480324389589_Capture001.png



  • @איצ אמר במשתמש חדש, ורוצה לדעת על בדיקת נתוני גלישה בנטסטיק.:

    @יהודי-פשוט אמר במשתמש חדש, ורוצה לדעת על בדיקת נתוני גלישה בנטסטיק.:

    הסיכום שלי לענין:
    למשתמשי ווינדוס 10, ניתן לראות בהגדרת רשת/ שימוש נתונים
    אך מכיון שזה נותן רק לפי 30 ימים אחרונים (של ווינדוס ולא של החבילה)
    על כן נראה לי שהפתרון הוא לאפס הגדרות רשת כל תחילת מחזור חיוב.
    לא מומלץ למי שמשתמש עם החיבור שלו על חיבורים אחרים עם קודים וכדו' כי אז הכל מתאפס
    אבל מי שמשתמש רק עם הנטסיק, למי אכפת שהכל מתאפס.

    אני על 10 רק אם סטיק ובשימוש נתונים הוא מראה 00_1480324389589_Capture001.png

    מאוד מוזר מה שאתה מראה
    תראה אצלי:
    0_1480324670177_נתונים.png

    אולי תעשה איפוס הגדרות, (ואח"כ בתחילת מחזור חיוב תעשה שוב).


התחבר כדי לפרסם תגובה