מהירות הגלישה-מה הסוד?!



  • התקשרתי ל019 בטענה שהגלישה שלי איטית,הם אמרו לי שאצלם אני מסומן עם מהירות טובה וזה בגלל החסימה.
    וכאן לשאלה: יש דרך ע"י שינוי הגדרות הסטיק או הגדרות המחשב לגרום למהירות גלישה גדולה יותר?
    תודה!



  • @david590 איזה נטסטיק יש לך?



  • @david590
    דבר ראשון זה לא נכון זה לא בגלל הסינון ,
    דבר שני בעז"ה בעוד שבועיים שלושה יהיה שיפור ניכר לכל המשתמשים הסלולריים,
    לגבי הגדרות הסטיק אין סודות מקצוע בעניין ,
    יש באופן כללי 2 סוגי מכשירי נטסטיק יש תומכים רק בדור 3 ויש תומכים גם בדור 4 ,
    הגלישה בדור 4 מהירה באופן משמעותי לעומת דור 3 ,
    כמו"כ גלישה סלולרית לעולם לא תהיה תחליף אמיתי לאינטרנט ביתי ומיועדת רק עבור מי שזקוק לניידות ומוכן לספוג את האטה או עבור מי שמשתמש מעט ואין לו צורך במהירות ,
    בהצלחה!
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg



  • @957 @administrators זה כבר הלקוח השני ביום האחרון שמתלונן ש019 משווקים את נטפרי כערכת שמאיטה את הגלישה..
    זה לא נראה/נשמע טוב.
    צריך להציב אותם על מקומם.



  • @למדן-וידען
    צודק לגמרי , אך מניין הם יכירו את הסינון הנפלא של נטפרי ?
    הם אמורים בזמן הקרוב לעבור הדרכה בעניין ,
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg



  • @957 גם אני באופו אישי נתקלתי בשיווק לרעה של 019.
    למזלי, ולא למזל מי שטיפל בי הוא נפל על האדם הלא נכון ו"חטף" ממני.

    אבל בעוד שאני יכול להוכיח לנציג דברים על בסיס מידע ספציפי, משתמש רגיל לא יכול.



  • @clickone
    מכיר את הבעיה
    כפי שכתבתי הם אמורים לעבור הדרכה.
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg



  • @957 קצת תמוה האיך חברה עובדת אם כ"כ הרבה לקוחוות מגזריים ואינה יורדת מראש לבדוק את אופיים וצרכיהם



  • @איצ
    הם לא נביאים , מישהו צריך ללמד אותם בשביל שידעו ויכירו
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg



  • @957 אתה צודק.
    אבל הנושא הוא לא הדרכה.
    אלא ..... (אני לא אכתוב את מה שאני רוצה לכתוב כאן כי זה יהיה חמור מאד)

    ולצערי זה לא מתאים להם.
    ואני מכיר את 019 מעוד שירותים שהם נותנים, וזה ממש ממש לא מתאים להם!



  • @איצ 019 יודעת בדיוק מה זה נטפרי ומה יש ואין. (לפחות ההנהלה)
    וגם מה הצרכים.

    ואני אומר את זה באחריות ומידיעה.



  • @clickone התכוונת זלזול בכוונה תחילה?
    אתה מסקרן אותנו.



  • @למדן-וידען ח"ו.
    אמרתי ש019 יודעים בדיוק מה זה נטפרי.
    הנציגים לכאורה עושים "ראש קטן".

    ותאמין לי שאני מכיר טוב איזה שירות הם יודעים לתת כשהם רוצים. (שוב, משירות אחר שלהם. לא מנטפרי)



  • @957 לפני שחברה נכנסת לעיסקה או לתת שירות למגזר מסויים עליה לחפש מעצמה וללמוד את צרכיו וכו' וכ"ש המגזר החרדי שרחוק מהוויתם.
    מלבד החלק הטכני שאין שום הגיון שיכנסו לעסק שאינם יודעים מה הוא טומן!
    ונראין דברי@clickone חברינו



  • @clickone אני חושב שזה רק בשעות שהרוסי עובד שם הוא חסר סבלנות ומפוצץ בעבודה לכן משתדל לזרוק תבעיה על הסינון ואני סומך על @957 שיסביר להם וידריך אותם וכמובן יאיים ;) :)



  • @איצ המגזר החרדי לא ממש רחוק מהוויתם.
    החברה' שם דתיים ++



  • @clickone לדבריך הקושיה מתעצמת
    (אך לדעתי א"כ הם יותר רחוקים מדעותינו)



  • @clickone או אולי הם קצת עצבנים שנטפרי מסדרת אותם מהצד שיעשו מחירים טובים ?!?
    ואולי לדון אותם שיש באמת הרבה בעיות בגלל הסינון אף אחד לא מכחיש רק זה לא תירוץ לשים הכל עלינו
    אבל כיון שניתנה רשות.... לא מבחין



  • @מיציבושי נטפרי לא מסדרת כלום מהצד.
    הם נותנים את המחירים שהם נותנים לציבור הכללי.
    מידיעה.



  • @איצ אמר במהירות הגלישה-מה הסוד?!:

    @clickone לדבריך הקושיה מתעצמת
    (אך לדעתי א"כ הם יותר רחוקים מדעותינו)

    @מיציבושי שאילת חלום?!



  • @חבר גם אותי פעם נתקו מהסינון. כמובן יש וייפרי ולא הצלחתי להתחבר, כשפניתי אליהם הם טענו שזו בעיה של נטפרי...
    שוב, היה צורך בלחץ בשביל שהם יודו בזה ויטפלו בזה.


התחבר כדי לפרסם תגובה