איטיות בגלישה



  • עוד מישהו חווה היום?
    אני באראל.



  • אולי הסתיימה לך החבילה??
    (אבל מה אני מתחיל אם מומחים:smirk: )



  • @איצ2 כן.. מוזר..
    אני בקווי בכל אופן.



  • @למדן-וידען
    אני ב 019 והכל מצויין
    אז אם יש בעיה זה לא בסינון



  • גם אצלי (כבר אתמול כמדומני)
    יודעת על עוד אחת גם



  • @לאה-ולדמן אמר באיטיות בגלישה:

    גם אצלי (כבר אתמול כמדומני)

    לטוב או למוטב??



  • גם אצלי יש איטיות נוראה, ובעיקר יש בעיה עם ג'ימל, לא מצליח להיפתח, ואם נפתח נפתח בלי צ'אט וכל הזמן מתנתק.

    אשמח לדעת אם אני היחידה, והאם יש פתרון.

    קשה לעבוד ככה...



  • כל מי שכותב גם אצלי
    מן הסתם כדאי שיציין על איזה רשת הוא.



  • @יהודי-פשוט

    אני מחוברת דרך RL



  • בשבוע האחרון הרבה לקוחות RL חווים בעיות כאלו והסיבה שאמצעי התשלום לא מעודכן !
    בהתחלה הם סיפקו יוזרים ולא טרחו לקחת אמצעי תשלום
    לחילופין שמעתי על אחד 'שנזכר' שכרטיס האשראי שלו הוחלף
    חבל שRL לא שולחת התרעה כמו נטפרי



  • @חסידיש אני גם חווה איטיות בrl ואמצעי התשלום שלי מעודכן.
    אם זה באמת נכון שזה בכוונה זה בושה וחרפה שחברה מתנהגת בצורה כזו.
    אם יתברר שזה מכוון אני אעבור ל019



  • @mosh115

    כנ"ל אצלי, אין בעיות עם אמצעי התשלום.

    יש לי בעיה נוספת לאחרונה, מידי פעם נרשם לי"הגלישה נסגרה" וזהו, אין אינטרנט, למרות שבמודם אני רואה שהכל בסדר ויש אינטרנט. התקשרתי לאר אל והם טענו שהבעיה בנטפרי. מישהו נתקל בזה גם?
    זה קורה המון!!!!!



  • @mosh115
    אני גם הייתי בטוח שהתשלום מסודר, וכשהתקשרתי נודע לי שההו'ק לא עובדת כבר שנה (עמותה כך שאני לא יכול לבדיק בבנק) פתחו לי מיד עוד לפני שסידרתי את התשלום, וכמובן אני סידרתי תוך יום ה'וק



  • @mosh115 אמר באיטיות בגלישה:

    אם זה באמת נכון שזה בכוונה זה בושה וחרפה שחברה מתנהגת בצורה כזו.

    הלכת רחוק

    אם יתברר שזה מכוון אני אעבור ל019

    אתה יכול לעבור בלי קשר, יש לך איזה עדיפות בRL הרי הם יקרים יותר



  • מה זה 019? גם עובדים עם נטפרי?

    כמה העלות לחודש?

    האם מי שנמצא שם אכן מרוצה?



  • @חסידיש גם אצלי זה הו"ק דרך עמותה.
    ובמקרה שלי אני עוקב אחרי החשבון ואתמול ירד לי חיוב ( חיוב כפול אבל זה כבר נושא אחר)
    @giti-v הבעיה שלך שונה הבעיה אצלך היא עם הwifree



  • @giti-v אמר באיטיות בגלישה:

    יש לי בעיה נוספת לאחרונה, מידי פעם נרשם לי"הגלישה נסגרה" וזהו, אין אינטרנט, למרות שבמודם אני רואה שהכל בסדר ויש אינטרנט. התקשרתי לאר אל והם טענו שהבעיה בנטפרי. מישהו נתקל בזה גם?
    זה קורה המון!!!!!

    יתכן שזה קשור לתוכנת הWiFree, ממליץ לעדכן לגירסה הכי עדכנית.



  • @יהודי-פשוט אין לי עדיפות.
    אבל ההפרש נמוך והיות וזה עמותה ואני צריך להחתים הו"ק חדשה מעדיף להשאיר את המצב..



  • @giti-v ניתן לראות כאן http://netfree.link/wiki/ספקים_ומחירים
    לדפדף ל"מחירים", שם יש טבלאות מסודרות.



  • אני לא מבינה כלום בעניינים האלו,

    אני באמת על מחשב נייד, ובאמת לאחרונה התקנתי את התוכנה שחוסמת רשתות זרות, אולי לכן נסגרת לי הגלישה כל הזמן?

    יש פה מישהו מנטפרי שיכול לעזור לי? או שכולם לקוחות כמוני?



  • @למדן-וידען באמת יכול להיות שזו הבעיה, אני כבר פתחתי אשכול אתמול/שלשום על ניתוקים שיש לי בחיבור קווי, שנראה שהוייפרי אחראי לזה.
    כשדיברתי עם הסוכן שלי הוא אמר שהוא שמע מעוד כמה על זה, וש-019 טוענים (כרגיל) ש"הבעיה בנטפרי". יכול להיות שהפעם הם צודקים.


התחבר כדי לפרסם תגובה