עדכון המידע המוקלט בקו המידע הטלפוני



  • שלום חברים.

    על אף שהנושא הזה שעכשיו אני פותח בו, אינו קשור דווקא לאתר הויקי, אבל הוא במעין אותו סוג ולכן בחרתי לפתוח אותו תחת הפוסט הזה.

    אני לא יודע למי צריך לפנות בבקשה שאני מציג כרגע, אבל הנושא חשוב ביותר, בעניין קו המידע של נטפרי.
    אני כנציג יעוץ בקהילה ולעוד גורמים נתקל בקושי, שכשמגיע אלי אדם עם שאלה בנושא סינון, וברוב המקרים אני ממליץ לו על נטפרי, ובהרבה מהמקרים מדובר באנשים שזה להם הפעם הראשונה בהתעסקות עם אינטרנט והוא מבקש מספר טלפון, אני לא יכול לתת לו את המספר של קו המידע מחמת בעיה טכנית מאד פשוטה שהוא לא עדכני בכלל.
    במיוחד מדובר הדבר באשר לשלוחה 2 לדרכי ההצטרפות לנטפרי שכיום מכילה רק פרטים על ספק האינטרנט הראשון שהתחיל לעבוד עם נטפרי, הלא הוא RL, ולמרות שכבר הצטרפו מאז עוד 3 ספקים (x2one, 019, koshersim) עדיין לא עדכנו את הפרטים עליהם בקו וכיוון שאני עונה על שאלות בבית בשעות הערב, ואין לי מחשב ואינטרנט זמינים בבית בכדי לשלוף לו נתונים, אני צריך להחזיק "ספר טלפונים" שלם לכל ספק ו/או סוכן שעובד עם נטפרי, שהרבה פעמים איננו עדכני מחמת שינויים שיש לפעמים במספרי טלפון או בהוספת סוכני וספקים והדבר מקשה עלי מאד.
    אם משהו יודע איך אפשר לטפל בזה, או יודע עם מי אפשר לדבר, מוזמן להגיב.



  • @cty
    היות שהנושא הזה נתון אך ורק בידי המנהלים, כדאי להוסיף אותם בהודעה שיתן להם צלצול.
    @administrators לטיפולכם.



  • או ישר למערכת הפניות



  • @ליכט, תודה רבה, רק תסביר לי איך עושים את זה?



  • @cty @ליכט כבר עשה את זה



  • @יהודי-פשוט אמר בעדכון המידע המוקלט בקו המידע הטלפוני:

    כבר עשה את זה

    ובכ"ז איך

    אני לא מצליח לשלוח את התגובה שלי כי עוד לא עברו 120 שניות מההודעה הקודמת שלי ואין לי עדיין 3 מוניטין. אז חברה תתרמו לי מוניטין בבקשה



  • @הצפוני אמר בעדכון המידע המוקלט בקו המידע הטלפוני:

    @יהודי-פשוט אמר בעדכון המידע המוקלט בקו המידע הטלפוני:

    כבר עשה את זה

    ובכ"ז איך

    אני לא מצליח לשלוח את התגובה שלי כי עוד לא עברו 120 שניות מההודעה הקודמת שלי ואין לי עדיין 3 מוניטין. אז חברה תתרמו לי מוניטין בבקשה

    @cty ? @הצפוני ?



  • @יהודי-פשוט
    איך מלצלים למנהלים ???
    נו תתרמו לי כבר מוניטין



  • @הצפוני אמר בעדכון המידע המוקלט בקו המידע הטלפוני:

    @יהודי-פשוט
    איך מלצלים למנהלים ???
    נו תתרמו לי כבר מוניטין

    פשווט מזכירים אותם בהודעה שלך @administrators

    ובבקשה נא לא לתת לי מוניטין



  • @הצפוני אמר בעדכון המידע המוקלט בקו המידע הטלפוני:

    אני לא מצליח לשלוח את התגובה שלי כי עוד לא עברו 120 שניות מההודעה הקודמת שלי ואין לי עדיין 3 מוניטין. אז חברה תתרמו לי מוניטין בבקשה

    לא ידעתי שיש מצב שיש משמעות למוניטין....
    האמנם מי שאין לו לפחות 3 הצבעות יש לו הגבלה בשליחת הודעות ?!



  • @ליכט
    מי שאין לו לפחות 3 מוניטין יכול לשלוח הודעה אחת כל 2 דקות=102 שניות
    בכל מקרה אני כבר קיבלתי יותר מ3 עקב ההתרמות ומכאן והלאה אל תתרמו לי ללא סיבה כי אני כבר לא בגדר עני



  • @הצפוני אמר בעדכון המידע המוקלט בקו המידע הטלפוני:

    ומכאן והלאה אל תתרמו לי ללא סיבה כי אני כבר לא בגדר עני

    חוץ אם אני יגלה מחר שיש עוד דברים שבשבילם אני צריך את המוניטין



  • סלחו לי על הבורות, אבל מה זה בכלל מוניטין? מה המשמעות שלו?
    ובכלל יש איזה שהוא מדריך לשימוש בפורום ועל הכללים שלו?



  • @cty אמר בעדכון המידע המוקלט בקו המידע הטלפוני:

    סלחו לי על הבורות, אבל מה זה בכלל מוניטין? מה המשמעות שלו?
    ובכלל יש איזה שהוא מדריך לשימוש בפורום ועל הכללים שלו?

    אני מפחד לענות שלא יבולע לי :) :) :)



  • @cty מוניטין זה מה שנקרא במקומות אחרים "אהבתי" או "צלצול", לייק וכדו'.
    אין לו משמעות, מלבד העובדה שלמשתמש שעדיין לא צבר מספר התחלתי של מוניטין יש השהיה בין כתיבת פוסטים (כלומר שלא יכול לכתוב עוד פוסט בתוך 2 דק' כמדומני מהפוסט הקודם).
    מדריך למשתמש אין בדיוק, אבל תחפש קצת על MARKDOWN ותראה.
    אולי תנסה פה, שם יש לך את הבסיס וקצת תרגילים של עיצוב, די נחמד.
    וכללים, אין משהו רשום. זה פשוט פורום של נטפרי, וכל שאלה/רעיון/תקלה/תשובה זכאים למקום (ועדיף שבקטגוריה המתאימה), והעיקר לכבד את השאר.



  • @dLive ,תודה לך על ההסבר.
    טוב לי לדעת על MARKDOWN כי בהתחלה חשבתי שהגדרות עיצוב הם ב-HTML, וכרגע אני רואה שזו שפה אחרת,
    אבל בכו"א תודה.



  • אשכול זה התחיל עם הערה מאוד חשובה - על הצורך לעדכן הטלפון - ובפרט להכניס בו שאר הספקים.

    משום מה עברו לנושאים אחרים (אולי לא פחות חשובים!).

    אולי יש דרך לעזור ל@administrators על עדכון הטלפון??



  • אולי כן, רק שיגיבו לזה כאן.
    האם @אורי מההנהלה?



  • חבר'ה, האם יש חדש מההנהלה בעניין המידע המוקלט בקו?
    האם יש דרך לעזור בעניין ובאיזה אופן?
    מה @administrators אומרים על זה?



  • בזמן הקרוב יהיה תיקון בעניין בעז"ה.



  • תודה @magicode אני מקווה שזה יהיה בקרוב, לתועלת נטפרי ולתועלתנו נציגי הייעוץ די בכל אתר ואתר.
    רק אשמח לדעת אם אתם צריכים עזרה בתחום בכל דרך שעולה על דעתכם, ונראה אם אני יכול לעזור.


התחבר כדי לפרסם תגובה