אני יודע מידיעה על בכירים באתרוג שבבית שלהם משתמשים רק בנטפרי
ועונים לחברים\שואלים באופן פרטי שנטפרי הכי טובה ומומלצת.
חברה חלולים.
@magicode תמשיך לפתח כמה שיותר "פטנטים כאלו :), אציל שכמוך.
אני יודע מידיעה על בכירים באתרוג שבבית שלהם משתמשים רק בנטפרי
ועונים לחברים\שואלים באופן פרטי שנטפרי הכי טובה ומומלצת.
חברה חלולים.
@magicode תמשיך לפתח כמה שיותר "פטנטים כאלו :), אציל שכמוך.
@clickone אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
בחברה מסחרית יש סיכוי גדול שהיה נדרש לשלם תשלום נוסף, או התעלמות או סגירת החשבון.
זו מציאות. לא פחד....
אני פשוט לא מאמין שזה קורה לחברים הכי טובים שלי
יסגרו לו את החשבון בגלל שהוא שולח בקשות לפתיחת אתרים תמורת נקודות שרכש??????
זו רמת השירות שהלקוחות שלך מקבלים??
@since1492 אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
הפלא ופלא מה שהוא עושה בשביל הקהל!
+100000000000000000
זו כמות הצלצולים שהתגובה הזו צריכה לקבל!
מעריכים את נטפרי על
@הצפוני אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
בד"כ יש לי נקודות מיותרות
אשמח לתרום אותם לנושא זה
לא!! לא!! לא!! לא!!
אל תהפכו א"ז לעוד אשכול לניצול נטפרי.
למסתכלים בחור שבגרוש, מיועדים כל האשכולות מאז בריאת הפורום, חוץ מהנוכחי.
ההצעה היתה לאלו שרוצים לקדם את המיזם
דרך להתחיל לבצע א"ז לפני שנטפרי תצליח להתפנות ליזום מעצמה, ובעלות סבירה למשתמש פרטי.
נגמר לי הפופקורן
אפשר לחזור להכנות לשבת.
@shraga
מה לא מספיק ברור במשפט הבא
@אהרן אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
לא להתחייב על כלום, פשוט להשקיע יותר משאבי אנוש ביחס של הגדלת התעריף.
לא קולט מה מעגל הפחדים הזה
נטפרי פיתחה ומטפחת פלטפורמה מבריקה
היו גאים! לכו בראש מורם!!
ו..תנו להנות ממנה יותר.
בכל שירות תוכנה, גם העולים הון, מופרך לדרוש פתרון לכל מקרה.
אפשר גם לכתוב בפירוש: התוספת עבור יותר בודקים יהודים ולהבדיל גוים, שיהיה ברור שכל השאר אותו דבר.
אגב, אם פוחדים שרמת השירות לאמריקאים יכלול דברים שלא נלקחו בחשבון
זו סיבה נוספת לנסות אותה קודם כל על הישראלים.
@קרש אמר בכתבה בעלון של חסידות סקווירא בארה"ב על נטפרי:
@לחיל-אומר אמר בכתבה בעלון של חסידות סקווירא בארה"ב על נטפרי:
אפשר לבקש מהם קצת יותר כסף ולתת יותר נקודות / טיפול יותר מהיר.
אתה מעלה נקודה טובה.
לדעתי צריכים פה בארה"ב ממש אחד או שניים שיש להם גישה למערכת הפניות. זה יעזור מכמה אנפין.
רק אולי זה לא משתלם עכשיו.
הקושי הוא בגישה הלא מוכרת של נטפרי
הוועדות רגילות שהם צריכים להענות לחברות עם אינטרס כספי, לכן ברור שהם לא ירדפו אחריהם יותר מדי.
פה הסיפור שונה!
אתם צריכים להתחיל להעיז!
המושגים של הבע"ב בארה"ב שונה מבארץ, לא רק האפשרויות הכספיות אלא גם תודעת השירות והתשלום, תראו שאתם מוכנים להתאמץ, לא רק להלביש על נטפרי
לדוגמא:
תתאגדו כמה ותקחו על עצמכם בודקת אתרים נוספת (המתאימה לאתרים באנגלית).
או אפי' סתם ככה להראות להם סכומים משמעותיים ונשיאה בעול.
ריכשו כמויות גדולות של נקודות ותתחילו להפציץ בבקשות.
העלות של הסינון למשתמש כ"כ מגוחכות שהם משאירות עוד מרווח גדול לעשות מעבר (שנינו מכירים תושב ארה"ב שעד לנטפרי שילם 100$ לסינון לכל חודש!).
אתם יודעים כמו שכולם שהיחס של ההשקעה\תשואה (פירות) כאן הוא חלומי.
חושב שזו ההזדמנות למסלול VIP, נכון יותר לקרוא לזה מסלול עסקים.
אולי בזכות האמריקאים הישראלים שרוצים לשלם ולקבל יותר שירות יוכלו לקבל אותו..
לא להתחייב על כלום, פשוט להשקיע יותר משאבי אנוש ביחס של הגדלת התעריף.
@Chocolate @קרש
אם היית יודע כמה קשה היה לחדור להכרה בארץ.
זו הדרך ואתם הנחשונים צריכים לדפוק על הסלע עד שהוא יבקע
כל משתמש נטפרי, צריך לספר על זה לחברים עם עינים בורקות, לעמת את הוועדות (לא כל משתמשי נטפרי בארה"ב הם מסקוויר) עם העובדות.
תחשבו איזה סיפוק יהיה לכם בעוד תקופה כשנטפרי תתפרץ
תכפילו XX אלפי משתמשים באינספור ראיות אסורות שנחסכו.
@magicode אמר בשידור חי לב לאחים:
זה צורך רבים. אז פתחתי.
קבלנו כאן פתרון כפול
כי הלינק המקורי קורס
כל דבר בנטפרי חייב להיות מבריק ומלוטש?
@מעלה-ומוריד
פעם ראשונה שפורים חל בשלושת השבועות.
@יוסי-תקשורת אמר בלמשתמשי נטפרי מגיע יותר ! גלישה מהירה, מחיר מנצח:
שבזק יתחילו את ההפעלה של הסיב שלהם
יש צפי?
כבר התקינו את הקופסאות בבנין אצלנו.
@יוסי-תקשורת
יש לכם גם סיבים אופטיים?
@משה-0527 אמר בקו נטוויז'ן ו019 | אני שומע ולא שומעים אותי:
@mתושלח אמר בקו נטוויז'ן ו019 | אני שומע ולא שומעים אותי:
@אהרן אצלי לא שומעים רק צד 1.
השאלה אם יעזור להחליף ספקגם אצלי הייתה אתמול תקלה כזו שהטלפון קיבל שיחות אבל לא שמעו אבל היום זה סודר
זה לא "סודר"
ככה זה
עובד לא עובד לסירוגין.
@משוש אמר בקו נטוויז'ן ו019 | אני שומע ולא שומעים אותי:
@אהרן אמר בקו נטוויז'ן ו019 | אני שומע ולא שומעים אותי:
בגלל זה עברתי ל-RL.
ב019 הייתה לך בעיה עם נטוויזן ובRL לא?
עם פרטנר, לא נטוויזן
אותם בעיות שתיארת
עם RL זה חלק.
@mתושלח אמר בקו נטוויז'ן ו019 | אני שומע ולא שומעים אותי:
הייתה לך תקלה בדיוק כזאת?
ב2 הצדדים לא שמעו
כן וחייג וקיבל שיחות.
@עברי-אנוכי
יש לך תובנות חדשות?
הניתוקים קורים הרבה
019 טוענים שהם לא תומכים בשום צורה בטלפון
פרטנר טוענים שבדגם הזה, אפשר להגדיר רק אותו ספק לגלישה ולטלפון, כך שזה בטוח חסימה בספק.
פעם, כשנטפרי נפתח, הטלפון לא עבד בקביעות (חייג אבל לא שמעו, כמו היום), ו @magicode השקיע המון מאמצים וזמן, בגלל שהספק טען שהוא לא חסם כלום, בסוף התברר שזה כן חסימה של הספק (RL בזמנו).