ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    1. דף הבית
    2. יוד
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 4
    • פוסטים 209
    • הגבוה ביותר 66
    • קבוצות 0

    יוד

    @יוד

    142
    מוניטין
    753
    צפיות בפרופיל
    209
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    יוד עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי יוד

    • RE: שרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל

      @magicode אמר בשרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל:

      אפשר בקלות לעשות שליחת הודעות מהמייל או מדף מיוחד לוואצאפ.
      שזה יגיע מטלפון אחד ובסוף ההודעה. יהיה כתוב
      נשלח ע"י המערכת הודעות של נטפרי לוואצאפ.
      לתשובה החזר מייל לכתובת dd@gmail.com או התקשר ל 972378739872

      זה טוב בשביל כל האנשים שאומרים לך בטלפון תשלח לי בוואצאפ.

      אבל לעשות הפוך. זה נורא מסובך.

      לדעתי שימושי מאד!
      זה יכול להציל הרבה אנשים מהצורך להתחבר לווטסאפ קבוע, היות שיוכלו לסמוך ע"ז שהודעות חשבות לכה"פ יגיעו ליעדם (לצערי יש לי לקוח שלא משתמש בשום אמצעי תקשורת אחר מלבד ווטסאפ, ואני לא מצליח לתקשר איתו, ד"א הוא חייב לי הרבה כסף... ואני כבר אוחז בלשלוח מכתב בדואר רשום וכו'...)

      בנוסף חשבתי שאם ניתן להוסיף פונקציה, שכל מי שכן ינסה להגיב בווטסאפ להודעה שנשלחה דרך "וואטסאפ נטפרי" יקבל תגובה אוטומטית ש"לא ניתן להגיב בדרך כזו, נא להגיב באופן שצויין וכו'."

      במחשבה שנייה, יש לזה גם מעלה גדולה שלא ניתן לקבל תגובה דרך הווטסאפ, וזה מתחלק לשניים:
      א. שבסופן של דבר זה גורם לשיחה להמשך החוצה ולהתנהל מחוץ לוואטסאפ, מבלי להיחשף לכל חסרונותיו.
      ב. שזה יגרום לכל בעלי הווטסאפ להבין, שכמו שאותם לא ניתן לתפוס מבלי להזדקק לווסטסאפ, יש עוד אנשים בעולם שאותם לא ניתן לתפוס דרך ווטסאפ, וחייבים עוד אמצעי תקשורת. (כלומר מי אמר שהם קובעים את הכללים וכולם צריכים להתקפל ולרדת לדרגה שלהם, אולי אנחנו קובעים והם צריכים להתאים את עצמם לדרגה שלנו)

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      יוד
      יוד
    • RE: דיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה

      @נטפריס אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:

      בעצם אין כאן תגובה לטענה של @magicode שאישר את תחושתך, שהמינימום שנדרש בשביל להוכיח את הצורך בתמונות הוא הטורח שבפתיחת פניה.
      עסוקים או דחוף, גם לנטפרי יש שיקולים נחמדים לא פחות - אלא הרבה יותר - שלא לפתוח מהשרוול ככה.

      משום מה, די נראה לי שהגבתי לטענה של @magicode והסברתי שגם אם ברגע זה יש לי דברים יותר דחופים מלעבור את התהליך של פתיחת פנייה וכו', זה לא אומר שזה לא מספיק חשוב, וכן, כל פתיחת פנייה היא הפסקת רצף העבודה והסחת הדעת ממה שהיית באמצע לעשות, ואח"כ חזרה לעניינים וכו', אני לא יודע איך זה בתחומי עבודה אחרים אבל בתחום שאני עוסק בו, זה מאוד מפריע, וזה בהחלט גורם לי לדחות פניות די דחופות לזמן אחר, כי הרי עכשיו ממילא אני לא יכול להתעסק עם זה ולחכות שיטפלו וכו' ואצטרך להסתדר בצורה אחרת, אז אטפל בזה אח"כ... והאח"כ הזה בדרך כלל מגיע כשאני תקוע באמצע משהוא עוד יותר דחוף או שאין לי דרך להתקדם. ואז אני עוצר ובאמת פותח פנייה על כל המשתמע מכך...

      אני מוצא את זה די מוזר שאני צריך להסביר כמה זה חשוב שנטפרי תשתדל לספק גלישה חלקה וחוויית משתמש נוחה באופן מקסימלי, הרי בסופו של דבר, זה בדיוק מה שנטפרי עושה עד היום ואם הבנתי את המהלך מתחילת הדרך, זו היתה השאיפה. א"כ קטונתי מלהבין את הסיבה שעדיף להשאיר את זה ככה, אם היו אומרים שזה לא ניתן כרגע כי גם ככה יש עומס על בודקי התמונות ולא רואים לזה סוף, אני יכול לקבל. אם הייתם אומרים שהפיתוח לוקח מדי הרבה זמן ומשאבים, ובשלב זה זה לא מצדיק את ההשקעה, אני עוד יותר מקבל, אבל התנגדות עקרונית? לזה לא ציפיתי, הרי בסה"כ מדובר כאן בתמונות שהיו אמורים להישלח לבדיקה היות והם מוצגים באתר פתוח, אלא מסיבה טכנית (היום והם יושבים על כתובת אחרת) הם לא נשלחו, למה לא לנסות לקדם פתרון לבעיה הטכנית הזאת, ולתת למשתמשי נטפרי הבאים, אתרים מושלמים יותר? אתמהה..

      נ.ב. @magicode @נטפריס @administrators
      אני מקווה שאתם לוקחים את דבריי בצורה עניינית בלבד, ולא ח"ו כטענה או תביעה ח"ו, לולי נטפרי לכאורה לא הייתי נשאר לעבוד בתחום בו אני עובד, ואולי עוד יותר גרוע מכך, שכן הייתי נשאר... כולי הערכה כלפי המערכת והעובדים המסורים, אני רק מנסה לבטא את הדעה שלי בעניין ותו לא, וכבוד נטפרי והמנהלים במקומם עומדת.

      פורסם בכללי
      יוד
      יוד
    • RE: רעיון מהפכני

      @clickone אמר ברעיון מהפכני:

      ולדעתי אם זה נועד רק למקרי חירום ולא לשוטף, (בעיקר סעיף 3 - לדוגמא לוודא שהוויפרי חוסם א המחשב הנוכחי כעת ורק אז ייתן לגלוש דרך הדף הזה)
      אז המימון השוטף של זה לא אמור להיות גדול. (אל תשכח שבאותם רגעים הוא היה צריך לגלוש דרך השם משתמש הפעיל שלו, ככה שהוא משלם ע"ז באיזה מקום)
      מבחינת עלות שרתים, זה יכול שלבת על שרת קטן לדעתי, ואם זו הבעייה לא אכפת לי לממן.

      טוב, אחרי שמר' click one נכנס ואומר שזה מציאותי ובהישג יד, אני מוצא את עצמי חייב להצביע בעד!
      בעיקר חשבתי שזה יכול להיות פתרון לבעית הרשמה ל Wifi ציבורי וכדומה כמו "בזקפרי" או בתי קפה, מלונות, בתי חולים, שדות תעופה, טיסות ועוד... עם תיבה כזו נוכל להכנס לדף ההרשמה דרך אותה תיבה ולהרשם ואז לגלוש רגיל (לאחר התחברות ל VPN כמובן) לאחר ההרשמה (אולי יהיה צורך לוודא שאכן האתר תקלוט את פרטי מחשב הגולש ולא את פרטי השרת שמאחורי התיבה) וייתכן שבשלב ראשון ניתן להגביל את הגלישה שם (לדוגמה מקסימום 5 דקות ברצף ו 15 דקות בתוך שעה).

      פורסם בכללי
      יוד
      יוד
    • RE: חדש בנטפרי? הפניה מויקיפדיה למכלול

      @magicode
      אני חושב שגם במכלול אמור להופיע ה"באנר" שמתריע על תוכן מסולף, או תוכן שמבוסס על מקורות בלתי אמינים, אני מניח שניתן למצוא את הניסוח הנכון שייתן הסבר בת שני מילים, שהיות והתוכן מבוסס על וויקיפדיה, לא ניתן להגיע לבדיקת כל המקורות וכו' ולכן...
      אני כותב את זה לאחר שיצא לי לקרוא ערך מסויים שהייתי צריך ומצאתי נתונים שהיו נראים לי תמוהים מאד, ולאחר עיון במקורות, ראיתי ציטוטים מעיתונות ציונית אנתי דתית וכו', זה כמו שתכתוב ש"יהודים נוהגים לצרוך דם של נוצרים עבור מצות בפסח", וכמקור לכך תביא גזיר עיתון נוצרי מתקופת משפט ביילוס.... פחות או יותר ברמה הזו, אני מבין שאין מצב שיישבו אנשים ויעברו על כל המקורות של כל מה שכתוב במכלול, אבל א"כ לכה"פ עדיין צריך להשאיר את ההתראה, בפרט לאחר שבוויקי היה באנר וכאן זה הוסר, זה מהווה כעין הכשר...

      פורסם בכללי
      יוד
      יוד
    • RE: טלפון voip אמריקאי

      @Chocolate
      כן!!!!
      היום קיבלתי תגובה במערכת הפניות מ @רותי, ביקשו שאנסה שוב (להוציא שיחה מדף הבית של גוגל ואויס) וזה עבד, מיד ניתקתי את ה מתאם OBIHAI שלי, חיברתי אותו שוב, וניסיתי להוציא שיחה וזה עבד, אח"כ ניסיתי לקבל שיחה וזה עבד!, כעת נותר לנו לבדוק שיחות ממושכות לראות שאין ניתוקים וכדו'.
      נא לבדוק במקביל ולעדכן.
      אל ייאוש!!!!!!
      וכאן המקום להודות על כל המאמצים שהושקעו ע"י הצוות של נטפרי @shraga @רותי @magicode @MacroShadow וכל מי שנטל חלק בזה ובכל שאר הדברים שנטפרי מספק.
      תזכו למצוות

      פורסם בכללי
      יוד
      יוד
    • RE: הוספת נקודות למדווחים

      אולי עדיף יותר פשוט להנגיש את אפשרויות הדיווח יותר, ואסביר את עצמי:
      גם אני משתדל לדווח ומקדיש לכך זמן (מהתחלת הדרך צברתי שעות רבות) אך אט אט התחלתי לדלג פה ושם והסיבה לכך מתחלקת לשניים:

      1. לא תמיד ניתן להשתמש בתגית הדיווח כגון תמונות מוטמעות וכדו' כמו"כ ישנם עמודים כמו ג'ימייל לדוגמא שאין את התגית, במקרים כאלו דיווח דורש: פתיחת דף חדש+ כניסה לאתר נטפרי+ אזור אישי+שונות+העתקת כתובת תמונה+דיווח (במקרים רבים גם הורדה+ חיפוש איפה זה נשמר לי😕 +העלאה ) בקיצור לוקח את הדקה -דקה וחצי ולפעמים פשוט מוותרים ע"ז.

      2. "סיפוק" אם המדווח יוכל לקבל עדכון (אוטומטי כמובן) שהעניין טופל (כמובן שלא יזיק אם תהיה שם גם ברכה מצורפת -אני מוכן להתנדב לנסח-...) ועוד יותר טוב אם זה יכול לכלול גם לינק לעמוד/תמונה המתוקן/חסום לדעתי זה יתרום הרבה לעידוד הענין, לחילופין (אופציה פחות טובה) ניתן אולי לתכנת שפתיחת דיווח יפתח אוטומטית פניה במערכת הפניות בחשבון המדווח, כך יוכל לעקוב ולהתעדכן.

      הפתרון לדעתי היא כפי שכתבתי בעבר בכמה הזדמנויות ליצור תוכנה או תוסף למחשב שיוסיף שורה בתפריט הלחיצה הימנית של העכבר כך שבלחיצה ימינית עם העכבר על התמונה ובחירת ''דווח לנטפרי'' סיימת עם הענין כל השאר אוטומטי עד לקבלת העדכון על הטיפול בדיווח.
      ומצב של תמונות מוטמעות אם אין פתרון שתהיה אפשרות לבחור אותם, אולי כדאי להגדיר לשלוח את כל התמונות שבעמוד לבדיקה חוזרת.

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      יוד
      יוד
    • RE: שרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל

      @דני אמר בשרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל:

      מעניין כמה שנים יעברו עד שיבינו שצריך לספק תחליף למה שקורה בעולם ולא למה שרוצים.

      לפני 15 שנה אף אחד לא חשב לעשות סינון נורמלי לאינטרנט... כי חששו שאם יעשו סינון, זה יכשיר את האינטרנט --- וכולם ייחשפו...
      ומה בסוף? לרוב הציבור היה אינטרנט פרוץ במשך כמה שנים עד שקמו הסינונים. כלומר:כולם נחשפו... גם בלי הסינון.

      אם לא מקדימים תרופה למכה, בסוף התרופה מגיעה קצת מאוחר מידי.
      ואין חולק על כך שנטפרי קמה מאוחר מידי.

      לדעתי כל מה שנכתב כאן הוא טעות מיסודה, כי ברגע שהוחלט לקדם סינון לאינטרנט, ברור שחיפשו את המושלם והכשר ביותר, לאף אחד לא היה עניין לספק פתרון עם חורים ומכשולות בכדי לא להכשיר את האינטרנט, אין כאן טיפת היגיון! ולא עלתה כזה סברה, החסר בפתרון מושלם נבע מחוסר אמצעים, פשוט לא היה פתרון בשוק ולולא שנטפרי קמה ביוזמת מייסדיו, גם היום היינו באותו מצב שהיינו לפני שנטפרי ירד לעולם, ברור שזה לא היה באופן יזום כלל.

      אין לי מושג מאיפה הגיע הסברה הזאת, ועוד יותר מכך מאיפה הגיעה ההנחה ש"לרוב הציבור היה אינטרנט פרוץ במשך כמה שנים עד שקמו הסינונים. כלומר:כולם נחשפו... גם בלי הסינון" לצערי ממש נשמע השמצה חסרת בסיס, פשוט כך, מאיפה אתם לוקחים את זה? אולי בסביבה/קהילה שאתם מכירים היה מצב כזה (אני מקווה שגם שם לא), אך ברור שלא כך בציבור החרדי כולו.

      @aiib אמר בשרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל:

      @דני בשביל זה יש רבנים והם מחליטים מתי להקדים רפואה למכה ומתי לא

      100%

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      יוד
      יוד
    • RE: דיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה

      @magicode אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:

      @יוד
      משום מה זה מצתייר לי שאתה מדבר כמו איזה אציל צרפתי שמדבר לעבד שלו. לא מעניין אותך שום דבר יעודה של נטפרי לדאוג שיהיה לך נוח נוח נוח נוח נוח נוח לדווח. על כל מיני דברים שלא כל כך מעניינים אותך.

      צר לי שכך הצטייר לך. אין לי מושג מה ההתנגדות שיהיה נוח נוח נוח, אני בהחלט חושב שחשוב שיהיה נוח נוח נוח, חשבתי שגם אתם איתי בדעה זו, חשבתי שזה חלק מרכזי של מטרת נטפרי בכדי לגרום לכמה שפחות זליגות רח"ל וכמה שיותר נשמרים... ואכן נטפרי מצליחה בדרך זו כ"י, ולכן התכוונתי להוסיף שיפור ע"ז הדרך, חשבתי שהשאיפה של נטפרי היא מושלמות בכל מה שניתן לפתוח , חשבתי א"כ שהיה כדאי להגדיר שכל התמונות יישלחו לבדיקה כולל תמונות מכתובות אחרות, ואם יש סיבה שלא רוצים להגדיר כך, אז לפחות צורת דיווח יעל מהיר ונוח... כעת אני מבין שכנראה לא את הכל אני מבין בדיוק.

      למה נראה לך שמדובר בדברים ש"לא כ"כ מעניינים אותי" אין לי מושג, שרפתי די הרבה זמן לשלוח עשרות פניות כאלו במשך השנים, (חיפוש כתובות תמונות מוטמעות, זה לא דבר קל כ"כ למי שלא מתמצה כ"כ). אדגיש שבהרבה מקרים מדובר בסמלים ואייקונים שמהווים חלק בלתי נפרד מהשימוש באתר.

      בכל מקרה אני מבין שהנושא הגיע לכדי מיצוי, אין לי לכאורה יותר מה לחדש, כאן המקום להתנצלות אם הרגשתם מצידי נסיון של ניצול ח"ו, לא לזה הייתה כוונתי, ממש לא חשבתי שההצעה שלי היא יותר בגדר "ניצול" מאשר כמה הצעות שהועלו בהצבעה. קבלו את התנצלותיי, והמשיכו בעבודת הקודש, ההערכה שלי אליכם לא פוחתת במאום בגלל חילוקי דעות כאלו ואחרים. עלו והצליחו!

      פורסם בכללי
      יוד
      יוד
    • RE: Bluestacks או תחליף

      @MacroShadow אמר בBluestacks או תחליף:

      הכנת תעודה לאנדרואיד מורכבת ממספר שלבים, ולצורך כך נזדקק למספר כלים....

      פעלתי לפי ההוראות, יצרתי את הקובץ ושיניתי את השם, עכשיו אנסה להתקין אותו ואעדכן אי"ה.
      תודה רבה ל @MacroShadow על העזרה הרבה!

      פורסם בכללי
      יוד
      יוד
    • פנייה מהירה מתוך הכרטסת

      @magicode להוסיף לכרטסת אופציה לבחירת תמונות שלא נשלחו לבדיקה, בדיוק כמו שיש את האופציה לדווח על תמונות שנפתחו או נחסמו ללא הצדקה, זה סוג פנייה די נפוצה וזה די מטרד לפתוח כל פעם פנייה ולהעתיק את כתובת האתר הראשי ואח"כ לחפש את הכתובת התמונה, פיתוח כזה יחסוך הרבה זמן מהמשתמש וגם מהנציג שיקבל תמונה הרבה יותר טובה במה מדובר וימנע את הצורך בשאלות ותשובות בין הנציג למשתמש.
      ניתן להוסיף הסבר באופציה הזה, לדוגמה "אופציה זו נועדה לדיווח על תמונות שלא נשלחו לסינון כלל ומסומנים ב 3X3 כזה... ולא וכו' כזה..."

      נ.ב. אולי ניתן גם לשלב אופציה של שליחת תמונות שנשלחו ולא חזרו גם אחרי X זמן ולאחר ריענון ומחיקת קאש וכו'.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      יוד
      יוד

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי יוד

    • RE: וובינר בנטפרי - ריכוז מידע

      @ישורון
      בעבר פתחו לי אפשרות של השתתפות בוובינר שהתנהל ע"ג מערכת של ringcentral.com
      כך שטכנית לכאורה המערכת הזאת יכולה לעבוד ע"ג נטפרי.

      פורסם בכללי
      יוד
      יוד
    • RE: טלפון voip אמריקאי

      @Chocolate אמר בטלפון voip אמריקאי:

      פתחתי פניה כבר

      אנא עדכן אותנו כאן, אולי הטיפול בפנייה שלך ייתר המשך טיפול אצלי.

      פורסם בכללי
      יוד
      יוד
    • RE: טלפון voip אמריקאי

      @Chocolate אמר בטלפון voip אמריקאי:

      לא עובד, לא שומעים כלום

      אצלי עובד ע"פ רוב, לפעמים אני צריך לנסות כמה פעמים אחד אחרי השני כי בפעם הראשונה זה לא עובד. כמו"כ היה לי כמה ניתוקים עמוק באמצע שיחה, אצטרך להמשיך את הטיפול בפנייה עם הקלטות נוספות, אך כרגע ב"ה מדובר בשיפור מאד משמעותי עבורי. אולי כעת כדאי לפתוח פנייה ולציין את מספר הפנייה שלי בעניין הזה.

      פורסם בכללי
      יוד
      יוד
    • RE: טלפון voip אמריקאי

      @יוד
      ניסיתם שוב בדף הבית של GV? עובד לכם כעת?

      פורסם בכללי
      יוד
      יוד
    • RE: טלפון voip אמריקאי

      @Chocolate
      בדקתי שוב, עובד אצלי.
      אני לא הייתי צריך להגדיר הכל מחדש, רק ניתקתי וחיברתי מחדש (וכמובן המתנתי עד שזה גמר לאתחל) אבל ייתכן שאני לא הייתי צריך להגדיר מחדש כי כבר הגדרתי מחדש לאחרונה.
      עדכנו בבקשה מה קורה.
      תודה.

      פורסם בכללי
      יוד
      יוד
    • RE: טלפון voip אמריקאי

      @Chocolate
      כן!!!!
      היום קיבלתי תגובה במערכת הפניות מ @רותי, ביקשו שאנסה שוב (להוציא שיחה מדף הבית של גוגל ואויס) וזה עבד, מיד ניתקתי את ה מתאם OBIHAI שלי, חיברתי אותו שוב, וניסיתי להוציא שיחה וזה עבד, אח"כ ניסיתי לקבל שיחה וזה עבד!, כעת נותר לנו לבדוק שיחות ממושכות לראות שאין ניתוקים וכדו'.
      נא לבדוק במקביל ולעדכן.
      אל ייאוש!!!!!!
      וכאן המקום להודות על כל המאמצים שהושקעו ע"י הצוות של נטפרי @shraga @רותי @magicode @MacroShadow וכל מי שנטל חלק בזה ובכל שאר הדברים שנטפרי מספק.
      תזכו למצוות

      פורסם בכללי
      יוד
      יוד
    • RE: טלפון voip אמריקאי

      @Chocolate אמר בטלפון voip אמריקאי:

      @יוד ניסיתי עכשיו לא עובד
      יש לי מה לשלוח פניות עכשיו שוב?

      אני פתחתי פנייה מספר #622703 וזה קיבל תגית מו"פ, מישהוא יודע מה זה אומר?
      בכל מקרה אולי @magicode או @MacroShadow או @שרגא יכולים לאשר או לשלול את הקשר בין החסימה הזו לבעיה עם ה OBIHAI, אם זה לא קשור, זה פחות חשוב לי, אך אם זה כן קשור, אני חושב שזה שווה את כל המאמץ, ואולי כדאי באמת לראות כמה משתמשים צריכים את השירות הזה בכדי להצדיק את המאמץ.

      פורסם בכללי
      יוד
      יוד
    • RE: טלפון voip אמריקאי

      @Chocolate
      כשאתם פותחים את הדף של Google Voice ומנסים להוציא שיחה משם (לא מדף הבית של Gmail) האם אתם מצליחים?
      אצלי זה לא עובד ושלחתי פניה + הקלטות (גם הקלטות מלאות לפי דרישת הנציג), ויצא לי להבין שיש חסמה מסובכת מסויימת, אני חושש שיתכן שאותה חסימה גורמת לבעיה עם ה OBIHAI.
      אשמח אם תוכלו לבדוק אצלכם, ולעדכן, תודה.

      פורסם בכללי
      יוד
      יוד
    • RE: טלפון voip אמריקאי

      @יוד אמר בטלפון voip אמריקאי:

      @Chocolate אמר בטלפון voip אמריקאי:

      @יוד אמר בטלפון voip אמריקאי:

      @Chocolate אמר בטלפון voip אמריקאי:

      Gv= google voice
      לא עובד בצירוף עם obihai

      האם אפסו הסיכויים?

      אני הרמתי ידיים

      האם יש אינדיקציה מה בדיוק גורם לבעיה?
      אני הצעתי בעבר, שבמקרים כאלו נטפרי יאפשרו לבצע הקלטת תעבורה ע"ג רשת לא מסוננת, וכך יוכלו להשוות את ההקלטה של התהליך התקין מול ההקלטה ע"ג רשת של נטפרי עם התקלות, לכאורה בהרבה מקרים זה יכול מאד לעזור לזהות את התקלות. לא כן?

      נ.ב. האם העניין נבדק גם ע"ג ה VPN של נטפרי? (אם בכלל יש דרך לבדוק..)

      @magicode

      פורסם בכללי
      יוד
      יוד
    • RE: תוכנת BETA להתחברות ל VPN

      @aiib אמר בתוכנת BETA להתחברות ל VPN:

      @DovidStroh השאלה היא אם בשביל חסכון של כמה עשרות שקלים לכמה לקוחות נטפרי אמורים להשתגע

      1. השאלה האם בכדי לסדר את זה, נטפרי צריכים "להשתגע"
      2. השאלה האם זה רק כמה "עשרות שקלים לכמה לקוחות נטפרי " ייתכן ומדובר באלפי שקלים למאות או יותר לקוחות"
      פורסם בכללי
      יוד
      יוד