ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    1. דף הבית
    2. מטעמים
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 2
    • נושאים 23
    • פוסטים 382
    • הגבוה ביותר 191
    • קבוצות 0

    מטעמים

    @מטעמים

    אוהד של נטפרי.
    נפעם תמיד מחדש מהישרות והמידות הטובות שנלוות לעוסקים במלאכת הקודש.

    560
    מוניטין
    716
    צפיות בפרופיל
    382
    פוסטים
    2
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    מטעמים עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי מטעמים

    • השפעתה של נטפרי על קידום המכלול בתוצאות גוגל

      שמתי לב לתופעה מאוד מעניינת לאחרונה:

      בחיפוש מושגים במנוע חיפוש גוגל, תמיד הייתה מופיעה התוצאה הראשונה (והמכובדת...) שייכת לאתר ויקיפדיה.
      כך, הם ממש שלטו על המידע שהציבור היה צורך...

      בחודשים האחרונים, בעקבות השפעת מדיניות נטפרי (שהתחילה מ-2108) להפנות את כל הקישורים למכלול במקום לויקיפדיה, נוצר מצב שהאתר קודם מעלה מעלה בחיפושי גוגל ולפעמים הא ממש צמוד לתוצאה הראשונה ששייכת לויקיפדיה.

      יש אנשים שלא מבינים מה המשמעות של ההישג האדיר הזה??!

      תארו לעצמכם נער חילוני שיחפש מידע על "אברהם אבינו"...
      לפתע הוא מקבל על המגש גם את הזוית התורנית במקום שרק הזוית הכפרנית תשלוט בכיפה.

      3f6bdab5-1cd9-4ed5-9331-8d0f5ea13e00-image.png
      אילולי שנטפרי היו מבצעים את ההפניה למכלול, ספק אם גוגל בכלל היתה שומעת על האתר הנדיר הזה...

      זכות עצומה למנהלי נטפרי על זכות שהם כלל לא חלמו שיגולגל על ידם.

      • כאן המקום להזכיר את מנהלי המכלול והכותבים היקרים, המייבאים והמסננים, ששוקדים על המלאכה לנפות ולכתוב לנו את אוצר הידע הבלום בצורה תורנית נכונה. ישלם להם ה' כל הברכות. אמן.
      פורסם ברשמים
      מטעמים
      מטעמים
    • RE: קיבלתי סימן.

      עד היום נמנעתי מלהתקין את "וויפרי" במחשב כי עוד היתה לי מחשבה מתי שהוא לחזור לאתרוג.
      בגלל החוצפה שלהם, אין לי כבר שום בעיה להתקין "וויפרי" אחת ולתמיד.

      פורסם בכללי
      מטעמים
      מטעמים
    • שירות של RL

      כמובן שאני לא בא לקנטר.
      השירות של הספק הזה מצוין! (והייתי אצל ספק אחר...) הם באמת משתדלים לפתור תקלות [באם ישנן] בצורה הכי מהירה וחלקה.

      יש לי משהו שכן רציתי להעיר,
      (אמרתי להם את זה אבל לא כ"כ עזר)
      מתי שמתקשרים למרכזיה שלהם,אתה יכול לחכות על הקו שעות (!) ואין לך מושג מה קורה איתך. במיוחד בעסקים, שאין אינטרנט הכל משותק. הלחץ בשיא.! ואתה לא יודע כמה זמן תחכה על הקו.
      בשבוע שעבר, נפל לי הרשת בשעה 1 בלילה. ניסיתי לפתור את העניין בבזק (בתשתית) - מיד נאמר לי כמה זמן אחכה על הקו, ומהם שעות הפעילות...
      כשהתקשרתי ל-RL, לחצתי על "תמיכה טכנית" ושמעתי מנגינת המתנה... והקול אומר "אנו עסוקים בפניות קודמות..."
      אמרתי לעצמי, אם הם עסוקים... בטח הם כבר יתפנו אליי... כמה לקוחות כבר יכולים להמתין בשעה 1:30 בלילה...

      חיכיתי וחיכיתי וחיכיתי.....

      בבוקר נאמר לי ע"י נציגה שלהם שהשרות רק עד 10 בלילה...

      א. למה לא להודיע ללקוחות?? (קחו בחשבון אנשים ממתינים שעות ארוכות ובסוף מתייאשים אז משאירים הודעה...😌 לא נראה לי כ"כ הוגן)
      ב. מדוע אין מערכת סבירה שתאמר לי (בשעות הפעילות) כמה זמן אני עומד להמתין על הקו?

      ושוב, אין לי תלונות על עצם השרות! הוא באמת 100%.

      פורסם בכללי
      מטעמים
      מטעמים
    • RE: נטפרי בלייקווד

      @מעמד אמר בנטפרי בלייקווד:

      יש תרגום ?

      תרגום גוגל
      [לא הכי מדויק, אבל פחות או יותר]:

      62a2a3e6-0d16-4186-bacb-bac4609594bc-image.png
      שיינדי היתה מתוסכלת. כשבעלה מתעלה שנה אחר שנה בכולל,
      שיינדי הייתה המפרנסת הגאה למשפחתה בת 6. העיסוק שלה? גרפיקה.
      עיצוב היה משהו שהיא לא רק טובה בו, אלא גם משהו שהיא אהבה לעשות.
      החיים היו נהדרים.
      היא גילתה במהירות שזה לא כל כך פשוט.
      בגלל לחצי העבודה והמועדים הצמודים, שיינדי נאלצה לבלות לילות רבים מול המחשב,
      בזמן שהקטנים ישנו בשלווה.
      היא הייתה זקוקה לגישה מקוונת ובהדרכה של
      הרב של המשפחה, הותקן עליהם סינון. פלה
      הבעיה הייתה שכאשר היא פתחה את
      האתר למעלה כדי להיות מסוגל לחפש תמונות, כל עור
      תמונות צבעוניות נחסמו. היא יצרה קשר עם
      חברת מסננים ונאמר לו שהאחר היחיד
      האפשרות היא לפתוח את האתר כולו, עם
      מיליוני תמונות שהיו זמינות והשאירו את
      אתר ללא סינון לחלוטין. פליס עזב את שיינדי
      מאוד לא נוח. אבל יותר מכך, היא
      הרגיש אבוד, לבד.
      עקיבא, לשעבר יונגרמן כולל, היה לאחרונה
      לקח על עצמו את האחריות לכסות
      ההוצאות הגדלות של משפחתו, ובראשם ישירות למקום בו נראה שכולם מרוויחים כסף באמזון. כן
      המסנן במחשב שלו אפשר את האתר, והוא התחיל ללמוד את החבלים יפה
      בִּמְהִירוּת. יום אחד, עם עסקים לא עמוסים כמו רוב הימים, עקיבא התחיל ללכת
      דרך אמזון מחפשת הזדמנויות. להלם ולחרדתו, פריטים שהיו
      לא הולם לחלוטין עבור בן תורה המשיך לעלות! האם היה מוצא? היה
      הוא לבדו מול נושא זה?

      לא. שיינדי ועקיבא לא היו לבד. מאות משפחות חרדיות מתמודדות עם
      אתגרים דומים עם מסנני האינטרנט שלהם. אליי לא היו לבד, אך הם לא נשכחו
      אוֹ. תופעה חדשה מביאה את עולם התורה בסערה, שיש בה
      כולם נרגשים!

      אינטרנט.

      אתה לא יכול לחיות עם זה, אתה לא יכול לחיות בלעדיו.
      לפחות זה מה שהם אומרים.
      עם העולם הולך וגדל
      תלוי בטכנולוגיה, משפחות צעירות רבות
      מוצאים את עצמם ללא אפשרות אחרת
      מאשר להיות מחובר לאינטרנט.
      באותו זמן, מודע למלכודות האיומות
      לרשת, למשפחות האלה יש, עם
      עידוד והדרכה של הגדולים של
      בזמננו, הותקנו פילטרים המיועדים
      אפשר אחד להמשיך להשתמש באינטרנט תוך כדי
      חוסם את השליליות שיש.
      אך ככל שמשתמשי האינטרנט רבים בוודאי כואבים
      מודע, שום סינון אינו חסין מטעויות.
      רוב המסננים מסתמכים על סיווג אתרים אחר אתרים,
      שפירושו במילים פשוטות הוא שהמסנן קובע קטגוריות מקובלות
      ואלו שאינם, ואז מאפשר גישה לאתרים שנחשבו 0k.
      הבעיה של אליה בכך שהיא משאירה אתרים שרובם "נקיים" זמינים אפילו
      אף על פי שישנם חלקים באתרים אלה שמישהו השומר עליו לא צריך לראות
      עיניים. לכן אדם זהיר בקושי מרוצה מהסטנדרטים שיש למסננים האלה,
      אם לא בכוונה או כברירת מחדל.

      f2daba32-05ca-428f-ab4c-aa334d8b8876-image.png
      נושא נפוץ נוסף שמציגים סינונים הוא חוסר היכולת להציג כראוי אתרי אינטרנט
      פריט אחר פריט. קח תמונות למשל. מישהו שעובד כגרפיקאי
      למשל, יהיה קשה ללחוץ על תמונות מאתרים מקוונים, רק כדי למצוא זאת
      כאשר האתר נפתח, כל התמונות, המתאימות או לא, זמינות לצפייה.
      זה נראה כמו מצב של הפסד-הפסד לכל מי שצריך לגשת לאינטרנט.
      היכנסו ל- NetFree.
      NetFree, שהושק במקור בארץ ישראל לפני שנתיים, הוא המסנן היחיד
      מאושר על ידי כל הגדולים בארץ ישראל, מגור ועד בעלז, מהעדה
      החריידיס עד ויזניץ, וכל מי שביניהם. הוא זכה לשבחים רחבים
      בכל הספקטרום, עם Lilvishe Y & fhei yesbivos מובילים, חסידי אדמו"רים ו- sfardishe
      mambigim * כמו מציע בחום לכל מי שזקוק לאינטרנט להשתמש בסינון זה.
      הבעיה הייתה ברורה, ופתרון היה מובהק. "לא הייתה צריכה להיות דרך ללכת
      דרך כל פריט ופריט בכל דף אינטרנט כדי לראות אם יש לאפשר אותו
      לצפייה על ידי משתמשים או לא.
      הרעיון כשלעצמו פשוט. העבודה מאחוריו, פחות מכך.
      עם חדשנות ומשוב מתמיד ממשתמשים וטכנאים מומחים, NCtFree
      יצא ליצור ראשון מסוגו - פילטר שבאמת, באמת עובד כדי לאפשר
      כל מה שאפשר, ורק זה. צוות נשים עובד מסביב לשעון עם
      הנחיות ברורות וחיפוש בכל אתר שמתבקש לפני ביצוע החלטה
      אם לאפשר את האתר או לא.
      למרות ש- NetFree אינה למטרות רווח, יש תשלום מינימלי של 8 דולר לחודש לכיסוי
      הוצאות בסיסיות של פעולה ענקית זו.
      לאחר שהאתר נקבע כשר על ידי NCtFree, הוא נפתח לכל משתמשי NetFree.
      התכונה Tlhis מאפשרת לאתרים חסרי סיכון לחלוטין, כגון בנקים, מסחר,
      ואתרי frum אליהם ניתן לגשת ללא כל עיכוב, עם אפשרות נוספת עבור
      משתמשים או kehillas להוסיף מגבלות נוספות. נכון לעכשיו ישנם אתרים קרובים
      כבר נבדקו ואושרו וכיום הם זמינים. אתרים אחרים שלא היו
      שאושרו עדיין זמינים על פי בקשה (ניתן לפתוח אותם תוך פחות מחמש דקות
      תלוי בדחיפות), ברגע שצוות NetFree עובר אותו כדי להבטיח שתוכנו
      גם 0k.
      אם רק חלק מהאתר הוא "כשר", רק אותו חלק באתר מקבל אישור. כל שאר
      התוכן נשאר לחלוטין מחוץ לתחום.
      תמונות כפופות לתהליך דומה. ברגע שתמונה שלא נבדקה היא
      נטען על ידי כל משתמש הוא נשלח לבדיקה אוטומטית על ידי צוות של גויים שמנתחים
      בזהירות ולתת את פסק הדין שלהם. בדיוק כמו אתרי האינטרנט, ברגע שהתמונה תאושר, היא
      זמין לכל המשתמשים באופן מיידי. נכון להיום, NetFree אישרה מעל 850 מיליון.)
      תמונות. כבר זמינים ללא החנון לבדיקה. "תמונות אלה
      שנבדקו חייבים להמתין לבדיקה (בדרך כלל בערך 15 שניות) ועד
      ואז הם מטושטשים.
      אחד המאפיינים המרתקים האחרים של NetFree הוא יכולת סינון המילים שלה; איזה
      פירושו שגם אם מאמר מותר, חלקים שאינם מתאימים מסוננים כ-
      וכתוצאה מכך חתיכה נקייה לחלוטין. אם חיפוש בגוגל מביא לתוצאות בלתי הולמות
      חומר, שגם מסונן.
      התרחשויות עולמיות אחרונות רק הובילו למודעות רבה יותר לנושאים של
      שימוש באינטרנט. אנשים רבים נוקטים כל אמצעי זהירות ביחס לבריאותם
      וחושבים מה צריך לעשות כדי להגן גם על רשתותיהם.
      הגאון ר 'אליה בר \ ואכטפוגל אמר לאחרונה שכמו שהאינטרנט מתפשט
      בעולם, כך גם הקורונה טיילה ברחבי העולם, בסימן ברור של שמיים של
      את הבעיה שאנחנו מתמודדים עם האינטרנט. גדולים אחרים, כולל הרב משה הלל הירש
      והרב אשר אריאלי, הפציר בבני תורה לערוך קבלה רצינית באזור
      של טכנולוגיה. ואכן, אינספור קבלות נוצרו על ידי אנשים ברחבי העולם.
      רבנים בכל רחבי העולם מעודדים פרום יידן לנקוט באופציה הטובה ביותר,
      כאשר רבים מהם מציינים את NetFree בשמם. גם הרב פורשיימר
      הצטרף לדחק בבני תורה להשתמש ב- NetFree כאופציית הסינון הטובה ביותר.
      המינויים עולים, עשרות אלפי אנשים נרשמו עד כה. זה מתאים
      כל ארידיליד שיזדקק לשימוש באינטרנט בכדי להתבונן ברצינות ב- NetFree כדי לראות אם כן
      אפשרות שמתאימה לו.
      אם יש לך שאלות לגבי netfree, התקשר למספר 718-400-8838 או בקרו באתר www.netfree.link/wiki.

      פורסם ברשמים
      מטעמים
      מטעמים
    • RE: סינון של סייפטק

      @רוצה-לדעת אמר בסינון של סייפטק:

      לא בטוח בכלל, זה שהם נלחמים בנטפרי מוכיח שהם עושים את זה נטו בשביל הכסף.

      אף אחד לא אמר שהם לא מרויחים כסף... רק ציינתי שהם עושים דברים מאוד חיוביים! עם כל הכבוד, אני זוכר את השנים בהם לא היו סינונים כלל, והם היו הנחשונים. כולנו הסתמכנו עליהם ולא יכולנו בלעדיהם. לעולם אין לירוק לבאר ממנו שתינו, גם אם המים היו מלוכלכים ומורעלים... בסך הכל הם היו יותר טובים מלא כלום במשך שנים (!)

      אני ממש כועס על ההתנהגות שלהם עכשיו, וגם תרמתי לנטפרי כדי להאבק בהם. אבל חשוב מאוד שהם גם ימשיכו, אנו חייבים לחשוב על כל כלל ישראל שומרי תורה ומצוות. שלעולם, אבל לעולם לא יגיעו לנטפרי (הדל"ים ועוד...) ואם רימון ייסגר [כפי שמייחלים פה כמה ניקים] שאר בניו של הקב"ה יהיו חשופים לאינטרנט פרוץ לגמרי.

      כיהודים מאמינים עלינו לחשוב על הכלל ולא להסתכל במשבצת הקטנה שלנו בלבד.

      פורסם בכללי
      מטעמים
      מטעמים
    • נטפרי vip

      כיום התשלום לנטפרי מסתכם ב-15 ש"ח בלבד.
      לא משנה כמה מחשבים יושבים על אותו קו, ולא משנה כמה פעילות אתה מעמיס על המערכת.

      הרעיון שאני מציע,
      לפתוח מסלולים חדשים בתשלום גבוה במיוחד. (לדוגמה: 180 ש"ח בחודש).
      מסלול ראשון יהיה בקטגוריית vip,
      כלומר:

      • אין הגבלה על כמות סינון התמונות (חריגה , אנא המתן....)
      • קדימות בסדר המענה של נציגי נטפרי בבדיקת הפניות.
      • שירות טלפוני מיידי בעת הצורך, וכו'

      ראיתי שירות כזה אצל חברת בזק, שמשלמים להם "שירות עסקי" ויש להם מענה מיידי לכל תקלה, שליחת טכנאי ללא המתנה בתור וכו'
      2 הצדדים יוצאים נשכרים,
      נטפרי - יכולה להרוויח עוד כסף שילך לפיתוחים נוספים וכו'
      הלקוחות - כמו משרדים מרובי מחשבים, או עסקים שמבוססים ותלותיים מאוד במערכת הפניות וכו'

      מסלול נוסף יכול להיות ל- "נטפרי גרפיקאים" בו ישלמו גם מחיר חודשי גבוה עבור קדימות בבדיקת התמונות, (הם ישלמו את זה בחפץ לב)

      ומי שירצה, ירכוש את 2 המסלולים (כלומר 360 ש"ח לחודש, אני סתם זורק סכומים שנראים לי סבירים מצד הלקוח...) ויקבל את 2 השירותים.
      זה לא יגביל את המשתמשים הרגילים, כי התקציב הנוסף יעבה את המערכת ורק יזרז את הבדיקות וכו'

      אני חושב שיש אנשים שישתכנעו גם לעבור לנטפרי במקרה כזה, (לדוגמה: יש לי חבר שהתנסה בנטפרי, ועזב... אני מאוד ניסיתי לשדל ולהסביר, הוא, מצד שני, אדם שלא כ"כ מעניין אותו החיסכון שזה רק 15 ש"ח, הוא אמר לי משפט כזה: "אני לא מתעסק עם מי שעושה לי טובות. אני רוצה לשלם. ולקבל שירות כמו שצריך!!! לא משנה שהוא קיבל שירות מעל ומעבר, בהתחברות וכו' , אבל 3 ימים אחרי החיבור, הוא שלח פניה למערכת הפניות והוא המתין כמה שעות עד שהוא קיבל מענה... ואז הוא החליט שזה לא מתאים לו.... [מעניין כמה זמן הוא היה מקבל בסינונים אחרים...] ניסיתי להסביר שוב, אך הוא בשלו: "הכל מתחיל ונגמר בזה שהם עמותה, אני לא איש נזקק. אני לקוח ורוצה תמיד להיות צודק..." ע"כ)

      לעצם העניין, יש אנשים שמוכנים לשלם. אולי כדאי לתת להם את האופציה?

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      מטעמים
      מטעמים
    • RE: בקשה שיכולה להועיל להרבה אנשים

      @זבולי אמר בבקשה שיכולה להועיל להרבה אנשים:

      נראה לי שצריך להיות איזשהוא מונה של הדפים שנחסמו
      ו10 אחוז הכי נחסמים שלא נשלחו יעברו לבדיקה כאילו שמישהו שלח אותם
      כך גם רוב האנשים שלא טורחים להגיש דפים לבדיקה יוכלו להנות מהשירות של נטפרי

      רעיון גדול.

      אני בכלל חושב, שבראיה יותר רחבה אולי בכלל עדיף כמה שפחות שיהיה קשר עם מערכת הפניות ועדיף שכמה שיותר יעבוד על אוטומט.

      הלב שלי כל הזמן עם אותם אלו שלא מספיק חזקים רוחנית.
      הם הגיעו לנטפרי אחרי התגברות עצומה על יצרם. ובכל פעם שהם שולחים פניה הם מרגישים שהם צריכים לשבור עוד פעם משהו אצלם...
      זה תחושה כזאת באזורי התת מודע האנושי, שאתה כל הזמן צריך לבקש מאנשים טובים שיפתוח לך דפים כלשהם, אתה מרגיש כאילו אתה נמצא בהסגר כלשהוא ומצפה לטובתם של אחרים.
      אם הכל אוטומטי, והקשר עם מערכת הפניות מצטמצם, אנשים ירגישו פחות מוגבלים ויהיה להם פחות תירוצים לעזוב את נטפרי כי ירוץ להם יותר טוב.

      [ארחיב את הרעיון של@זבולי , אם בכל מקרה נטפרי יודעים שיש דף מסיום באינטרנט שהמשתמשים מגיעים אליו כבר מספר פעמים, זו כבר סיבה טובה לשלוח את הדף לבדיקה. זה אמנם יעמיס על מערכת הפניות בתקופה מסויימת, אבל יוריד בכל מקרה פניות אלו בעתיד, כך שלא מדובר בעבודה לחינם.]

      פורסם בכללי
      מטעמים
      מטעמים
    • הלילה זה קורה!

      ecf15fcf-c8d8-4071-9c47-ba66c0eac0b5-image.png

      פורסם ברשמים
      מטעמים
      מטעמים
    • שליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית

      יש לי רעיון עבור הנהלת נטפרי,
      (במחשבה ראשונה הוא נשמע קצת הזוי על גבול המקומם, אבל אם תחשבו על זה קצת אני מאמין שתסכימו איתי)

      יש סרטונים ברשת שיגעו לבדיקה בכל מקרה, נכון?
      קחו למשל את הסרטונים באתר כל רגע, מעולם לא נפגשתי בסרטון מאתר זה שלא עבר בדיקה של נטפרי תוך כמה שעות ממועד עלייתו לאויר (מקסימום! לרוב זה עניין של דקות.)

      כלומר, הסרטונים בכל מקרה יישלחו לבדיקה, רק הבעיה היא שעשרות גולשים שולחים בבת אחת את אותה בקשה.

      הרעיון שלי הוא ליצור אלגוריתם (אולי עם שיתו"פ עם אותם אתרים נפוצים) שמיד עם העלאת הסרטון לשרת הוא ייכנס לרשימת ההמתנה של בדיקת וידאו,.
      ואילו בעמוד האינטרנט של הסרטון, במקום שיופיע "שלח בקשה לבדיקה" תופיע הודעה "הסרטון נשלח לבדיקה",

      כך גם נחסוך לגולשים את זמנם בפתיחת פניות מיותרות שבכל מקרה יישלחו,
      וכך גם נחסוך לעובדי נטפרי את המענה המיותר לכמה פניות במקביל עם אותה תשובה.

      התשובה המתבקשת היא "סליחה, מה עם הנקודות??"
      ובכן, ידוע שנטפרי לא "מתפרנסת" ממכירת נקודות, והובהר כבר כאן בפורום שכל עניין הגבלת הנקודות הוא לצורך ניטור עומסים על המערכת, ולכן אם מדובר בבדיקה שבכל מקרה תגיע, אז מדוע לא להקדים אותה בצעד אחד..

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      מטעמים
      מטעמים
    • RE: לענות להפניות תיכף כשקוראים אותם

      @UA
      בסדר.
      כולנו אוהבים את נטפרי, ומעריכים אותה מאוד.
      הפורום נועד לתת כיווני חשיבה במה אפשר להשתפר והיכן ניתן להחמיא...

      ברור שמערכת הפניות היא מקצועית ורצינית מעל לכל שירות קיים שאני מכיר, מצד שני גם המנהלים אוהבים לשמוע את דעת הלקוחות (ככה זה אצלי...) אם יש מקום לשפר, אז למה לא?

      פורסם בכללי
      מטעמים
      מטעמים

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי מטעמים

    • RE: תמונות נבדקות שוב ושוב

      @ברצינות אמר בתמונות נבדקות שוב ושוב:

      האם תמונות שנבדקו פעם אחת חוזרות ונבדקות שוב ושוב?

      זה קורה לי לאחרונה בהרבה מאוד אתרים

      לפעמים המעכת מזהה את התמונה כתמונה אחרת משום שהאתר מציג את אותה תמונה בגדלים שונים.

      פורסם בכללי
      מטעמים
      מטעמים
    • RE: שליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית

      @מאןדהו אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

      א. מי שטען שכל סרטון שנמצא באתר כל רגע יישלח באופן ודאי לבדיקה, זה פותח האשכול, לא אני.

      ב. כל שינוי, גם אם הוא קטן. מחייב היערכות מחדש בגלל שינוי הנתונים שעליהם מבוססים הסטטיסטיקות כרגע.

      ג. הנושא שלנו ממילא לא רלוונטי, כי ההצעה האמורה למעלה ממילא לא תתקבל.

      א. אתה טוען אחרת? אני דיברתי על מציאות לא על דמיונות. תמצא לי סרטון באתר הזה שמעולם לא נבדק. (אגב, כתבתי את האתר הזה כדוגמה בלבד, מן הסתם יש עוד אתרים כאלו, בכל מקרה תאמין לי שלנטפרי יש את המידע לגבי האתרים הנ"ל)

      ב. כבר דובר כאן רבות שהממוצע של ניצול הנקודות החודשי אצל כל המשתמשים הוא נמוך מאוד בכל מקרה. (לי יש כל חודש 48 נקודות ואני לא מנצל אפילו 10 מתוכם באופן ממוצע) כך שכל הדיבורים על "היערכות מחדש" ממש לא רלוונטיים.

      ג. מנין אתה סמוך ובטוח שההצעה לא תתקבל? אתה מוכן להסביר לי את חוסר ההיגיון ברעיון?

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      מטעמים
      מטעמים
    • RE: שליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית

      @ליכט אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

      ואם לגולשים אתה חש, אם הרעיון השני יבוצע, אזי רק גולש אחד ישלח אותו לבדיקה, ושאר הגולשים לא יבזבזו את זמנם (אם זוהי הבעיה).

      הנה בשבילך,
      כבר יותר משעתיים שהסרטון בעמוד הזה לא נבדק: http://kore.co.il/viewArticle/77534
      בינינו, כולם יודעים שהוא עתיד להיבדק, אז מדוע להעיק על הגולשים?
      אני לא הולך לפתוח בקשה עבור כל מבזק חדשות, מאידך, הרי זה בכל מקרה יגיע מתישהו לבדיקה אז מה העניין לחכות עד שמישהו מהגולשים יכריז: "אני צריך..., תפתחו לי!"

      הרעיון השני מן הסתם לא יבוצע, וכמו שפירט @magicode בקישורים שהבאת.

      אז מדוע אם כן אתה חושב שזה רעיון לא טוב?

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      מטעמים
      מטעמים
    • RE: שליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית

      @ליכט אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

      מה בדיוק אתה בא לפתור ?
      אם הסרטונים ממילא תמיד נשלחים לבדיקה תוך כמה דקות, אז למה צריך כאן את האוטומציה ?

      @מטעמים אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

      כך גם נחסוך לגולשים את זמנם בפתיחת פניות מיותרות שבכל מקרה יישלחו,
      וכך גם נחסוך לעובדי נטפרי את המענה המיותר לכמה פניות במקביל עם אותה תשובה.

      לגבי הרעיון השני, הצעתי אותו כאגב בעלמא, (הוא יהיה יותר קל ליישום, כי לא יצטרכו לשתול הודעה חדשה "סרטון זה כבר נשלח לבדיקה" ההודעה תהיה בברירת מחדל.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      מטעמים
      מטעמים
    • שליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית

      יש לי רעיון עבור הנהלת נטפרי,
      (במחשבה ראשונה הוא נשמע קצת הזוי על גבול המקומם, אבל אם תחשבו על זה קצת אני מאמין שתסכימו איתי)

      יש סרטונים ברשת שיגעו לבדיקה בכל מקרה, נכון?
      קחו למשל את הסרטונים באתר כל רגע, מעולם לא נפגשתי בסרטון מאתר זה שלא עבר בדיקה של נטפרי תוך כמה שעות ממועד עלייתו לאויר (מקסימום! לרוב זה עניין של דקות.)

      כלומר, הסרטונים בכל מקרה יישלחו לבדיקה, רק הבעיה היא שעשרות גולשים שולחים בבת אחת את אותה בקשה.

      הרעיון שלי הוא ליצור אלגוריתם (אולי עם שיתו"פ עם אותם אתרים נפוצים) שמיד עם העלאת הסרטון לשרת הוא ייכנס לרשימת ההמתנה של בדיקת וידאו,.
      ואילו בעמוד האינטרנט של הסרטון, במקום שיופיע "שלח בקשה לבדיקה" תופיע הודעה "הסרטון נשלח לבדיקה",

      כך גם נחסוך לגולשים את זמנם בפתיחת פניות מיותרות שבכל מקרה יישלחו,
      וכך גם נחסוך לעובדי נטפרי את המענה המיותר לכמה פניות במקביל עם אותה תשובה.

      התשובה המתבקשת היא "סליחה, מה עם הנקודות??"
      ובכן, ידוע שנטפרי לא "מתפרנסת" ממכירת נקודות, והובהר כבר כאן בפורום שכל עניין הגבלת הנקודות הוא לצורך ניטור עומסים על המערכת, ולכן אם מדובר בבדיקה שבכל מקרה תגיע, אז מדוע לא להקדים אותה בצעד אחד..

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      מטעמים
      מטעמים
    • הלילה זה קורה!

      ecf15fcf-c8d8-4071-9c47-ba66c0eac0b5-image.png

      פורסם ברשמים
      מטעמים
      מטעמים
    • RE: רמת סינון שונה לכל מחשב

      @מני
      שאלה זו הועלתה כבר כמה פעמים, בינתיים אין לנטפרי שירות כזה.
      נטפרי חוסמים ברמת הספק ולא ברמת המחשב.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      מטעמים
      מטעמים
    • RE: טבלאות גוגל

      אני מעדיף תשובה מוסמכת.

      פורסם בכללי
      מטעמים
      מטעמים
    • RE: תודה לנטפרי בשם עורכי המכלול

      אכן יש שיפור ניכר.
      יישר כח לכל המסייעים!

      פורסם בכללי
      מטעמים
      מטעמים
    • RE: טבלאות גוגל

      @מאןדהו אמר בטבלאות גוגל:

      @מטעמים איך שאני הבנתי, הרובוט האוטומטי לא מצליח לגשת למסך דוקס וטבלאות, אלא רק למסמכי pdf.

      יש לך סימוכין לקביעה הזאת?

      מדובר פה על קבצים שהתפרסמו לכלל הציבור.

      פורסם בכללי
      מטעמים
      מטעמים