מצטרפים להוט-נטפרי? בדקו את החשבונית
-
אם חשבתם לעבור להוט עם נטפרי, לתשומת לבכם:
הצטרפתי לסיב אופטי הוט-נטפרי. בהזמנה מול הנציגה, הדגשתי מספר פעמים שאני מעוניין בסינון מובנה של נטפרי. לאחר ההצטרפות בדקתי - והנה, חיברו אותי לאינטרנט לא מסונן.
התקשרתי לתמיכה טכנית.
הם מנסים להחליף לנטפרי - ואין אינטרנט. מנסים להחזיר שוב לספק הרגיל - יש אינטרנט. שוב מחליפים לי לנטפרי - ושוב אין אינטרנט.
התקשרתי שוב ושוב להוט, יום אחר יום, בכדי שיטפלו בבעיה. דיברתי עם כעשרה נציגים. 2 שיחות מתוכם, היו כשעה ללא הגזמה. לא מצליחים לפתור.
הגיע טכנאי פיזית לשטח. העלו את נטפרי לשיחת ועידה.
חלק מהנציגים היו אכפתיים מאוד ובהחלט ניסו לסייע, אך ללא הצלחה: ברגע שמגדירים לי נטפרי, אין אינטרנט.המסקנה של נציגי הוט ברורה: תקלה של נטפרי.
התקשרתי לנציגה שאצלה הזמנתי, וביקשתי לבטל מנוי.
אההה... היא אומרת, פשוט שכחתי להגדיר לך בהזמנה שאתה מעוניין בנטפרי. מאז - הכל עובד.אז אם אתם מעוניינים לעבור להוט (דווקא שירות טוב לדעתי, אחרי הכל) - בדקו את החשבונית שאתם מקבלים למייל בשעת ההזמנה.
מצרף את 2 החשבוניות, המקורית והמתוקנת. -
@חיפושית-100 יהיה מה שיהיה להוט אין שירות