בימים הקרובים נפסיק לטפל בפניות יותר מידי מורכבות.



  • כרגע, אני האיש היחיד בנטפרי שאליו מופנות כל הפניות המורכבות שאפסה להם תקווה לפתור את הבעיה. שזה בערך 1 אחוז מהפניות.
    מה שקורה שזה לוקח ממני יותר מידי משאבים רגשיים ופיזיים, זה לוקח שעות של טיפול ותקשורת מול אנשים לחוצים ועצבניים. ואז בגלל זה נטפרי לא מתקדמת בפיתוח.

    לכן בעז"ה נתחיל במדיניות של עובד- עובד לא עובד-לא עובד. לגבי פניות מורכבות.

    וכאן כל אחד ישאל. למה שנטפרי לא תביא איש מקצוע שיפתור את הבעיות האלו?
    אז הבעיה בזה, שעובד כזה גם צריך הרבה הכשרה. וגם עולה יקר מאוד. מתחיל מ-150 שח לשעה.
    וזה ממש מעט פניות רק שכל פניה לוקחת מלא מלא זמן. והרבה מהבעיות האלו זה בכלל צורך להוכיח ללקוח העקשן שהבעיה היא לא בנטפרי. וזה יכול לקחת שעות.
    והרבה מהבעיות נוגעות באופן ספיציפי ללקוח אחד בלבד, ויש גם הרבה דברים שיש להם תחליפים ולאנשים יש קושי לשנות מהרגלם.
    ואני לא חושב שנטפרי צריכה לבזבז כל כך הרבה כסף על דברים כאלה במיוחד שזה בא על חשבון דברים אחרים.

    הדבר הזה גם מלחיץ אותי נפשית, כי אם אני לא מטפל במישהו במהירות שהוא התרגל אליה בפתיחת אתרים פשוטים, הוא מתעצבן עלי ואני לא מסוגל לעמוד בזה. וגם אני מרגיש שאני האיש היחיד שיכול לטפל וממילא זה מלחיץ יותר.

    לכן בימים הקרובים נתחיל להגיב שפשוט אנחנו לא יכולים לטפל בבעיה.

    זה דבר ליגיטימי, אנחנו לא מלאכים. אין לנו כסף בלי הגבלה. וזהו.
    שינסו למצוא פתרונות אחרים, דרכים אחרות. אולי לטפל בזה בעצמם. אולי לנסות לבדוק אולי הבעיה לא בנטפרי אולי בדברים אחרים.

    המטרה בתאכלס להשקיע יותר בצורך הציבורי מהצורך הפרטי, מכיון שהצורך הציבורי הוא חשוב יותר וקודם יותר.

    והשם יעזור שנצליח להציל כמה שיותר יהודים.
    ושנזכה לגאולה השלמה במהרה בימנו אמן.

    הוספה:
    אני מוסיף פה הבהרה למי שלא הבין מדובר על בערך אחוז מהפניות ככה שכ 99 אחוז מהפניות נענות בצורה מהירה ויעילה.



  • @magicode צודק מאוד.
    תביא דוגמא של בעיה מסובכת שאינה צורך ציבורי, כך נבין את דבריך יותר.
    בהצלחה



  • @magicode באמת כדאי שתביא דוגמאות לדברים שאתה מתכוון אליהם. שלא יהיה רושם לאנשים שמעכשיו אם תהיה בעיה שלא קשורה לפתיחת / בדיקת אתר / תמונה , לא יטפלו בזה.



  • @חיבור אמר בבימים הקרובים נפסיק לטפל בפניות יותר מידי מורכבות.:

    @magicode באמת כדאי שתביא דוגמאות לדברים שאתה מתכוון אליהם. שלא יהיה רושם לאנשים שמעכשיו אם תהיה בעיה שלא קשורה לפתיחת / בדיקת אתר / תמונה , לא יטפלו בזה.

    גם אם יהיה לזה צורך ציבורי זה תלוי כמה זה חשוב. כמה יש לזה תחליף. והלאה. וגם פניה שאני יטפל זה יהיה בלי לחץ מי שלחוץ לו שיחפש סינון אחר להלחיץ.



  • עדיף להגדיר את הדברים, שבשלב זה נטפרי לא מטפלת בבעיה הזאת, בהמשך "לכשירחיב" בעז"ה נשתדל לטפל.



  • @magicode
    צודק במאה אחוז!
    אין טעם להשקיע בבודדים על חשבון הציבור כולו,



  • מי אני שאגיב על כזו הודעה ? אבל אם המקלדת חוצפנית ומוכנה להקליד אז אנצל את ההזדמנות...
    כמדומני שהפתרון לדבר זה הוא בצורה של קביעת זמן קבוע לטיפול בבעיות כאלו, שעה ביום או יום בשבוע.
    כך הפניות לא מלחיצות כי הם לא עומדות לטיפול עכשוי. וכשמגיע הזמן שהקצו לזה מטפלים לפי סדר קבלתם.
    במידה והצעתי מתקבלת, הלקוח יקבל מענה: פנייתך הינה בעיה המצריכה פתרון מאוד מקצועי, הפניה מועברת לטכנאי בכיר הטיפול יקח יותר זמן מהרגיל וכו'
    וכן במידה והטיפול בלתי אפשרי או לוקח מידי הרבה זמן, הלקוח יקבל הודעה שהטיפול לא אפשרי וכו'
    בכל מקרה יש צורך לתת תשובה לכל פניה ולא להשאיר אנשים בעמדת המתנה, ואח"כ הם זועמים



  • @magicode אמר בבימים הקרובים נפסיק לטפל בפניות יותר מידי מורכבות.:

    כרגע, אני האיש היחיד בנטפרי שאליו מופנות כל הפניות המורכבות שאפסה להם תקווה לפתור את הבעיה.
    מה שקורה שזה לוקח ממני יותר מידי משאבים רגשיים ופיזיים, זה לוקח שעות של טיפול ותקשורת מול אנשים לחוצים ועצבניים. ואז בגלל זה נטפרי לא מתקדמת בפיתוח.

    לכן בעז"ה נתחיל במדיניות של עובד- עובד לא עובד-לא עובד. לגבי פניות מורכבות.

    וכאן כל אחד ישאל. למה שנטפרי לא תביא איש מקצוע שיפתור את הבעיות האלו?
    אז הבעיה בזה, שעובד כזה גם צריך הרבה הכשרה. וגם עולה יקר מאוד. מתחיל מ-150 שח לשעה.
    וזה ממש מעט פניות רק שכל פניה לוקחת מלא מלא זמן. והרבה מהבעיות האלו זה בכלל צורך להוכיח ללקוח העקשן שהבעיה היא לא בנטפרי. וזה יכול לקחת שעות.
    והרבה מהבעיות נוגעות באופן ספיציפי ללקוח אחד בלבד, ויש גם הרבה דברים שיש להם תחליפים ולאנשים יש קושי לשנות מהרגלם.
    ואני לא חושב שנטפרי צריכה לבזבז כל כך הרבה כסף על דברים כאלה במיוחד שזה בא על חשבון דברים אחרים.

    הדבר הזה גם מלחיץ אותי נפשית, כי אם אני לא מטפל במישהו במהירות שהוא התרגל אליה בפתיחת אתרים פשוטים, הוא מתעצבן עלי ואני לא מסוגל לעמוד בזה. וגם אני מרגיש שאני האיש היחיד שיכול לטפל וממילא זה מלחיץ יותר.

    לכן בימים הקרובים נתחיל להגיב שפשוט אנחנו לא יכולים לטפל בבעיה.

    זה דבר ליגיטימי, אנחנו לא מלאכים. אין לנו כסף בלי הגבלה. וזהו.
    שינסו למצוא פתרונות אחרים, דרכים אחרות. אולי לטפל בזה בעצמם. אולי לנסות לבדוק אולי הבעיה לא בנטפרי אולי בדברים אחרים.

    המטרה בתאכלס להשקיע יותר בצורך הציבורי מהצורך הפרטי, מכיון שהצורך הציבורי הוא חשוב יותר וקודם יותר.

    והשם יעזור שנצליח להציל כמה שיותר יהודים.
    ושנזכה לגאולה השלמה במהרה בימנו אמן.

    צריך לקחת את כל הכסף לטיפול מהאנשים הספציפיים שצריכים את הטיפול שיגיע אפילו לאלף שקל לטיפול


  • נקיפדיה

    @magicode אמר בבימים הקרובים נפסיק לטפל בפניות יותר מידי מורכבות.:

    וכאן כל אחד ישאל. למה שנטפרי לא תביא איש מקצוע שיפתור את הבעיות האלו?
    אז הבעיה בזה, שעובד כזה גם צריך הרבה הכשרה. וגם עולה יקר מאוד. מתחיל מ-150 שח לשעה.

    רק שתבינו כמה הרב @magicode מקדיש מעצמו לטיפול בבעיות - תשימו לב לסכום - מישהו משלם לו את זה?!



  • @חסידיש אמר בבימים הקרובים נפסיק לטפל בפניות יותר מידי מורכבות.:

    מי אני שאגיב על כזו הודעה ? אבל אם המקלדת חוצפנית ומוכנה להקליד אז אנצל את ההזדמנות...
    כמדומני שהפתרון לדבר זה הוא בצורה של קביעת זמן קבוע לטיפול בבעיות כאלו, שעה ביום או יום בשבוע.
    כך הפניות לא מלחיצות כי הם לא עומדות לטיפול עכשוי. וכשמגיע הזמן שהקצו לזה מטפלים לפי סדר קבלתם.
    במידה והצעתי מתקבלת, הלקוח יקבל מענה: פנייתך הינה בעיה המצריכה פתרון מאוד מקצועי, הפניה מועברת לטכנאי בכיר הטיפול יקח יותר זמן מהרגיל וכו'
    וכן במידה והטיפול בלתי אפשרי או לוקח מידי הרבה זמן, הלקוח יקבל הודעה שהטיפול לא אפשרי וכו'
    בכל מקרה יש צורך לתת תשובה לכל פניה ולא להשאיר אנשים בעמדת המתנה, ואח"כ הם זועמים

    @administrators כדאי גם להוסיף תגית 'בעיה מסובכת ביותר'.



  • רק הודעתי הודעה. לא התייעצתי.



  • @סופר אם כבר תגית "לקוח מסובך ביותר"... כמה שתסביר לבן אדם שינסה לחשוב אולי הבעיה בצד שלו במקום להאשים אחרים, זה לא עוזר. ומתוך עבודה עם ציבור התחלתי להסתכל על עצמי ולגלות כמה שגם אני לפעמים כזה ולא רואה אפילו... עיין בהודעת הרב מג'יקוד בעיון, זועק משם שרק זו הבעיה.



  • @magicode אמר בבימים הקרובים נפסיק לטפל בפניות יותר מידי מורכבות.:

    רק הודעתי הודעה. לא התייעצתי.

    כדאי לשים לינק של השרשור דכאן כדי להסביר ללקוח במה מדובר



  • יש גבול לכל פינוק :)



  • @magicode

    1. לפני שהתודעתי לנטפרי, הייתי בסינון אחר, וגם שם היה מקרים שבסופו של דבר הנציג אמר לי: אין לנו פיתרון, תעשה לבד מה שאתה מבין... כך שאתה ב'חברה טובה', ואין לאף אחד לאן ללכת... (אל תצפה שילכו :smile: )
    2. הצורך הדחוף של כולם לנסות לייעץ ולהועיל - לא נובע מהרגשה של חכמה יתרה, אלא מאהבה כנה והשתתפות עמך במצב, אין צורך להתייחס..
    3. זו הודעה שבאמת מתאימה לפורום - 'הכרזות', שם יש למנהלים במה להודיע, בלי לקבל פוסטים מיותרים.
    4. השאלה הגדולה היא: האם אין צורך באמת להתחיל גיוס כספים מסיבי, שייטלו בו חלק מתנדבים רבים [כמובן שכולנו נרתם לענין], להחזיק ולקיים ביתר שאת ועוז את הארגון החשוב נטפרי.
      שמא מתקיימת בך ובנו עצת יתרו (שמות י"ח, "ז-כ"א): "ויאמר חתן משה אליו, לא טוב הדבר אשר אתה עושה וגו'. כי כבד ממך.. שמע בקלי איעצך ויהי אלוקים עמך.. והזהרת אתהם את החקים ואת התורות, ואת המעשה אשר יעשון.. ואתה תחזה מכך העם אנשי חיל וגו'.." ??


  • @עברי-אנכי
    גם בעצה של יתרו שאת הדבר הכבד יביאו למשה לא מועילה פה.
    כי אני טיפלתי רק בדברים הכבדים. ולמרות זאת זה היה כבד מידי.
    כנראה שההבדל שמשה רבנו היה נביא והיה מקבל ישר מהקב"ה את התשובות הוא לא היה צריך להשקיע בזה הרבה שעות.
    אני עדיין לא נביא לכן זה קצת בעיה.



  • @magicode
    אכן,
    משה רבנו קיבל ישירות מה' - אבל רק כיון שהוא השקיע מעצמו למען התורה ועם ישראל, ואת התורה וחוקיה הוא הוציא משכלו הישר לא בנבואה, בבחינת - "לא בשמים היא".
    אין לי ספק, ששמואל בדורו - כיפתח בדורו, וגם אתה בדורנו מושיע בצרה הזאת, ואתה צריך להכיר את כוחותיך ..
    אני מאמין גם, שאם הקב"ה שם אותך במקום הזה, אין ספק שיש לך את הכוחות לכל תפקידיך הנשגבים האלה.
    מה שהתכוונתי - שכמובן, אם אתה צריך לקבל סיוע, אנחנו כולנו כאן כדי לנסות לארגן תרומות, פירסום לנושא, ומה שתחשוב לנכון.
    "והזהרת אתהם את החקים ואת התורות, והודעת להם את הדרך ילכו בה ואת המעשה אשר יעשון.."



  • @עברי-אנכי ששש... בשקט שלא ישמעו (לדעתי אם עזרה אתה רוצה להציע, אם אתה מבין בתכנות תנסה לפתור בעצמך ואם לא נראה מה תוכל לעשות מאה ש"ח פה ושם לא יפתור... ) ובלי לחלוש אותך הכוונותיך הטובות במדה וכן ראה הודעה זו כמבוטלת...



  • מאה אחוז ידידנו.
    אתה גם לא צריך לענות לכל תגובה בפורום וכדו'
    תשקיע אכן יותר בדברים שטובים לכלל הציבור
    ואני מודה לך בשמי ובשם כולם, על כל הסינון הטהור הזה שמציל בבלי סוף מקרים בלי סוף יהודים



  • כבוד מזכה הרבים רבי @magicode שליט"א
    אין כמו הפוסט שפירסמת להבין כמה אתה נותן לבך ונפשך לא רק על המיזם שמילים לא יתארו את ערכו ללא גוזמא, אלא אף בעזרה ללא גבול לכל יחיד ויחיד במנה גדושה של מדת חסד ונתינה
    במלחמת הקודש והחול הטמא והטהור אתה נמנה על אחד הגנרלים היותר משמעותיים והמשפיעים על שדה הקרב
    ואם אמרו שהאטום של הס"א באחרית הימים הוא ... הרי שהמלחמת מצוה הכי גדולה בו הוא נטפרי והוא הוא הנשק היעיל היחיד שנמצא נגדו עד היום. ואם אמרו האומרים שאין דרך הימלטות מהאינטרנט. זה לפרנסתו וזה לנוחיותו ועצלותו. זה בהתר וזה במוטב ... הרי שהאפשרות היחידה להגנה אמיתית מהסט"א וחילותיו הוא נטפרי (וכולי האי ואולי כמו שמבהירה האזהרה למצטרפים החדשים)...
    זכית זכות נדירה לפתח את כיפת הברזל של כוחות הקדושה ולא לא לחינם זכית אלא בנדבת רוחך ולבך ובהתנהלך אל מול רצון הבורא ולא לכוונות חולין שונות.
    הוחזק שיקול דעתך להיות בר סמכא ונאמן לטוב ולמועיל ולקבוע סדרי עדיפויות (גם במקרים שלא כולם יבינו)
    בברכת ברכה והצלחה ויהי נועם ה' אלוקינו עלינו וגומר



  • מזדהה לגמרי עם הרב @magicode
    בדידי הוי עובדה !!!
    יש לי תוכנה על המחשב שאמור להסתנכרן עם שרת בענן, והיה לי תקופה עם המון בעיות ואפ' מר @magicode השתלט על המחשב ועבד מס' שעות ללא הגזמה ולא הועיל, ומנט פרי טענו שהפורטים פתוחים לגמרי וד"ל, עד שלאחר שנה !!!שמתי לב שמשהו בראוטר לא כ"כ בסדר ! (מדובר במשרד של כ 20 מחשבים!) הראוטר הוחלף והכול בא על מקומו בשלום

    כבר מיותר לציין באיזה עיין הסתכלנו על נטפרי :anguished:


התחבר כדי לפרסם תגובה