ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    1. דף הבית
    2. נטפריס
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 15
    • נושאים 10
    • פוסטים 894
    • הגבוה ביותר 685
    • קבוצות 2

    נטפריס

    @נטפריס

    2533
    מוניטין
    2984
    צפיות בפרופיל
    894
    פוסטים
    15
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    נטפריס עקוב
    נקיפדיה מנהלים

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי נטפריס

    • Google Groups - גוגל קבוצות נפתח ניסיונית

      גוגל קבוצות היה סגור עד היום בנטפרי והוא עמד להצבעות בהצעות לפיתוח.

      נטפרי מכריזה בזאת על השלמת הפיתוח באופן נסיוני,
      אופן הפתיחה יהיה לפי קבוצות כשכל קבוצה מחייבת פניה עם נקודה בדומה לפתיחת אתר.

      פורסם בהכרזות
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: דחוף חשוב נחוץ "וקריטי"

      עד לא מזמן אני ממש הייתי חותם פה על כל שאלה תמיהה או רעיון אבל כעת זה השתנה. לפני שלושה שבועות בערך התחלתי לראשונה להיות תומך בנטפרי.
      עד אז הכרתי את התמיכה רק מהצד הנתמך - אף שתמיד היה לי הכרות קרובה עם הארגון ואף הייתי חלק מכמה פרויקטים - אבל תמיד הייתי כמו משתמש רגיל בבקשת תמיכה.
      ואכן הרבה פעמים תהיתי: א. כמה הנקודות משנות את המהירות - לא הרגשתי הבדל של ממש. ב. מה עושים כשה דחוף ממש ממש - חוץ מלבקש פרוטקציה - השתמשתי באופציה הזאת פעמים ספורות ממש.
      ג. למה לא עושים "מסלול זהב". תרום 25/100/50000 ש"ח ויעמדו איתך בטל' עד לפתרון.
      כעת מהצד התומך די נהיר לי מה שקורה.
      לעניין הנקודות: ריבוי נקודות עוזר דרמטית. אבל קשה להיווכח בזה ביחס לפניה אחרת בתקופה אחרת.
      הסיבה - הפניות מסודרות לפי תאריך פניה. כלומר ככל שהפניה ותיקה יותר כך היא מופיעה בראש הרשימה. אבל, לפני כן מתבצע מיון לפי נקודות. למשל אתמול בלילה חיכו מאות פניות שחלקם מיום חמישי ואף לפני. אבל בראש הרשימה עמדו פניות מהדקות האחרונות! למה? כי הם היו עם יותר נקודות ממאות אחרות שוותיקות מהם ביומיים.
      אבל ביום אחר בו יש פחות פניות, בכל מקרה תוך כמה שעות הרשימה מתדלדלת אז פניה עם נקודה ופניה עם שלוש נקודות שתיהם מסודרות בהפרש של דקות.

      עניין הדחיפות ואי טיפול בזמן סביר בפניות בעלות שלוש נקודות:
      לשולח הפניה אין מושג האם הפניה שלו "פשוטה" או מסובכת. בד"כ פניה פשוטה מקבלת מענה הכי מהר.
      הצרות מתחילות בפניות לא פשוטות.
      פה קבור הכלב: נטפרי לא כופה את שום עובד לטפל בכל פניה. לא מתאים לך - עבור הלאה.
      הנציג של נטפרי אם זה בודקת אתרים ואם זה נציג תמיכה, מדלגים על "תיקים" מוסבכים. כהסיבוך הוא טכני וברור מעבירים מייד לבכירים ועל זה אכתוב בהמשך, אבל הרבה פעמים מסובך זה כולל ההחלטה האם זה מסובך...
      שלקוח יחכה לא יקרה כלום. שיעשו טעות זה מסוכן. הרבה פעמים גם מיעוט הסבר או שפה לא נעימה או אנגלית גורמת לפניה להיות בעדיפות שניה מבחינת הנציג. אחרי ש"השלחן מתנקה" ונשארת הפניה שהעובד קיווה שהיא תטופל בידי אחר ובלית ברירה לטיפול בפניות קלות יותר, העובד נכנס ובוחן ומחליט האם הוא מסוגל להתמודד. הרבה פעמים הוא יבקש תוספת הסבר קל - כמו הקלטת תעבורה או איפה זה קורה, או מה לא עובד לכם, דבר שיכניס את הפניה לתרדמת עד שהלוקח יגיב. וזה ייתכן גם במקרה שהבירור מתברר כמיותר לגמרי אחרי סיבוב ארוך של בירורים...
      ומה קורה עם התיקים המסובכים? אלה שחד משמעית מסובכים מופנים לעובדים הבכירים. זה אף פעם לא כיף לעבוד על פניה סבוכה - כך שגם העובדים הבכירים נוטים לבכר פניות סטנדרטיות מאשר פניות לא סמפטיות או מורכבות או מצריכות בירור טרחני.
      חוץ מזה לעובדים הבכירים יכולה פניה פשוטה לגזול כמה שעות עבודה. זה יכולה להיות פניה עם נקודה אחת... וזה לא "אשמת" הלקוח שהפניה היא מסובכת (לפעמים זה כן... אבל סד"כ לא).

      בקיצור זה בעיה אובייקטיבית שלא כ"כ קלה לפתרון של זבנג וגמרנו - יש לנטפרי מה להתייעל, יש לאנשים מה להתייעל ועדיין לכאורה יהיו פניות שיחכו על אף דחיפותם.

      המסקנה הכי חשובה היא הפרקטיקה של אופן הפניה -

      1. כתבו פניה בשפה ברורה ונעימה, אל תחסכו בפרטים.
      2. אם ישנו צד שתתבקש הקלטה, חסכו מעמכם זמן ובצעו זאת מייד.
        • השתדלו שההקלטה תקיף את זמן הבעיה (לא להתחיל הקלטה אחרי ש"זה מתיל לעשות בעיות" אלא רגע קודם לפני שמתרחש הסימפטום/החסימה).
        • ומאידך השתדלו לתמצת אותה: לא להפעיל אותה עשר דקות לפני הנקודה הבעייתית ולא להמתין אחרי הכשלון. כמו"כ עדיף שכל מיני יישומים ודפי אינטרנט שמתקשרים עם הרשת לא יהיו פעילים - המלצה זו תקפה בהקלטות שצריכות להיות ארוכות.
      3. אם ישנה דחיפות תסבירו אותה: כרטיס טיסה למחר, וכדומה. אל תפריזו בדחיפות כי אתם עלולים להפסיד - העובד יכול לומר לעצמו שתוך שעה אין סיכוי אז ממילא הפניה הזאת היסטורית. העובד רואה את ה"דחוף!!!!" אבל זה כבר די שחוק לו. כולם רוצים הכל ומהר.
      4. תפרגנו נקודות. ייגמר לכם? תתרמו ותוסיפו. נקודות גם מעלים אותכם לראש התור במקרי עומס וגם מראים על דחיפות לא רק במילים אלא גם במעשים.
      5. אל תסמכו על הידע של הנציג:
        • "הוא בטח רואה את המס' שלי" נכון יש לנו את הטל' איתו נרשמת זהו. לוקח זמן עד שאנו מחליטים לעשות בו שימוש (כי בפעם הקודמת נפלנו על הבחור בצפון שנרשמו על המס' שלו), והיה מאוד קל אם היית כותב מס' טלפון ושעות נוחות. סתם ככה זה כדאי לכתוב זאת בכל פניה בהם יש חשש של צורך באינפורמציה נוספת.
        • "תראה מה שכתבתי בפניה הקודמת" - חור בראש - אין לנו דרך נורמלית להגיע לפניה קודמת של לקוח - וטוב שכך. מה זה ענייננו? נטפרי שומרת בקנאות על פרטיות הלקוחות. תגיב בפניה הקודמת או תביא לינק אליה.
        • "זה לא עובד". אין לכם מושג כמה המילים האלה מתסכלות. תתאר מה כתוב, מה רואים, מה ההודעה, משהו קצת יותר מתאר מאשר המסקנא הכה מופשטת "זה פשוט לא עובד". פניה עם המילים האלה לוקחת בהכרח הרבה יותר זמן מפניה עם שנכתבה בסגנון "ואז מופיע ריבוע גדול עם הלוגו של נטפרי".

      בנוגע לסיפור של אי המציאותיות של מסלול VIP: א. הלקוח לא יכול לדעת אם פנייתו מסובכת עד כדי המתנה של שלושה שבועות (יש כלאה של חודשים) או עניין של כמה שעות עד יום. ב. אין מי שיכול להגיד לו את זה מראש, כולל עובד נטפרי שרואה לראשונה את הפניה בד"כ לא יכול לזהות מייד בעיית עומק ועד כמה. ג. גם אם יישרנו את כל הבעיות, העובד הבכיר היחיד (יש יותר מאחד, אבל להמון בעיות יש אחד ייחודי לפי אופיים. ברובם זה MAT) שמתאים לבעיה זו עסוק בעשרה (לפעמים הרבה יותר) פניות בוערות בסדר דחיפות דומה! אז בכל מקרה זה נדחה למחר. והואיל ונדחה.... קשה לטפל SOS כל היום בהמון פניות. יש גבול לכוחות, וגם רגשית קצת נשחקים...
      שוב איכות הפניה מועילה דרמטית.

      טוב הארכתי... אולי עוד חודש יהיו לי עוד תובנות.

      פורסם בכללי
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: אתר דין

      @asi אמר באתר דין:

      @אפר-שריפה אם יש בזה הגיון רב, כבודו מוזמן לפרט איזה הגיון יש בזה. ואם יש בזה "גזירת הכתוב", אז האחראים יכולים לקחת שרשור זה ולהדפיס אותו, על מנת שהרב האחראי יקרא את הדעות לכאן ולכאן, ואולי יחזור בו מהמדיניות שלו (גם ראשונים חזרו בהם, אז אני מניח שגם הוא יכול לחזור בו).

      השאלה הגדולה היא מה יהיה אם הרב יתעקש לאסור. לא נתת לזה בדל של סיכוי 🙂
      הוא יעלעל בדפים (של שרשור זה) ויראה את דברי הקילורין לעיניים של @asi והוא מייד יגיד, לא ידעתי שבכך הדברים אמורים!
      הרי כל מי שישב על המדוכה לא העלה על קצה דעתו את הטענות הנוכחות והצודקות: לא מצנזרים ספרי קודש, וזה אפילו יותר טוב מספרים שבבית המדרש שהרי פה אין ילדים, ובכלל שורש החסימה היא שכרון כח ותו לא.
      אני חושב שלרב שיקרא את דפים אלו תהיה מורת רוח מהמגיבים מטעם (@נטפריס) שתוקפים אישית בצורה בוטה עובר אורח (תרתי משמע) חף מפשע וגם מנטפרי, שאף אמנם שהוא בהחלט לא הגיב מטעם האתר שהרי אין לו בו מניות, ואף הוא לא הגיב בטעם שהרי בקושי חצי טענה אחת בפיו (אלא שאינו דומה שונה פרקו פעם אחת לחמש עשרה פעמים),

      ולמרות שהוא לא טמן ידו בצלחת והיה ראשון להשתלח אישית בכל ניק שהעז לענות בטעם או מטעם, אחרי הכל זו התמסכנות להתעכב על הנקודה הזו. יש לענות לגופו של עניין - שכרון הכח של נטפרי שבעטיו אנחנו יושבים נבוכים על גזירת דברי תורה ודברי קודש כאילו יש בהם בעיות. ועדיין יש תקוה לאחרית הסינון הזה, שאפשר ובעת שאי מי מטעמה יקרא את הכתוב "אולי יבין ושב ורפא לו", ואולי עכ"פ יראה לרבו את הדפים ויתעשתו וינחמו על הרעה אשר עשו.

      רק שאינני מבין שהרי לעיל גבי @3ירושלמי נאמר ש"כל דבר אפשר לתלות ברבנים וד"ל", ואם הרב יאמר לפתוח את אתר דין ויבואו כל אלו שהתעלו מעל עצמם וחשבו שאסור להשאיר את ההוא אתרא קדישא ודומיו בנטפרי ללא צנזור (דלית להו ההוא ק"ו מספרי בית המדרש), ונטפרי או מי מטעמה יענה שהרבנים החליטו, הרי הם יטענו גם את הוד"ל ואז תטען נטפרי מה בצע כי נשמע בקול הרב וד"ל מאשר נמציא בשמו או נאמר לו דברים מטעים משכרון כח וד"ל?

      עכ"פ עצה טובה יש לי אליך:
      תעבור לנטפרי, יש שם מעלות גדולות (למעט אתר דין לע"ע עד שיראו לרב את דבריך)
      אחרי שתטעם את נטפרי תהפוך למגיב מטעם ובטעם שהרי אמרה תורה שהשוחד יעוור פקחים ואף חדי לשון ומוכשרי כתיבה.

      פורסם בכללי
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: הצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי

      @FiveFour אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

      בסופו של דבר, תחרות בריאה תפתור את הבעיה.

      אחרי שכבשו את השיא העולמי במחשבי על, והשאירו את כל השחקנים בזירה הרחק הרחק למטה,
      בשאפתנות בלתי נלאית, החליט דירקטריון החברה לעשות סיעור מוחות איך ניתן למקסם את הביצועים עוד יותר.
      במהלך הדיון אמר אחד המומחים שלדעתו הכלי האפקטיבי ביותר להשיג מהירות שעון גבוהה יותר תהיה הכנסה של מתחרים נוספים לזירה.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: קיבלתי סימן.

      החברה הסינית תובעת את חברת השעונים השוייצרית על הפרת פטנט בייצור שעון המקור. הפטנט הוא לארוז את השעון קודם בנייר ורק אז בקרטון. נכון, הפטנט רשום לטובת הסיניים בצורה חוקית לכאורה (זאת משום כי אף אחד לא חשב לעשות פטנט מנייר טואלט).
      באמת כואב הלב שהסינים השקיעו משאבי ענק ברעיון הגאוני, ובאו השוייצרים וקטפו להם אותו. נכון שהם לא העתיקו את הרעיון והוא בכלל לא מהם, אבל יש לתת לממציא את זכות היצירה מפני תיקון העולם. ככה שיהיה לסינים את המנופול על החיקוי וגם העשירים לא יוכלו לקנות את המקור.
      בוז!
      וזה במקביל לניסיונות לחקות את נטפרי בעיקר ביחסי הציבור (היחידים עם סינון תמונות משולב, רובוט המלל, הרובוט האישי, ושלל סיסמאות מפוצצות),
      וניסיונות רבים וממושכים לטפול עלילות ושקרים על נטפרי כמו שלא עושים על שום חברה אחרת (כי "נטפרי זה כמה תמימים חרדים שלא יודעים מהחיים שלהם", האמת החלק הראשון נכון לגמרי), שאגב ממש מצליחים לעיתים כי הקול הבס של נציג אתרוג נשמע משכנע פי עשרה מקול האמת של נציגים טובים בלעזור שלא עברו קורס איך לשקר ללקוחות.

      פורסם בכללי
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: 400 מיליון

      @yzahn החכמה הגדולה של נטפרי הייתה לברוח מהפילוסופיות חסרות התוחלת הללו.
      תחשוב כמה כוכבים יש בחלל? בשביל מה הקב"ה ברא אותם?
      שורה תחתונה זה מועיל בצורה יוצאת מן הכלל. גם אם אכן נדרשים מליוני תמונות במאגר עבור כמה אלפים בודדים מתוכם שיהיו שימושיים לשימוש חוזר. הכל שווה לעזור ליהודי שיהיה לו נח בכשרות מלאה. זה אחד השפיצים של השקפת נטפרי מהזוית הטכנולוגית.

      פורסם ברשמים
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: הקרב לסגירת ויקיפדיה.

      חזקו ונתחזקה בעד ה' אלוקינו.
      צריך להחדיר לראש שויקיפדיה זה מעוז היוונים.
      אין להם מינימום שיקולי אינצקלופדיה כשיש צל של צל של כבוד למי שאמר והיה העולם. אם רק שייך להסיר מדינה מהמפה או כוכב בשביל למעט בכבוד שמים, זה יעשה ישירות לשמה, במלאכת מחשבת במתכוון ולא במתעסק, ואנחנו נבקר בדף בתום לב ונאכל מפרי הביאושים של נמרוד.
      הרבה פעמים אנו צריכים לדעת את דעת האקדמיה ללא כחל ושרק לצורך טכני לגמרי אבל גם אז ויקיפדיה תהיה בעוכרינו שכן הדעה תהיה לא לפי הרווח בפרוזדורי מקדשי השכל הטמאים שלהם, אלא הדעה הכי מתאימה לאג'נדה שהאדם יצר את עצמו וכדי לסבר את אוזן עצמו הוא מחבר מידי יום תיאוריה.
      היוונים היו נראים כבעלים המוחלטים על השכל וכל ההמצאות נזקפות לחכמיהם, אבל אנו לא צריכים את חכמתם החומרית כי אנו יודעים כל מה שצריך ישירות ממי שחנן לאדם דעת, ומעולם לא התבייש יהודי יושב אהלים בחכמתו מרעהו היוני או האקדמאי. ראיתי בעבר בחוש שמאה חכמי אקדמיה ועשרות דפי ויקיפדיה מהוללים שווים קליפת השום בעד שכל טהור שלא משוחד בנושאים האלה (בבועה של עיוות דומה אפשר לראות גם בנושאים פוליטיים ימין ושמאל וגם זה בעקיפין ניזון משנאת ד').

      ואין סיכוי בעולם להכשיר את הויקיפדיה. וחוץ מזה שגם כעת הוא מידי חסום מחד לצרכים מקצועיים. בקיצור המצב היום זה קרח מכאן (רוחנית) ומכאן (צורך מקצועי).

      אבל מלבד זאת אנחנו יותר גם מספרית אם נשים לב ליחסים של אוחזי העט ומטי השכם באוכלוסיות היעד. נכון שאצלנו יש פחות רופאים ופחות מהנדסי ננו אלקטרוניקה וכו' אבל המעט שיש אצלנו (ויש ה-כ-ל) לא יתעצלו בסייעתא דשמיא.
      הויקיפדיה ישן ולא מעודכן באינסוף נושאים. המון ערכים קצרים (כי הם לא חשובים כמו קורות חייו של מרים משקולות תאילנדי), המון עיוותים והשחתות שעוברים מתחת לרדאר (אני נפגש המון). זה בהחלט לא מופקע לדעתי מצב שאנשים חילוניים יפנו למכלול לקבל מידע מעודכן ומדוייק אפי' בנושאים חילוניים מובהקים.

      אני חושב שהמערכה הזו חשובה כסינון התמונות. אנחנו צריכים להחזיק ידיים. אנו צריכים לתת את כל התמיכה למכלול גם אם יש סיכוי שמישהו ייקח קרדיט על עמלנו או זוטות כאלה, כי כונתו ברורה והרי הוא כמסתער הראשון על פלוגת שודדים שלא ידונו בהתאמתו. מה גם שבפועל @magicode לא הכריז לפני שבירר את העניין ואף נפגש עימם וסיכם איתם עניינים.

      פורסם בכללי
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: אתר חדש שנבנה על 100% טהרת נטפרי

      @לחיל-אומר העקשנים הם מנוע הצמיחה של נטפרי. כל היתר חייבים להם!

      פורסם ברשמים
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: מייל בשבת מ-019

      כל עוד שלא שמעתם מרב שיש מצוה לדבר או להעיר, אף פעם אל תעשו מאומה. אתם יכולים לקלקל להרוס ולדחות בוודאות גדולה, וספק של מפעל הפיס אם להועיל. יכול להיות שאתם הרשעים והמציקים והשני צדיק כתמר.
      זה כמו שחוזר בתשובה נלהב יעשה הפגנה מול בית של מי שדלק בו בשבת אור שהודלק כדת וכדין בערב שבת.
      זה שצורם משהו זה לא סיבה למריבה או לדרישה, ובדרך צחות אומר שזו סיבה ללכת לפסיכולוג, כמו בפעם ראשונה שראו מכונית נוסעת ללא סוסים שזה צרם להרבה אנשים. לא יוצאים למלחמה בגלל כאלו דברים, ואין מצוה לכופף בעלי עסק לגחמות רוחניות.
      נגמור עם חילולי השבת האמיתיים, לא נבקר בבתי עסק מחללים שבת בריש גלי, ונניח ליהודים כאלו שעושים הכל כשורה אלא שלנו זה לא הסתדר במבט ראשון וארעי.

      פורסם בכללי
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: איך מכירים טובה?

      לשלוח (ונ.ב. ירבו משתמשים כמוך).

      פורסם ברשמים
      נטפריס
      נטפריס

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי נטפריס

    • RE: האם לנתק מכשירים נוספים מהווי פיי בעת הקלטת תעבורה.

      כתוב גם בויקי

      השבת הקלטת תעבורת אינטרנט - משתמשים ברשת האינטרנט שלכם לא יוכלו להקליט את תעבורת האינטרנט.

      פורסם בכללי
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: האם לנתק מכשירים נוספים מהווי פיי בעת הקלטת תעבורה.

      בנוסף יש לציין שההקלטה מתייחסת לחיבור האינטרנט בה היא מבוצעת ללא כל תלות בחשבון (האם החיבור משוייך לו או בכלל חשבון אחר).
      באמת כדאי לעשות ערך מיוחד על הקלטת תעבורה בויקי.

      פורסם בכללי
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: רעיון בשליחת סרטונים לבדיקה

      @yzahn הלכת רחוק לקטע הטכני ולכן שאלת, באבטחה הקטע הסוציאלי הוא לא פחות חשוב.
      השאלה צריכה להיות ככה: אדם מהשורה עם אוריינות מינימלית בגלישה באינטרנט (אבל ללא כל יכולת טכנית ותכנותית), היה מכניס את שמו וסיסמתו לגוגל, במסגרת בתוך אתר?
      לא, כי הוא רואה ששורת הכתובת היא yad2 ולא מתחשק לו להפקיד בידיהם את פרטי הגוגל שלו.
      אז אם נפר את הבריאות הזו, ונרגיל את כולם כן להתממשק עם נטפרי בתוך אייפרים, אז כל אתר יכול לעשות מסגרת (שנראית זהה) שתבקש מהגולש שם וסיסמה של נטפרי כדי לראות את תוכן כל שהוא.

      פורסם בכללי
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: תודה לנטפרי בשם עורכי המכלול

      @shraga
      http://forum.netfree.link/post/98171

      פורסם בכללי
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: תמונות נחסמות בקוד להורדת קובץ html

      @nanif אמר בתמונות נחסמות בקוד להורדת קובץ html:

      הבעיה שלי היא שהקובץ יורד יותר מהר מקצב הבדיקה כך שעכשיו הוא מגיע לקליאנט בצורה כזו:

      ברור, בכל אתר זה ככה.

      @nanif אמר בתמונות נחסמות בקוד להורדת קובץ html:

      @shraga כל פעם שהקליאנט מבקש מהסרבר את הקובץ התמונות עוברות מחדש תהליך של בדיקה.

      שגוי. אם התוכן זהה, הוא נשלח פעם אחת לבדיקה, ומהרגע שהוא יאושר הוא ייפתח לתמיד, גם לקליינט שיתחבר עוד שנה. ככה בדיוק עובדת בדיקת האתרים של נטפרי בכל האתרים.

      פורסם בכללי
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: תמונות נחסמות בקוד להורדת קובץ html

      כיון שאתה מגיש את התמונות ע"י base64 ולא ככתובת בפני עצמה, נטפרי צריכה את רשות הלקוח לבדיקת התמונות שכן לא מדבור בשיתוף כתובת אלא העלאת המידע עצמו לגויים הבודקים, מה שבמקרים קיצוניים יכול להפריע.
      הלקוח יכול לבטל את ההימנעות של השליחה ע"י ההגדרה "שלח תמונות מוטמעות לבדיקה" בדף הגדרות הסינון.

      פורסם בכללי
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: לפתוח תוספים במיקרוסופט סטור ע"י שליטה מרחוק

      @אפר-שריפה זו הצעת הפיתוח הכי גבוהה כעת:
      https://netfree.link/user#/tools/feature-request?r=27
      נכון שלא הצבעת לה?

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: ONE DRIVE-ובכלל סנכרון בין המחשב לענן

      https://netfree.link/user#/tools/feature-request?r=2

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: מיקום הפנל בדפדפן

      @הכלבויניק תנסה בדפדפן שונה.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      נטפריס
      נטפריס
    • RE: העלאת תמונות לא עובד

      59608954-783a-499e-b1c3-8b65def16ff8-image.png

      תודה, נראה שעובד כעת.

      פורסם בעל הפורום
      נטפריס
      נטפריס