חברים יקרים.
כולנו היינו בסינונים אחרים. כולנו יודעים ומכירים את הסינון האיכותי והמיוחד הזה שנקרא נטפרי.
אני לא אגזים ואומר שביליתי הרבה שעות בהמתנה לשירות לקוחות של חברות מסויימות עם בעיות שחוזרות ונשנות עד שהצליחו לפתור אם בכלל.
אני משתמש בנטפרי כבר 8 חודשים ואני חושב שאני די מהראשונים. אבל מה שקרה היום אפילו אני לא חלמתי שניתן להגיע לכזה שירות.
שלחתי פניה על אתר מסוים שכל התמונות היו מאוחסנות בשרת אחר ולכן לא נשלחו לבדיקה.
תוך דקה (אמיתי לגמרי, לצערי שכחתי לעשות צילום מסך) אני מקבל מייל חוזר מחכה לך תגובה חדשה במערכת הפניות.
@MacroShadow התותח!! מחזיר לי תשובה: טופל. בהצלחה!
תודה. תודה. תודה. אין מילים.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי mosh115
-
שירות מספר 1.
-
RE: מערכת הפניות
דווקא במקרה הזה אני מסכים עם @magicode
אני חושב שזה לא הוגן כלפי שאר המשתמשים וזה גם לא עוזר להפעיל לחץ על פניה לאחר שהיא נשלחה.
כל אחד ששולח צריך לדעת שלפעמים יש לחץ במערכת וזה גם יכול לקחת זמן. ואם זה באמת דחוף אז ניתן לשים יותר מנקודה אחת ואז זה מתקדם לראש הרשימה ובאמת אותו אדם יקבל שירות פרימיום.
מה שכן לדעתי ניתן לשנות זה לאפשר להוסיף נקודות אחרי השליחה. ואז אתה לא רק מראה שזה דחוף לך אלא אתה גם משלם על זה בנקודות...
אולי באמת צריך להוסיף על כל הפניות לאחר השליחה את המשפט הזה.
הפניות נענות לפי סדר הופעתם במערכת. במקרה של הוספת תגובה הפניה יורדת לסוף הרשימה.
וכך אנשים לא יטעו ויכתבו שוב. -
RE: סליחה על העזות...
אני חושב שניתן להתרגל לזה בקלות.
אחרי שתתרגל אתה תלך לפורום הישן ותגיד מה זה האתר המיושן הזה... -
RE: עזרה למצטרפים החדשים
כנ"ל. הייתי באתרוג והשתמשתי תקופה ארוכה בvpn של אורי וירטואל.
אני לא מדבר בכלל על השירות לקוחות המזעזע ועל "הרובוט" החדש שהם הכניסו שאף פעם לא מוצא מה הבעיה ושולח את אותה תשובה וכן על הפירצות כשרות שיש במערכות שלהם שבלי טיפת מאמץ ניתן לעקוף אותם ואכמ"ל.
כאשר החלטתי לעבור התקשרתי לנתק את המנוי אצלם ואז ישר העבירו אותי לשימור לקוחות ושם אמרו לי שהם רואים שאתמול עוד גלשתי וכבר כל כך מהר אני יודע שבטוח זה מתאים וכו'. אז הסברתי שניסיתי תקופה ארוכה עם הvpn
ואז היא התחילה להסביר על בעיות האבטחה היות ומסננים באתרים מאובטחים. אז אמרתי לה שהם עושים אותו דבר בהתקנת התעודת אבטחה שלכם וזה הטעייה של הציבור על מנת למנוע מעבר של לקוחות. אני חושב שנציגי נטפרי יכולים לתבוע אותם על הטעייה של צרכנים והוצאת שם רע על נטפרי.
אני באופן אישי זה מאוד הכעיס אותי הצורה שבה הם מלכלכים על המתחרים וזה מבחינתי סיבה מספיק טובה לעזוב אותם. -
RE: עצומה לבעלי אתר יד 2
ממידע שיש לי תוך חודשיים יהיה פיתרון סופי מצד יד 2.
הם החליפו חברה שמספקת להם הגנה מפני בוטים.
זה יעבוד על טכנולוגיה שונה ולא לפי ip. -
RE: הגברת הסינון במיילים האישיים
הכי טוב זה למצוא חברים יותר טובים. שלא ישלחו לך דברים כאלו.
-
RE: מוניטין
@מרדכי כמו ש@DovidStroh כתב לך. אם תענה/ תכתוב תשובות שיועילו למשתמשים. הצורה להודות על זה היא בלחיצה על הסימן הזה ^ שנמצא בתחתית כל תגובה.
בהצלחה.
נ.ב. אני מוכן לתרום לך גם אחד. סתם כי זה נראה שזה חשוב לך... -
RE: https://www.udemy.com
@גילה יש לך טעות קטנה.
המבינים באמת נמצאים במערכת הפניות.
אני בטוח שפתיחת הסרטונים ביוטיוב דרש פיתוח רציני ובגלל כמות המשתמשים והתועלת שיש בזה
החליט מי שהחליט שזה מצדיק פיתוח. -
RE: שיתוף פרוייקט שמתבשל במוחי זה זמן רב.
אני עדיין לא הצלחתי להבין את היתרון במייל עם סיומת נטפרי/נתיב/אתxxx וכו'.
אלא אם כן ניתן לגשת אליהם רק דרך אינטרנט מסונן
אם ניתן לגשת מכל מקום זה סתם.
אולי קצת הרגשה אישית. זהו.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי mosh115
-
RE: דרוש מידע | הקבלה החודשית של נטפרי על התשלום הקבוע של 15 ש''ח - האם הקבלה מהווה קבלת מס?
זה לא נקרא קבלה על תרומה. זה קבלה רגילה.
על מנת להזדכות במיסים צריך 2 דברים.- שיהיה כתוב קבלה על תרומה.
- שיהיה לעמותה אישור לפי סעיף 46.
במקרה הזה שני התנאים לא מתקיימים.
-
RE: גלישה קווית בבזק עם שרות מבזק זה אפשרי
@שלום-על-ישראל כשאני שאלתי בבזק אמרו שלא אפשרי דרך אראל.
בכל מקרה אבדוק רק אחרי החג. -
RE: גלישה קווית בבזק עם שרות מבזק זה אפשרי
@a0533057932 בדיוק מסתיים לי בסוף החודש המנוי דרך itc
והייתי כבר ברוב החברות והיה לי בעיות אז העדפתי לנסות את מה שאליהו פה אמר שהכל יהיה דרך בזק.
לא הלך בקלות אז ויתרתי. אין לי שלוש שעות מיותרות להשקיע בזה. -
RE: גלישה קווית בבזק עם שרות מבזק זה אפשרי
@אליהו-התלמיד-חכם מסתבר שזה לא כל כך פשוט
כי אייס פשוט לא עונים לטלפון.
ניסיתי לעשות את מה שאתה מציע לפני כמה ימים והנציגה בבזק לא הצליחה לקבל שם משתמש וסיסמא מאייס לא דרך המערכת הממוחשבת ולא טלפוני. פשוט אף אחד לא עונה לה.
וזה עוד לפני שאני מדבר על הביקורות והתלונות שיש בגוגל על החברה הזו.
לסיכום. אני לא הצלחתי. אם מישהו הצליח בזמן האחרון אשמח לעדכון. -
RE: קובץ אקסל משותף עם תמונות הבו פתרונות או תחליפים.
תנסה לבדוק airtable
זה בנוי בצורה של טבלאות בדומה לאקסל ויש שם אפשרות להוסיף קבצים ותמונות
יש מקרים שהוא אפילו מתעלה על אקסל עם היכולות שלו. -
RE: אינטרנט איטי
הנתונים די מתאימים לאינטרנט סלולרי.
בבדיקה הראשונה זה קצת איטי אבל השנייה בסדר גמור.
בפרט באזור שציינת שיש רבים שמשתמשים באותם אנטנות.
כנראה שזה גם מאוד תלוי בזמנים ובעומס על האנטנות.
יכול להיות גם שזה תלוי איפה את ממקמת את המחשב בבית, אם יש קליטה מלאה וכו' -
RE: אפשרות לפתיחת אתר ספציפי באופן מוחלט
@magicode אני אתן לכם דוגמה שנתקלתי בה היום.
הדף הזה למשל מתעדכן מידי שבוע עם קובץ אקסל חדש.
הקובץ הזה נקי ב100 אחוז. הוא מכיל מידע פיננסי בלבד.
שאלתי היום במערכת הפניות ואמרו לי שלא ניתן לפתוח הכל אלא יש צורך לפתוח כל קישור בנפרד.
מספר פניה 1195063
אני לא בא לתקוף או משהו ח"ו זה סתם לצורך הדוגמה.. -
RE: אנדרואיד 7 ונטפרי
@SD לא.
אבל האפליקציות השימושיות קיימות בחנות וכמובן ניתן לשלוח בקשה כמעט על כל אפליקציה שאתה צריך/משתמש.
במידה ואין בה בעיות הם יעלו אותה לחנות.
אני עד היום נתקלתי באפליקציה אחת שלא הצליחו להעלות לצערי למרות שהיא נקייה וזה כנראה בגלל האבטחה שלה.(בנק chase בחול) -
RE: פתיחת חשבון בנק בפועלים
@המכתב כמו שכתבו לפני.
אם מדובר על אנדרואיד גבוה מ7 המכשיר לא סומך על תעודת האבטחה אלא אם הותקנה דרך רוט וגם זה לא תמיד עוזר.
אם זה טאבלט תשקול להתקין וויפרי ואז זה אמור לעבוד.