@shraga אהה זה עזרה בחינם? אהבת חינם? אין מנויי? אין SLA??
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי support
-
RE: חסימה שלכם למרכזיית voip
@clickone אתה לא מבין מה ההבדל בין JITTER לשיפינג...
אוי וואי זמיר.... -
RE: חסימה שלכם למרכזיית voip
@clickone אשמח לפתוח, את זה בתור מי שהיה חלק מצוות מפ"א בסלקום, אשמח להבין מה זה "מורידים לך את המהירות בתוך הראוטר"...זה מעניין
-
RE: חסימה שלכם למרכזיית voip
@WWW
לפני 3 ימים רשמת גיבוב של שטויות, שכן אינך מכיר את ESET ככל הנראה(אנחנו משווקים ומוסמכים רשמיים):רק השבתה דרך הservices.
אם יש לך אנטיוירוס איסט 10 ומעלה, זה גם לא עוזר, כי הוא מפעיל את העדכונים שוב.
אז בוא נחסוך את רצף הגיבוב שלך..
-
RE: חסימה שלכם למרכזיית voip
@clickone
אני שמח, אם זאת רשמת לפני חודש:
RE: מתאם שיחות של נטוויזן
@מן-המודיעין זה מה שיש לי.
עובד לי תקין פיקס ללא שום בעייה.
גם האינטרנט וגם הרשת הפנימית שלי עליו. ולכן לא נראה לי שהבעייה אצלך בראוטר. אלא כמו שכתבתי כאן מספר פעמים.
ש013 מורידים לך את המהירות פנימית בתוך הראוטראני מסיק מכך שאינך בקיא בטיב הטכני ולכן אל אמור דברים לא נכונים, שכן אתה עושה צער , לא די בכך שאתה טועה , אתה גם מטעה! וזה כבר איסור חמור , שכן אתה מכשיל אחרים!
-
RE: חסימה שלכם למרכזיית voip
@WWW
מדהים כמה אתם אטומים ואדישים ולא איכפת לכם מהלקוחות שלכם. -
חסימה שלכם למרכזיית voip
יש לנו לקוח שהתקנו לו מרכזיות ב4 סניפים שלו.
ללקוח יש סינון של נטפרי ומשום מה החיבור למרכזיה חסום.
לצערינו אנחנו בהתכתבות איתכם כבר שבועיים ימים, מוכרח לציין שהתשתם ועדיין אתם מתישים אותנו כהוגן, ביקשתם הקלטות ביקשתם שליחת פרטים מהסניפים עצמם, לא הסכמת להתנהל מולנו במיילים אלא אך ורק דרך מערכת הפניות של הלקוח.
כל פעם היינו זקוקים להתחבר מרחוק ללקוח להפריע לו ואז לשלוח אליכם מה שביקשתם. אך תמיד זה לא מספיק כל פעם מבקשים עוד פרטים ועוד פרטים. הלקוח בכל הסניפים זה בחורים חסידיים שבקושי קוראים אנגלית והדבר גרם להם ועדיין גורם לעגמת נפש רבה ללקוח.
בפועל בגללכם עמותה שלימה שנותנת שירותי חסד לציבור החרדי מושבתים חלקית בגללכם. יום אחד מנהלי התמיכה שלנו נסעו במיוחד לכל הסניפים של הלקוח על מנת לשלוח מהמחשב שלהם כמה פרטים שביקשתם כי התעקשתם שזה יבוצע רק מהמחשבים המקומיים והלקוח לא ידע לעשות זאת. חושבים שזה עזר? אז זהו שלא...
עד הרגע הזה זה לא נפתר. מנהל התמיכה שלנו בעצמו מתכתב עם המתכנת היחיד והבודד שיש לכם בתמיכה שלכם. פתחנו חשבון חדש כדי שנוכל להתכתב איתכם ולמרות זאת אתם מקשים ומתעללים בנו ובעיקר בלקוח שלכם.