@yzahn תודה על המוסר.
אני חולק עליך בכמה נקודות.
וכלקוח 5 שנים של נטפרי חושבני שמגיעה לי תשובה על בקשתי האחת.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי רוצה לרצות
-
RE: פניה שלא נענית
-
RE: פניה שלא נענית
@magicode תודה על ההגדרה היפה "מתיש אותנו בויכוחים"
שאלתי שאלה אחת ולא נעניתי כלל.
אם יש שינוי במדיניות נטפרי בנוגע למה שאני משתמש - תעדכנו אותי על השינוי.
זה ממש לא הוגן לחסום שרירותי, ללא הסבר. ולכתוב שכך היתה המדיניות מאז ועד היום. ולהוסיף:
פורום... אין אופציה לפתוח בנטפרי בשום צורה. זה נקודה וסוף פסוק. ואין אפשרות לשנות ולהתכווח על זה.
וגם אם תגיב לא נענה לך בפניה הזאת. ולא יעזור גם אם תתלונן בפרום.רק תגיד לי מי מתיש את מי
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי רוצה לרצות
-
RE: פניה שלא נענית
@yzahn תודה על המוסר.
אני חולק עליך בכמה נקודות.
וכלקוח 5 שנים של נטפרי חושבני שמגיעה לי תשובה על בקשתי האחת. -
RE: פניה שלא נענית
@magicode תודה על ההגדרה היפה "מתיש אותנו בויכוחים"
שאלתי שאלה אחת ולא נעניתי כלל.
אם יש שינוי במדיניות נטפרי בנוגע למה שאני משתמש - תעדכנו אותי על השינוי.
זה ממש לא הוגן לחסום שרירותי, ללא הסבר. ולכתוב שכך היתה המדיניות מאז ועד היום. ולהוסיף:
פורום... אין אופציה לפתוח בנטפרי בשום צורה. זה נקודה וסוף פסוק. ואין אפשרות לשנות ולהתכווח על זה.
וגם אם תגיב לא נענה לך בפניה הזאת. ולא יעזור גם אם תתלונן בפרום.רק תגיד לי מי מתיש את מי
-
RE: פניה שלא נענית
@יהודי-פשוט-וטוב אמר בפניה שלא נענית:
אני יודע שזה לא המקום כאן, אך אין לי אפשרות אחרת
שלחתי פניה מאוד דחופה ביום רביעי שעבר, היה לי התכתבות קצרה, אך הפסיקו להגיב.
כתבתי כמה תגובות לפניה ועדיין לא ענו לי...
פניה מס' 2507850
סליחה על ההטרחה אך אין לי ברירה אחרת..
@magicodeגם אני סובל מאותה בעיה, הפסיקו להגיב. גם אחרי כמה פניות. כרוניקה של התשה וסבל:
חסמו לי פורום שהיה פתוח לי 5 שנים באישור הרב ונציג קהילתי, ללא הסבר ונימוק עניני.
כתגובה לפניה [לפני 5 יום] ענו [לפני 4 ימים] שעקב מורכבות הפניה היא הועברה למחלקה מיוחדת.
פניתי שוב בתמיהה על התמהמהות התגובה. וענו [לפני יומיים] בהפניה לעמוד הנימוק הישן של חסימת הפורום ההוא.
פניתי שוב בכעס על חוסר התגובה העניינית. ולמעשה עד רגע זה לא נעניתי.
זה מזיק לי בעבודתי השוטפת - ואין כל התייחסות מהמערכת. -
RE: זהירות מנוכלות של בזק!!
@מושט אמר בזהירות מנוכלות של בזק!!:
בהמשך לפוסט הזה
דיברתי עם בזק,
הנציג הציע לי לעשות קו בנדל חדש אצלם עם סינון נטפרי דרך 019. אמרתי לו שאין דבר כזה הוא התעקש שיש דבר כזה ב100%-אתה מתקשר לנטפרי ויש לך סינון.(השיחה מוקלטת)
בקיצור הוא היה כל כך בטוח בעצמו וניסה להוציא אותי מטומטם , הוא אמר שדרך בזק אפשר לעשות קו נטפרי.הוא עשה לי קו
זה עבד. אבל לא מסונן ולא נעליים, הייתי ילד טוב התקשרתי לנטפרי אמרו שאין דבר כזה. התקשרתי ל019 אמר לי אחמאד שאין דבר כזה.אני לא יודע אם זה שיטה אצלם או לא אבל צריך להיזהר ולהפיץ שידעו לא ליפול אצלם.
@magicode זה בטוח עילה לתבוע את בזק. זה הטעייה ממדרגה ראשונה.בכל אופן תודה ל @frize37 על העזרה והישרות.
עברתי כזו חוויה בדיוק עם בזק!
סיוט!! -
RE: אינטרנט כולל קו טלפון אינטרנטי
לי יש, וגם אצלי זה עושה בעיות.
רואה שזה בעיית רבים.
אולי הבעיה ב019 או בסינון!
השאלה היא אם כרגע יש בעיות גם אצל נטוויז'ן -
RE: אולי מנהלי נטפרי ירימו את הכפפה
אני מצטרף שכן יש לי את אותה בעיה.
כאשר המתאם שיחות מחובר לראוטר עם יוזר של 019 ונטפרי יש בעיה בקו [כשבוע וחצי], וכאשר אני מחליף ליוזר של 012 הבעיה נפתרת.
מה עושים?