קצב העלאה נמוך מאד - נפתר ע"י 013.



  • כבר תקופה שאני סובל מקצב העלאה נמוך.
    בערך 100 ק"ב לשנייה. וזה היה סיוט. כשהייתי צריך להעלות קובץ גדול, פשוט הייתי עובר לנטסטיק.

    הערב החלטתי לשים לזה סוף, ואחרי ש @בן-של-מלך היקר הכריע סופית שהבעייה לא באר-אל אלא בספק התשתית (נטויז'ן 013) התקשרתי אליהם.
    כמובן, מה פתאם? הבעייה כמובן בספק שלך, הספק שלך מגביל אותך... וכו' וכו' וכו'.

    מסתבר, וכדאי לדעת את זה, שיש להם מחשב לבדיקות על טענות כאלו.
    הנציג לקח את שם המשתמש והסיסמא וחזר אלי אחרי כמה דקות עם "הודאה" שאצלם הוא מקבל על המשתמש שלי 3 מ"ג העלאה.

    להתחבר לראוטר שלי מרחוק הוא לא הצליח. (בגלל נטפרי כנראה או בגלל הNAT), אז שכנעתי אותו לעשות לי שליטה מרחוק כדי לפתור את הבעייה.
    (כמובן שהם בחיים לא נותנים את השם משתמש שלהם, עם ההגדרות המורחבות)

    הנציג ביקש אישור מיוחד לזה, השתלט לי על המחשב, ואז התברר מול עיני הנדהמות שהם מגבילים בראוטר את הקצב העלאה / הורדה. (לא יודע אם בכוונה, או שזו הדרך שלהם להגדיר שיש לך 100 מ"ב או 40. בשיחה איתי הוא הוריד אותי ל40 כי זה מה שהתשתית אצלי באיזור מספקת, והוא הגדיר את זה גם באותו איזור, רק בקצב הורדה)

    הייתה לי הגבלה וירטואלית בראוטר על קצב העלאה של 150 ק"ב.
    הנציג העלה את זה ל3000, ומאז, בא לציון גואל....

    מעניין אותי מה היה אם היה שם 5000, הייתי מקבל 5 מ"ב העלאה? נקודה למחשבה. (לצערי לא הצלחתי לשמור את הסיסמא אחרי שהוא הכניס אותה, והקלטת תעבורה לא עזרה, כי זו רשת פנימית :()

    דברים שלמדתי.

    1. גם אם מתעקשים איתכם שזו בעייה של נטפרי או של הספק, תתעקשו.
    2. תמיד תבקשו בדיקה פנימית אצלם.
    3. בפעם הבאה להפעיל פידלר או משהו דומה......
    4. לנטויז'ן יש עדיין שירות טוב :), לפעמים אני מיואש מהשירות שלהם....


  • @clickone הם לא ידעו עם מי הם מתעסקים, לך תלמד אותם קצת.



  • אין לך אפשרות גישה לראוטר שלהם?



  • @park יש.
    אבל להם יש שם משתמש עם יותר אפשרויות....
    זה נטבוקס של 013



  • אתה יודע מה השם משתמש שהוא כתב?



  • @park אמר בקצב העלאה נמוך מאד - נפתר ע"י 013.:

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    מה כתבת שם ? :fearful:



  • @shraga כתבתי מילה שהרובוט הבין אותה במשמעות אחרת. החלפתי לכתב.



  • @park חיכיתי עם הצילום מסך, במקום לצלם בכל מקרה.
    לא נורא. ננסה פעם אחרת. זה היה גיבוב של מספרים ואותיות. כמו GUID מקוצר.

    התחושה שלי ששם המשתמש והסיסמא זהים.



  • אפשר לקלוט את זה עם תוכנה לזיהוי הקשות מקלדת משהו כמו keylogger, אולי יהיה עוד הזדמנות...



  • סתם בשביל הסקרנות, למרות שלא נראה לי שזה באמת יעבוד, וככל הנראה מדובר על שינוי סיסמה של החברה. תנסה פה אולי למצוא את הנתב הזה. http://www.routerpasswords.com/
    ומה קורה כאשר מאפסים את הנתב?
    מענין יהיה לנסות לשלוף אותו מהBIN. לנסות אם יש אפשרות ליצור קובץ גיבוי BIN, ואז לשלוף את הסיסמה.



  • @park בסוף הוצאתי מהם את השם משתמש והסיסמא (בלי שהם ידעו....)



  • @clickone
    אדרבא תפרסם לטובת כולם...
    ..................
    אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg



  • @957 זה לא יעזור.
    כי לכל ראוטר יש להם שם משתמש וסיסמא נפרד, שמיועד להגדרות הפנימיות.
    בשונה מהשם משתמש הכללי.



  • @clickone
    זה שונה מלקוח ללקוח? אני לא חושב.
    ..................
    אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg



  • @957 כן.
    אני אשלח לך בפרטי את הפרטים שלי.
    ואדרבה, אם זה אכן לא שונה, אשתף את זה לטובת כולם.
    ההיגיון שזה שונה, כי אחרת מישהו היה ממזמן מפרסם את זה....



  • @clickone הצלחת לבצע פעלולים כלשהם עם השם והסיסמא?



  • @shraga לא חיפשתי פעלולים.
    אבל כל הגדרות הראוטר המורחבות לפניי...
    מה שבהחלט עוזר לי כשיש איטיות לטפל בזה לבד ולא להתקשר ל013



  • @clickone לא היה עדיף לך לא לפרסם את זה? הם לא יכולים לשנות את זה שוב מרחוק?



  • @יוליוס קודם שהם יראו שכתבתי את זה
    אח"כ, שינסו לדעת מה הראוטר שלי...
    את המספר פנייה כתבתי במקום אחר
    ובסוף, כשזה יקרה, אני כבר יודע מה לעשות כדי לקבל את הסיסמא שוב.......





  • @clickone את הפטנט אתה צריך לפרסם [איך מגלים שוב את הסיסמא]


התחבר כדי לפרסם תגובה