ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    1. דף הבית
    2. shraga
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 1
    • עוקבים 21
    • נושאים 66
    • פוסטים 2885
    • הגבוה ביותר 1528
    • קבוצות 1

    shraga

    @shraga

    3872
    מוניטין
    2745
    צפיות בפרופיל
    2885
    פוסטים
    21
    עוקבים
    1
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    מיקום ישראל

    shraga עקוב
    נקיפדיה

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי shraga

    • מבזק עדכונים | מוצ"ש - כ"ח טבת ה'תשע"ט
      • ויקי-נטפרי

      בשבוע האחרון עבר הויקי שדרוג מקיף, נוספה בו האופציה ל"עריכה חזותית", וכן מראה משופר עם הפונט Assistant... וכן נוספו תבניות חכמות.

      • נטפרי פורום

      שודרג גם הוא עם פונקציות חדשות (העתק הדבק... ועוד) וכן מראה משופר, נסו את תבנית united בעריכה של @GolanArt האמן.

      • האיזור האישי

      מספר שיפורים ותיקוני באגים, ראו כאן וכאן

      • תוכנת שליטה מרחוק חדשה

      לאחר פיתוח מאומץ פותחה תוכנת שליטה מרחוק חדשה עבור התומכים של נטפרי, להתרשמות ניתן להוריד מכאן את התוכנה, אפשרות השליטה נמצאת כמובן רק אצל תומכי נטפרי.
      0_1546530989643_c207a138-c535-44fc-b1d4-71c322de3cb5-image.png

      • נטפרי אניוואר

      @מתכנת עובד על שיפור התוכנה, ניתן לראות כאן וכאן.

      • אפשרות פתיחת ערוצים ביוטיוב

      לאחר חודשיים + מאז שהושלם הפיתוח, התקבלו פניות רבות לנטפרי לפתיחת ערוצים, בעמוד זה ניתן לראות רשימת הערוצים הפתוחים בנטפרי, הרשימה מתעדכנת מעת לעת.

      • וידאו-טוב

      האתר עבר שידרוג מרשים, נוסף מאחורי הקלעים אלגוריתם תיוג אוטומטי של סרטונים לפי נושאים, וכן נוסף לחצן להורדת וידאו ישירות מהאתר. כמו"כ ערוצים ביוטיוב הפתוחים בנטפרי מופיעים כעת גם בוידאו טוב.

      • http://videownload.ml/

      נוספה האפשרות באתר להורדת קובץ שמע של וידאו הפתוח בנטפרי.

      • הורדת קבצי שמע מהאתרים 'הידברות' ו'ערכים'

      המשתמש @someuser הפתיע עם סימניה לדפדפן שמאפשרת הורדה של קבצי שמע מהאתרים 'הידברות' ו'ערכים', גם מסרטונים שלא אושרו בנטפרי, הוראות כאן. יעיל להורדת הרצאות ללא צורך בהמתנה לבדיקת הוידאו על ידי נטפרי.

      • אפשרות להגדרות סינון שונות לפי חיבור בחשבון יחיד

      הפיתוח הושלם לפני כחודש, להרחבה ניתן להעמיק בערך בויקי.

      • קהילת פיקוח חדשה "נטפרי אישי מינימלי"

      בעקבות הביקוש, נפתחה קהילת פיקוח חדשה, שמה "נטפרי אישי מינימלי - בה הכל חסום חוץ מרשימת אתרים מצומצמת כפי בחירתכם". לאחר הצטרפות לקהילה כל האתרים יהיו סגורים למעט ג'ימייל, לאחר ההצטרפות לקהילה ניתן לבקש פתיחה של אתרים או תגית בפניה עם נקודה.

      • http://210.co.il

      כתובת חדשה-ישנה לדף קיצורי הדרך לתמיכה.

      • נטפרי במספרים

      למעלה מ400 מיליון תמונות נבדקו. וכחצי מיליון פניות טופלו עד כה.

      • מיזם "טלפון כשר במחיר מוזל"

      נטפרי יצאה במיזם להורדת מחירי מכשירי הסלולר הכשרים, פרטים כאן, כתבת סיקור נרחבת הופיעה באתר ביזנעס.


      מקווה שלא פיספסתי משהו...

      לא חילקתי קרדיטים אישיים, אבל קרדיט ענק לאותם אלו שמאחורי הקלעים עובדים לשפר וליעל את המערכת!!!

      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      shraga
      shraga
    • אשכול פרידה מהמשתמש היקר DLive

      במקום דברי הספד נהי וקינה על עזיבתו של הניק היקר @dLive את מרחבי הפורום כפי שהתחילו באשכול הזה, חשבתי לפתוח אשכול להכרת הטוב...
      אין משתמש בפורום שלא מכיר את @dLive , מי כמוהו בעזרה והסברה רהוטה והכל מתוך הארת פנים, בפורום, באישי, בויקי, והדף הזה יוכל להעיד כאלף עדים על כך...
      איני בקי בכתיבה כמוהו...

      alt text
      רק אומר ואשמש כפה לשאר המשתמשים:

      תודה

      ושוב פעם...

      תודה

      ברכתינו שתזכה לעמוד בהחלטתך האיתנה להיגמל מההתמכרות הזו..!, ותזכה להיות שקוע רק בד' אמות של תורה הלכה... מתוך בריאות איתנה, פרנסה בשפע, זרעא חייא וקיימא, ויאמר כל העם אמן...

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga
    • מבזק עדכונים | כ"ו ניסן ה'תשע"ט
      • פיתוח דרפובוקס הושלם

      אמנם בדף ההצבעה עדיין מופיע שהנושא בפיתוח, אך ממידע פנימי עולה כי הפיתוח הושלם... מדובר בבשורה משמחת לכל מי שהיה רגיל להשתמש בדרופבוקס עד למעבר לנטפרי.

      פרטים מלאים על אופן הפתיחה של דרופבוקס ניתן למצוא כאן.


      • הודעת חסימה במקרה שהוידאו נחסם באתרים שמציגים קובץ וידאו סטטי

      הפיתוח החדש מאפשר במקרה שסרטון נבדק ונחסם לדעת זאת בקלות, אם עד עכשיו במקרה שסרטון היה חסום הופיעה הודעת שגיאה לא מובנת בנסיון הפעלת הסרטון, כעת במקום הסרטון החסום מופיע סרטון בן מספר שניות ובו כתוב "הוידאו נחסם".
      לדוגמא:
      8177440d-f6c1-4264-92c7-5d888c05b5e8-image.png


      • wifree לאנדרואיד...

      @magicode פירסם אודות שפני נסיון הדרושים לצרכי טסט.
      האם המוצר בשלבי פיתוח אחרונים או שנכונה לו עוד דרך ארוכה? ימים יגידו... ביקוש בטוח שיש.


      • אתר 'וידאו-טוב' שודרג עם רשימת השמעה

      נוספה אפשרות להוספת סרטונים לרשימת השמעה אישית (פלייליסט בלע"ז), ליד כל וידאו יש לחצן להוספה לפלייליסט, בנוסף יש אפשרות לייבא ולייצא רשימת השמעה מ/לקובץ.
      https://video-tov.ml/playlists


      • שרת הVPN הישראלי שודרג

      מאחורי הקלעים.. בלי שאף אחד שם לב (מלבד מי שעשה nslookup לדומיין s.il1.nfaw.netfree.link...) נוסף שרת עוצמתי במיוחד לVPN הישראלי, בתקווה שהדבר ישפר את חווית ואיכות הגלישה.


      • סים 'נטפרי' בחו"ל

      החברה הבלתי נלאית - 'סים כשר', משיקה מוצר חדש:
      סים עם חבילת גלישה מסוננת - נטפרי בחו"ל, לפרטים: בטלפון 088021818 או במייל k4184184@gmail.com.
      המוצר מצטרף לשורה של פתרונות תקשורת כשרה, לנוסעים לחו"ל, סינון נטפרי לבעלי תשתית הוט ועוד.


      • נטפרי במספרים

      למעלה מ480 מיליון תמונות נבדקו. וקרוב ל600 אלף פניות טופלו עד כה.


      • סקר 'לדעת', 60% גולשי נטפרי...

      זה לא סוד שנטפרי ממוקמת כיום במקום הראשון בציבור החרדי מבין כלל חברות הסינון, סקר מעניין של אתר לדעת מציג את התוצאה הבאה:
      fc4dc670-9d16-4f57-bd60-4e066d93f0ea-image.png


      • ספק חדש - 011

      2932b223-8f1b-4d67-9c94-ce7779e57337-image.png
      לפני כחודשיים נוסף ספק חדש למשפחת נטפרי במחירים מצוינים. להתחברות ניתן ליצור קשר בדוא"ל netfree5000@gmail.com. או בטלפון 08-800-5000.


      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      shraga
      shraga
    • כתבה בעלון של חסידות סקווירא בארה"ב על נטפרי

      תגובה: נטפרי בארה"ב - הזעקה השקטה!

      @ליכט אמר בנטפרי בארה"ב - הזעקה השקטה!:

      אגב, מצו"ב כתבה נפלאה בענין (למי שמבין אידיש...)
      0_1531032496914_[1383]לטהר_פינחס.pdf

      תירגמתי את הכתבה לעצמי, התרגום לא מדויק, קחו בחשבון, תקראו ותהנו:

      יהודים יראי שמים מקבלים את הבשורה המשמחת שהסינון המיוחד מארץ ישראל הופך למציאות באמריקה.

      מה זה נטפרי?
      נט פרי זה סינון שנעשה במיוחד עבור יהודים יראי שמים "ללא פשרות", זה מבוסס על שיטת ה"רשימה לבנה", וכל אתר שאתם צריכים, נבדק על ידם, ובמידה ונמצא נקי הוא נפתח.
      פעם אחת הם מנקים אתר לבקשת מי שנצרך, ואח"כ זה נפתח לכולם. למשל, בארץ ישראל שישנם מעל 10,000 יהודים שמשתמשים בסינון, כמעט כל אתר נצרך פתוח ומסונן.
      מעלה נוספת שהם מעסיקים במשך 24 שעות ביממה מספר מנינים של גויות רומניות, וכל תמונה לפני שמופיעה נבדקת על ידם, ורק במידה והתמונה נקיה היא מופיעה לגולש.
      במהלך השבועות האחרונים יהודים רבים התקינו את המסנן באמצעות "לטהר" וכולם מרוצים ומאושרים.

      כעת נאמר כיצד הגענו למסנן הזה עד היכן שאנו עומדים עתה.

      בני כ"ק רבינו שליט"א בחודש אלול ביקשו מאחד מעסקני "לטהר" לנסוע לארץ ישראל ולמצוא את כל הפרטים על המסנן, ואם אכן נמצא הדבר שהסינון כל כך טוב כפי שמדברים שיעשו שתדלנות ע"מ להביא את זה אלינו. כפי שהתברר, זה אכן סינון מאוד טוב, אך היה מאוד קשה להביא את זה.

      עם סייעתא דשמיא מיוחדת שהגיעה השנה בב' ניסן בטיש, הצלחנו ליצור קשר עם האדם הנכון בשביל להביא את המסנן לאמריקה.
      לאחר מספר חודשי עבודה מאומצים, הושלמה המלאכה והוצב שרת באמריקה, וכעת מתאפשר להשתמש עם המסנן הטוב והמיוחד.

      מאז שתלינו מודעה בביהמ"ד שאנו מחפשים את הנחשונים שיבחנו ויבדקו שאכן זה יכול להיות בשורה טובה עבור בני הגולה, מגיעים יהודים מידי לילה ל"לטהר סנטר" ומנסים את הסינון החדש עם מחשבי נטפרי הניצבים במיוחד לשם למטרה זו.

      ב"ה שכבר יש לנו למעלה משני מניינים שמשתמשים בסינון, וכולם מרוצים במיוחד.
      כפי שאחד מהאברכים החשובים כתב לנו, שכשהיה מוכרח לגלוש באינטרנט עם הסינון שהיה לו עד עתה, היה שם לפני כן את שני ידיו על העיניים ונושא תפילה שלא ייכשל ח"ו (וזה עם המסנן הכי טוב, שהרבה אברכים חשובים אומרים לנו שסינון התמונות כלל לא 100 אחוז). אך עכשיו עם 'נטפרי' הוא מרגיש ממש שהוקל לו במלחמת היצר של שמירת העיניים!

      מי שזה מעניין אותו, אדרבה, בואו ל"לטהר" ונשמח לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר.

      ודאי נותרתם מסוקרנים לדעת מה היה בטיש בב' ניסן.

      הסיפור היה, שבכל החורף ניסינו ליצור קשר על הבעלים של 'נטפרי' ולא הצלחנו להגיע למשהו מעשי.

      בב' ניסן הטיש היה עמוס עד אפס מקום, ולכן אחד מהעסקנים של "לטהר" נעמד בפארנטשעס בצד מערב, בגלל שמקומו הקבוע נתפס על ידי אורחים. והוא הבחין שהשכנים שלו על הפארנטשעס הם משפחה שלימה, סבא בניו והנכדים, כולם לבושים בבגדי שבת.

      פונה אחד מבני המשפחה בשקט לעסקן: המחותן שלי שאתה רואה כאן, גר פעם בסקווירא, ויש לנו כאן חתונה באולם סמוך, המחותן שלי רצה להגיע. הוא לא היה כאן כבר חמישים שנה, נו יפה מאוד.

      כשהוא רוצה כבר ללכת, הוא שואל את העסקן: "אתה מכיר אולי אברך מסקוירא טכנאי מחשבים שנקרא כך וכך?" "אני לא טכנאי" - אומר לו העסקן, "אבל ככה קוראים לי".

      האברך לא מאמין למשמע אוזניו, ומתחיל לספר: אני חסיד סלאנים, ואני מתגורר בארץ ישראל, אני כלל לא הגעתי לאמריקה בגלל החתונה, רק בשנה זו בפורים הרבי שלי שליט"א ביקש ממני שאסע לאמריקה ואפיץ את הסינון שנקרא "נטפרי". הוא קישר אותי עם אדם אמיד שמשלם על כל הסינון, ובשביל זה אני כאן! כשהגעתי לאמריקה יצרתי קשר עם ארגונים רבים וניסיתי לדבר איתם, ואף אחד לא היה מוכן ללכת "למעשה".

      עכשיו בלילה המחותן שלי רצה לבוא לטיש, נזכרתי שלפני מספר שנים שמעתי עליך, חשבתי שאולי אצליח למצוא אותך, ואולי הארגון של סקווירא כן יהיה מעונין בסינון המיוחד. אך כשהגעתי כאן לטיש ראיתי אלפי אנשים עומדים, ולכן התייאשתי למצוא אותך, אך החלטתי לעשות השתדלות נוספת, ולשאול "האם אתה יודע היכן הוא נמצא", ואתה כאן!

      האברך היה באופוריה מהסייעתא דשמיא העצומה שמצא את האדם הנכון, אך העסקן גם כן היה באופוריה, מכיוון שהוא מחפש כבר חצי שנה אפשרות ליצור קשר עם נטפרי, וכאן אחרי מספר דקות מאז ששרו "שלא, שלא תאבד שארית יעקב" הוא מגיע עד אליו ומביא סינון "ללא פשרות" שמאפשר גם לשמור את העיניים "נקי"!

      למעשה, באמצעות שיחות טלפון חפוזות הזמינו את עסקני "לטהר" אל מאחורי הפארנטשעס, ובשיחה קצרה בת כעשר דקות, קיבלו מידע עבור השלבים הבאים.

      באמצעות הקשר הזה הכל זרם במהירות ובצורה חלקה, עד שיכלנו לבשר שהמסנן עובד טוב, ואברכים טהורים וקדושים יכולים להמשיך לשמור את עיניהם בצורה הרבה יותר מושלמת מאשר עד עתה.

      ועבורנו נותרה רק תפילה אחת:"“מהר ענני אלוקי ישענו וגו' והושיעה ברחמיך הרבים”"

      פורסם ברשמים
      shraga
      shraga
    • מבזק עדכונים | ו' תמוז ה'תשע"ט
      • פיתוח אפשרות בדיקת סרטונים שמאוחסנים בwistia הושלם

      כפי שניתן לראות בדף ההצבעה, הפיתוח הושלם.

      פרטים מלאים על אופן הפתיחה ניתן למצוא כאן.

      ובקטנה, למי שלא שם לב, לינק להצעה מסוימת בדף ההצבעות מעביר ישירות למיקום של ההצבעה בדף (ולא כפי שהיה בעבר)


      • תוכנת התקנת תעודת אבטחה חדשה

      ניתן לקרוא בהרחבה כאן


      • נטפרי אניוואר 2

      ניתן לקרוא בהרחבה כאן


      • תהליך הרשמה חדש לנטפרי

      ניתן להתרשם בקישור הזה.


      • 019 -מייל בלבד

      חברת 019 החלה לשווק חבילות מייל בלבד במחירים מוזלים, פרטים ניתן לראות כאן.


      • אפשרות החלפת מספר טלפון של חשבון נטפרי

      כאן


      • "יותר מזל משכל" לחסומים לחיפוש גוגל

      במקרה ומשתמש שחסום לחיפוש גוגל ינסה לבצע חיפוש הוא ינותב אוטומטית לאתר האינטרנט ש"יותר מזל משכל" של גוגל נותן (נסיון חיפוש יפתח לו את התוצאה ראשונה במקום את דף התוצאות).

      מקווה שלא שכחתי משהו...

      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      shraga
      shraga
    • RE: מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...

      @GolanArt, כל מילה פנינה,
      אני מרשה לעצמי להוסיף גם את הקטע הבא:

      @נטפריס אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":

      עד לא מזמן אני ממש הייתי חותם פה על כל שאלה תמיהה או רעיון אבל כעת זה השתנה. לפני שלושה שבועות בערך התחלתי לראשונה להיות תומך בנטפרי.
      עד אז הכרתי את התמיכה רק מהצד הנתמך - אף שתמיד היה לי הכרות קרובה עם הארגון ואף הייתי חלק מכמה פרויקטים - אבל תמיד הייתי כמו משתמש רגיל בבקשת תמיכה.
      ואכן הרבה פעמים תהיתי: א. כמה הנקודות משנות את המהירות - לא הרגשתי הבדל של ממש. ב. מה עושים כשה דחוף ממש ממש - חוץ מלבקש פרוטקציה - השתמשתי באופציה הזאת פעמים ספורות ממש.
      ג. למה לא עושים "מסלול זהב". תרום 25/100/50000 ש"ח ויעמדו איתך בטל' עד לפתרון.
      כעת מהצד התומך די נהיר לי מה שקורה.
      לעניין הנקודות: ריבוי נקודות עוזר דרמטית. אבל קשה להיווכח בזה ביחס לפניה אחרת בתקופה אחרת.
      הסיבה - הפניות מסודרות לפי תאריך פניה. כלומר ככל שהפניה ותיקה יותר כך היא מופיעה בראש הרשימה. אבל, לפני כן מתבצע מיון לפי נקודות. למשל אתמול בלילה חיכו מאות פניות שחלקם מיום חמישי ואף לפני. אבל בראש הרשימה עמדו פניות מהדקות האחרונות! למה? כי הם היו עם יותר נקודות ממאות אחרות שוותיקות מהם ביומיים.
      אבל ביום אחר בו יש פחות פניות, בכל מקרה תוך כמה שעות הרשימה מתדלדלת אז פניה עם נקודה ופניה עם שלוש נקודות שתיהם מסודרות בהפרש של דקות.

      עניין הדחיפות ואי טיפול בזמן סביר בפניות בעלות שלוש נקודות:
      לשולח הפניה אין מושג האם הפניה שלו "פשוטה" או מסובכת. בד"כ פניה פשוטה מקבלת מענה הכי מהר.
      הצרות מתחילות בפניות לא פשוטות.
      פה קבור הכלב: נטפרי לא כופה את שום עובד לטפל בכל פניה. לא מתאים לך - עבור הלאה.
      הנציג של נטפרי אם זה בודקת אתרים ואם זה נציג תמיכה, מדלגים על "תיקים" מוסבכים. כהסיבוך הוא טכני וברור מעבירים מייד לבכירים ועל זה אכתוב בהמשך, אבל הרבה פעמים מסובך זה כולל ההחלטה האם זה מסובך...
      שלקוח יחכה לא יקרה כלום. שיעשו טעות זה מסוכן. הרבה פעמים גם מיעוט הסבר או שפה לא נעימה או אנגלית גורמת לפניה להיות בעדיפות שניה מבחינת הנציג. אחרי ש"השלחן מתנקה" ונשארת הפניה שהעובד קיווה שהיא תטופל בידי אחר ובלית ברירה לטיפול בפניות קלות יותר, העובד נכנס ובוחן ומחליט האם הוא מסוגל להתמודד. הרבה פעמים הוא יבקש תוספת הסבר קל - כמו הקלטת תעבורה או איפה זה קורה, או מה לא עובד לכם, דבר שיכניס את הפניה לתרדמת עד שהלוקח יגיב. וזה ייתכן גם במקרה שהבירור מתברר כמיותר לגמרי אחרי סיבוב ארוך של בירורים...
      ומה קורה עם התיקים המסובכים? אלה שחד משמעית מסובכים מופנים לעובדים הבכירים. זה אף פעם לא כיף לעבוד על פניה סבוכה - כך שגם העובדים הבכירים נוטים לבכר פניות סטנדרטיות מאשר פניות לא סמפטיות או מורכבות או מצריכות בירור טרחני.
      חוץ מזה לעובדים הבכירים יכולה פניה פשוטה לגזול כמה שעות עבודה. זה יכולה להיות פניה עם נקודה אחת... וזה לא "אשמת" הלקוח שהפניה היא מסובכת (לפעמים זה כן... אבל סד"כ לא).

      בקיצור זה בעיה אובייקטיבית שלא כ"כ קלה לפתרון של זבנג וגמרנו - יש לנטפרי מה להתייעל, יש לאנשים מה להתייעל ועדיין לכאורה יהיו פניות שיחכו על אף דחיפותם.

      המסקנה הכי חשובה היא הפרקטיקה של אופן הפניה -

      1. כתבו פניה בשפה ברורה ונעימה, אל תחסכו בפרטים.
      2. אם ישנו צד שתתבקש הקלטה, חסכו מעמכם זמן ובצעו זאת מייד.
      • השתדלו שההקלטה תקיף את זמן הבעיה (לא להתחיל הקלטה אחרי ש"זה מתיל לעשות בעיות" אלא רגע קודם לפני שמתרחש הסימפטום/החסימה).
      • ומאידך השתדלו לתמצת אותה: לא להפעיל אותה עשר דקות לפני הנקודה הבעייתית ולא להמתין אחרי הכשלון. כמו"כ עדיף שכל מיני יישומים ודפי אינטרנט שמתקשרים עם הרשת לא יהיו פעילים - המלצה זו תקפה בהקלטות שצריכות להיות ארוכות.
      1. אם ישנה דחיפות תסבירו אותה: כרטיס טיסה למחר, וכדומה. אל תפריזו בדחיפות כי אתם עלולים להפסיד - העובד יכול לומר לעצמו שתוך שעה אין סיכוי אז ממילא הפניה הזאת היסטורית. העובד רואה את ה"דחוף!!!!" אבל זה כבר די שחוק לו. כולם רוצים הכל ומהר.
      2. תפרגנו נקודות. ייגמר לכם? תתרמו ותוסיפו. נקודות גם מעלים אותכם לראש התור במקרי עומס וגם מראים על דחיפות לא רק במילים אלא גם במעשים.
      3. אל תסמכו על הידע של הנציג:
      • "הוא בטח רואה את המס' שלי" נכון יש לנו את הטל' איתו נרשמת זהו. לוקח זמן עד שאנו מחליטים לעשות בו שימוש (כי בפעם הקודמת נפלנו על הבחור בצפון שנרשמו על המס' שלו), והיה מאוד קל אם היית כותב מס' טלפון ושעות נוחות. סתם ככה זה כדאי לכתוב זאת בכל פניה בהם יש חשש של צורך באינפורמציה נוספת.
      • "תראה מה שכתבתי בפניה הקודמת" - חור בראש - אין לנו דרך נורמלית להגיע לפניה קודמת של לקוח - וטוב שכך. מה זה ענייננו? נטפרי שומרת בקנאות על פרטיות הלקוחות. תגיב בפניה הקודמת או תביא לינק אליה.
      • "זה לא עובד". אין לכם מושג כמה המילים האלה מתסכלות. תתאר מה כתוב, מה רואים, מה ההודעה, משהו קצת יותר מתאר מאשר המסקנא הכה מופשטת "זה פשוט לא עובד". פניה עם המילים האלה לוקחת בהכרח הרבה יותר זמן מפניה עם שנכתבה בסגנון "ואז מופיע ריבוע גדול עם

      בנוגע לסיפור של אי המציאותיות של מסלול VIP: א. הלקוח לא יכול לדעת אם פנייתו מסובכת עד כדי המתנה של שלושה שבועות (יש כלאה של חודשים) או עניין של כמה שעות עד יום. ב. אין מי שיכול להגיד לו את זה מראש, כולל עובד נטפרי שרואה לראשונה את הפניה בד"כ לא יכול לזהות מייד בעיית עומק ועד כמה. ג. גם אם יישרנו את כל הבעיות, העובד הבכיר היחיד (יש יותר מאחד, אבל להמון בעיות יש אחד ייחודי לפי אופיים. ברובם זה MAT) שמתאים לבעיה זו עסוק בעשרה (לפעמים הרבה יותר) פניות בוערות בסדר דחיפות דומה! אז בכל מקרה זה נדחה למחר. והואיל ונדחה.... קשה לטפל SOS כל היום בהמון פניות. יש גבול לכוחות, וגם רגשית קצת נשחקים...
      שוב איכות הפניה מועילה דרמטית.

      טוב הארכתי... אולי עוד חודש יהיו לי עוד תובנות.

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga
    • חדש! מנגנון מונע התמכרות

      כידוע מלבד סכנות האינטרנט הלא מסונן עליהם אין צורך להכביר במילים,.
      יש השלכות נוספות למשתמשים באינטרנט, גם המסונן, שעד עתה פחות שמו דגש אליהם,
      אחד מהתחלואים הידועים של השימוש באינטרנט הוא ההתמכרות לחיבור התמידי וההתעדכנות בכל רגע נתון בנעשה במרחבי המרשתת והעולם...

      חשוב רגע:

      • כמה פעמים אתה מוצא את עצמך יושב מול המחשב לזמן ארוך יותר מאשר תכננת מלכתחילה?
      • כמה פעמים אתה דוחה משימות שונות כדי לשבת מול המחשב?
      • באיזו תדירות אתה מרפרש (מרענן) את האימייל שלך או את אתר החדשות?
      • כמה פעמים אתה אומר לעצמך "עוד כמה דקות אני מפסיק לגלוש…"?
      • כמה פעמים ניסית לקצץ בזמן שאתה מבלה בגלישה באינטרנט ולא הצלחת?

      נטפרי כחלק ממאמציה לשמור את הגולשים מתחלואי הרשת וליצור עבורם סביבת עבודה שמורה ומוגנת היטב מכל נזק
      חשבה גם על הפן הבעייתי הזה שבשימוש באינטרנט ופיתחה כלי עזר פשוט ויעיל למניעת ההתמכרות לאינטרנט.

      איך המנגנון פועל?
      תוכלו להפעיל את הכלי על כל אתר שהוא, והכלי יאלץ אתכם להמתין מספר שניות נוספות לפני הכניסה לאתר ויזכיר לכם על הדרך ...

      איך מפעילים את הכלי?
      בהגדרות הסינון האישיות, תוכלו להוסיף אתרים לרשימה ולסמן בפרופיל את הכלי "מונע התמכרות", ואל תשכחו ללחוץ על "שמור"...

      0_1502717770340_ללא שם.png

      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      shraga
      shraga
    • על נטפרי בראיון עם מנהל תג בבורו-פארק | שיתוף

      @DovidStroh שלח לי... אז תהנו.

      בגליון "לטהרינו" של חסידות בעלזא בעמוד 8-11 מופיע ראיון עם הרב יחזקאל קרישבסקי, מנהל 'תג' בבורו-פארק.
      מצו"ב הגליון כולו, ותרגום החלק הרלוונטי שעוסק בנטפרי לעברית.

      0_1545929173817_ביאור.png

      תרגום:

      האם יש משהו חדש בעולם הסינונים שתוכלו לשתף עם הציבור?

      קודם כל, כל הסינונים עד עכשיו כל העת מתעדכנים לטובה. בעיות שבעבר היו נראים בלתי פתירים היום הם נחלת העבר, אין כאן המקום לציין את כל הרשימה.
      מלבד זאת ישנם שני סינונים חדשים למחשבים בשוק היהודי שהכניסו לאחרונה לשימוש. אחד בשם 'נטפרי' - זה תוצר ארץ ישראלי, יש לו מעלות רבות. זה נראה כמו אינטרנט של אלפי אתרים מנוקים בלי אף תמונה או וידאו שיהיה פתוח אלא אם כן הוא מבוקר על ידי עין אנושית. זה מיוחד במיוחד ליהודי יראי שמים שצריכים את האינטרנט אבל רוצים לחיות את חייהם בלי להיכשל אפי' פעם אחת בראיה לא בסדר. זה עדיין בשלבים ראשוניים באדמת אמריקה אבל איך שזה נראה - זה ייכנס חזק.

      נ.ב. התרגום נעשה תוך שבירת שיניים ויתכנו אי דיוקים...

      פורסם ברשמים
      shraga
      shraga
    • תוכנת התקנת תעודת אבטחה חדשה

      השיפורים:

      • ממשק חדש, מובן יותר, ונעים יותר לעין.
      • התוכנה מתקינה באופן אוטומטי את תעודת האבטחה של נטפרי בתוכנות אלו:
      • מערכת ההפעלה windows
      • דפדפן firefox
      • nodejs
      • git
      • google drive
      • התוכנה בודקת במידה וקיימים דפדפנים פתוחים וסוגרת אותם לפני ההתקנה.
      • כפתור המשך רישום בסיום התהליך.

      פרטים מלאים כאן:
      https://netfree.link/wiki/התקנת_תעודה_נפוצה

      קרדיט ל@magicode על הטירחה והיגיעה למען יצא דבר נאה ומתוקן.

      צילומי מסך:

      2019-05-03 15_12_35-Netfree.png
      2019-05-03 15_14_38-Netfree.png

      2019-05-03 15_17_09-Netfree.png

      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      shraga
      shraga
    • מתוך עלון פנימי של חסידות תולדות אברהם יצחק, נהניתי - שיתפתי

      0_1531594745646_דדד.jpg

      פורסם ברשמים
      shraga
      shraga

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי shraga

    • RE: אפליקציית סיגנל בנטפרי

      @chv אמר באפליקציית סיגנל בנטפרי:

      אני כרגע מחובר ממחשב ללא וייפרי (יותר נכון להתנסח - ללא ההשפעה של וייפרי..)

      והוא לא מחובר בו זמנית גם לרשת לא של נטפרי?
      או במילים אחרות, כשאתה מחובר לVPN של נטפרי על גבי רשת לא של נטפרי, הטלגרם לא יתייחס לשינוי וימשיך לינוק את האינטרנט מהgw שהוא היה מחובר אליו קודם לכן (קרי, רשת לא נטפרי).
      לכן אם וויפרי יפעל אצלך או לחילופין המחשב לא יהיה מחובר לרשת לא של נטפרי, הטלגרם לא יעבוד.

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga
    • RE: תוכנת BlueStacks לא עובדת בנטפרי

      @itzik429
      תפעל לפי ההוראות המופיעות כאן
      https://netfree.link/wiki/התקנת_תעודה_בתוכנת_BlueStacks

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga
    • RE: אפליקציית סיגנל בנטפרי

      @chv אמר באפליקציית סיגנל בנטפרי:

      @shraga אמר באפליקציית סיגנל בנטפרי:

      @chv אמר באפליקציית סיגנל בנטפרי:

      אבל אם כבר מחובר אצלך במחשב - זה יעבוד.

      גם לא. כנראה ניסית לפני זמן רב.

      לא.. מעשים שבכל יום. אני משתמש בטלגרם באורח קבע וחייב להיות זמין שם מבחינת העבודה.
      נטפרי לא חוסם לי את זה.
      מציאות

      מותקן לך wifree במחשב? (בדקתי גם גירסה ישנה מאוד וגם את הגירסה האחרונה.. שום כלום...)

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga
    • RE: אפליקציית סיגנל בנטפרי

      @chv אמר באפליקציית סיגנל בנטפרי:

      אבל אם כבר מחובר אצלך במחשב - זה יעבוד.

      גם לא. כנראה ניסית לפני זמן רב.

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga
    • RE: אפליקציית סיגנל בנטפרי

      @chv אמר באפליקציית סיגנל בנטפרי:

      עריכה - לא ניסתי את זה עכשיו, פשוט התעסקתי עם זה לפני כמה חודשים וככה זה היה.
      אולי עכשיו זה שונה

      בדקתי הרגע, טלגרם לא עובד כלל בנטפרי.

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga
    • RE: אפליקציית סיגנל בנטפרי

      @mendel נראה לי שאין לנטפרי עמדה רשמית (או לא רשמית) בעניין...

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga
    • RE: אתר חשוב חסום לגמרי, מה לעשות?

      @מישהו12 כנס דרך הקישור הזה
      https://www.mitgaisim.idf.il/טפסים-שימושיים/

      לאיזור האישי.

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga
    • RE: מישהו יכול להמליץ על ספק אינטרנט קוי לנטפרי - שבאמת מהיר?

      @אבצן אולי הבעיה בתשתית?

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga
    • RE: תודה לנטפרי בשם עורכי המכלול

      @מכלולאי מה היה ה''לפני''?

      פורסם בכללי
      shraga
      shraga
    • RE: הטמעת סרטוני הדרכה בויקי

      @משרדי נראה שצריך להתקין תוסף עבור זה.

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      shraga
      shraga