תת פורום לנושאים כלליים



  • @מ.-פינחסי פשוט מפנים אותם לאחד הפורומים וזהו.



  • @GolanArt
    אפשר אולי להפנות לדף 'אתרים נפוצים', שהבנאדם יבדוק שם איזה פורומים יש...



  • @ליכט אמר בתת פורום לנושאים כלליים:

    @GolanArt
    אפשר אולי להפנות לדף 'אתרים נפוצים', שהבנאדם יבדוק שם איזה פורומים יש...

    גם נכון.



  • @GolanArt
    התכוונתי להציב הפניה קבועה.



  • @ליכט אמר בתת פורום לנושאים כלליים:

    @GolanArt
    התכוונתי להציב הפניה קבועה.

    גם זה נכון. שהקבניטפרי יחלטו, למה לא...



  • @GolanArt אמר בתת פורום לנושאים כלליים:

    גם זה נכון. שהקבניטפרי יחלטו, למה לא...

    @קבינטפרי



  • מה שכן מי שיש לו שאלה שלדעתו אולי זה קשור לנטפרי, גם אם כלפי שמיא גליא שלא קשור, האם יש סיבה שלא יתיעץ על זה כאן?



  • אל תדאג, לא נצעק עליו...



  • אני דווקא בעד לצעוק,
    הפורום מיועד למענה מקצועי בכל הקשור למוצר ששמו נטפרי,
    אין שום חובה מצווה או הנהגה טובה לפתוח נושאים או להגיב על נושא בכל יום.
     
    ככל שיתרבו הנושאים שלא בהכרח קשורים למטרת הקמת הפורום,
    הפורום ייהפך ללא רלוונטי ולא תועלתי, וכבר היום הוא נוטה במעט (ויש שיאמרו בהרבה) לכיוון הזה לצערי...
     
    בבקשה מכולכם, תיזכרו, אין שום עניין לרשום הודעות ולהיות חבר בפורום הזה,
    רק מי שיש לו מה למכור (קרי, מכיר את המערכת של נטפרי כלקוח/כתומך ויש לו תשובות נכונות ומדויקות לשאלות שנשאלות, ולא השערות/קריצות ידידותיות/בדיחות/שאלות תם) ומי שיש לו מה לשאול באופן קונטרטי בעניין מסוים שקשור לנטפרי שישאר כאן,
    מי שנמצא כאן רק בשביל לבלות את זמנו, שיעשה את זה במקומות אחרים בבקשה.
     
    (אני לא ממליץ על מקצועות ותחומים כי המנהלים שם יכעסו עליי ;) ... גם הם לא מעוניינים בפורום מוספם ולא רלוונטי שבו האשכולות נפתחים על ידי משועממים ובמטרה לבילוי זמן).
     
    זו דעתי, האישית, ומזוית ראייתי כתומך נטפרי.
     
    הפורום כאן לא אמור להיות רשת חברתית של מנויי נטפרי,
     
    כמובן שניתן לחלוק על דעתי, אבל נראה מי יעיז לעשות זאת בגלוי :)
     
    שבת שלום לכולם
    ובשורות טובות



  • @shraga
    ההודעה הזאת צריכה להיות מוצמדת



  • @shraga
    מסכים, מזדהה, ומצטרף לכאב....
    (ואף כבר הערתי על כך כמ"פ)

    אך בכל זאת אני מעיז להתסייג (לא לחלוק ח"ו :wink:) בגלוי, בהסתייגות קלה.

    גם אני רוצה פורום איכותי העוסק בנטפרי בלבד, אך אינך יכול להתרעם (ובוודאי שלא לצעוק :wink:) על אנשים שבתומם שאלו שאלה שחשבו שזה קשור לנטפרי (וכפי שהזכיר @יהושע-ב), או שמפאת אי היכרותם עם המערכת לא ידעו שמקומו של שאלה כזאת היא במערכת הפניות, או שכמצטרפים חדשים או טרום מצטרפים עדיין לא ידעו על ענין מסוים האם זה עובד ובאילו תנאים (ולא ידעו ולא חשבו שיוכלו למצוא פירוט מדויק על כך בויקי), וכו' וכו'.
    ואדרבא, מתוך התשובה שיקבלו הפעם, ילמדו אלהבא, (וגם חבל שיסתובבו עם האשמה מיותרת על נטפרי, בעוד שאחרי שיקבלו את התשובה, יבינו ויירגעו).

    כמובן שברגע שהוסבר והובן , יש לשמור שלא יגלוש לקווים אחרים טכניים (שמקומם בפורומים המיועדים לכך) ובוודאי שלא לקווים מספימים וכדו'.

    זו דעתי, האישית, ומזוית ראייתי כלקוח ותיק של נטפרי.



  • פוסט זה נמחק!


  • @יהושע-ב. כי לנתיב יש פורום



  • @מ.-פינחסי אמר בתת פורום לנושאים כלליים:

    @GolanArt המטרה בהצעתי לא היתה לקדם פורום כזה או אחר (בלי לפגוע במנהל היקר שלו...). המטרה היתה להקל על הפורום כאן. ולכן אם עושים חלון קופץ או משהו כזה, אפשר בפירוש להפנות לכמה פורומים ולא רק למקצועות.

    עיין בשמאל הדף
    עוד הם מדברים וזה כבר מתבצע !
    0_1539464017249_נושאים שלא קשורים לנטפרי.png



  • פוסט זה נמחק!


  • @ליכט מסכים איתך לגמרי,
    ברור שמי שפונה בתמימות לא אצעק עליו, אך גם לו מותר להסביר את המגמה בפורום.

    @יהושע-ב. אמר בתת פורום לנושאים כלליים:

    השאלה בשביל מה הוקם הפורום, בשורה התחתונה.

    דבר ראשון בשביל מה לא:

    • הפורום כאן לא אמור להיות רשת חברתית של מנויי נטפרי.
    • הפורום לא נועד לספק פלטפורמה לתעסוקה עבור משועממים.
       

    בשביל מה כן?
     
    בשביל הנושא ששמו "נטפרי", אבל לא, ממש לא כל נושא שקשור ל"נטפרי",
    קשה לכתוב כללים מדויקים, אבל מי שמעט שכל בקודקודו וטקט בליבו אמור להבחין מה ראוי לכתוב ומה לא,
     
    השאיפה (שלי בכ"א) שמשתתפי הפורום יהיו לקוחות ותומכים שיש להם ידע נרחב ומקיף במערכת הסינון, ולקוחות או מתעניינים שמעוניינים בתשובה לשאלה ספציפית שמסיבות שונות לא תמיד המקום המתאים זה מערכת הפניות (כל מי שלא עונה להגדרה הזו שימצא את מקומו בפלטפורמות אחרות או שיחפש תעסוקות מועילות יותר) - (לדוג', בעיה תיכנותית שמופיעה כשמחוברים לנטפרי, במערכת הפניות עדיין אין נסיון עם בעיה זו, זו בעיה שללקוחות נטפרי המתכנתים עלול להיות פתרון, או בקשת המלצה על ספק מסוים, בקשה שבשביל לענות עליה יש צורך דווקא במענה של לקוחות שיכולים להמליץ, מערכת הפניות לא תועיל בעניין זה)
     
    לא ייפתחו יותר 3 או 4 נושאים מידיי יום, השאלות יהיו קונטרטיות וממוקדות ולאחר מחשבה פעם או פעמיים האם זו שאלה מספיק חשובה ולא בנושא צדדי ואגבי (לא על כל מחשבה/הרהור/ צריך לפתוח פוסט) , בניסוח טכני, בלי קריצות ורמיזות, המענה יהיה גם הוא ענייני וממוקד, וכן לא לתפוס טרמפ על נושאים פתוחים.
     
    אני יכול להביא דוגמאות לנושאים מיותרים ולנתח אותם, אבל מפאת כבודם של הניקים לא אעשה זאת...



  • @shraga @GolanArt אולי הגיע הזמן לפתוח פוסט אם כללים בקשר לפורום, ויהיה לשונית בצד לכללים האלו כמו שיש כעת לתחומים שלא קשורים לנטפרי ?
    (ועל הדרך טיפה לעצב את הפורום ? :wink: )



  • @GolanArt לתשומת לבך בגלישה במסך צר כמו בסמארטפון הסרגל בצד גם כאן וגם אצלך במקצועות מסתיר את החלק השמאלי של תוכן ההודעות.



  • @אלי-TZA אמר בתת פורום לנושאים כלליים:

    @GolanArt לתשומת לבך בגלישה במסך צר כמו בסמארטפון הסרגל בצד גם כאן וגם אצלך במקצועות מסתיר את החלק השמאלי של תוכן ההודעות.

    טופל. עדכן אותי אם יש עוד בעיה, תודה.



  • @GolanArt אבל כעת זה נעלם לגמרי שם, לא חבל?


התחבר כדי לפרסם תגובה