• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הצעת ייעול בנושא "סגור פניה"

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    7 פוסטים 6 כותבים 1.6k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מחצלת של קניםמ מנותק
      מחצלת של קנים
      נערך לאחרונה על ידי

      במערכת הפניות כתוב "אם אין לכם יותר צורך בפניה זו, אנא סגרו את הפניה, ותעזרו לנו במתן השרות".
      הבעיה היא שלענ"ד המשפט לא מספיק מובן. אני לתומי חשבתי שהכוונה לצאת מדף זה. אולי כדאי לשנות את הניסוח ל "אם אין לכם יותר צורך בפניה זו, אנא לחצו כאן לסגירת הפניה, ותעזרו לנו במתן השרות" ולהפוך את המילה "כאן" ללינק, כך זה יהיה מובן אפי' לאנשים פשוטים

      dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • M מנותק
        mosh115
        נערך לאחרונה על ידי

        הניסוח הזה בכלל לא נכון. ברגע שענו לפנייה מסויימת הפנייה יורדת מרשימת הפניות שהנציגים של נטפרי רואים.
        לעניוד דעתי צריך להיות כתוב כך: הפניה נסגרה. במידה ויש צורך בהמשך טיפול ניתן תמיד להחזיר תשובה והפנייה תיפתח שוב אוטומטי. (או משהו בסגנון)

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • םןץףךם מנותק
          םןץףך
          נערך לאחרונה על ידי

          @mosh115 אמר בהצעת ייעול בנושא "סגור פניה":

          הניסוח הזה בכלל לא נכון. ברגע שענו לפנייה מסויימת הפנייה יורדת מרשימת הפניות שהנציגים של נטפרי רואים.
          לעניוד דעתי צריך להיות כתוב כך: הפניה נסגרה. במידה ויש צורך בהמשך טיפול ניתן תמיד להחזיר תשובה והפנייה תיפתח שוב אוטומטי. (או משהו בסגנון)

          אבל כשאתה סוגר פניה היא נמחקת ואתה לא רואה אותה שוב.
          סגירת פניה יעילה למצבים שעדיין לא נתקבלה תגובה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • dLiveD מנותק
            dLive @מחצלת של קנים
            נערך לאחרונה על ידי

            @malo4000
            היום אין צורך בסגירת פניות, מהרגע שנטפרי ענו לך זה מופיע להם כמטופל, אלא אם כן הגבת שוב (כך אמרו בפורום הישן).

            נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
            יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

            מחצלת של קניםמ DovidStrohD 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מחצלת של קניםמ מנותק
              מחצלת של קנים @dLive
              נערך לאחרונה על ידי

              @dLive
              אני התכוונתי ללחצן סגור פניה במקרה שהתחרטת מהפניה, וסה"כ טענתי שהניסוח לא נהיר דיו

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • DovidStrohD מנותק
                DovidStroh @dLive
                נערך לאחרונה על ידי

                @dLive
                @םןץףך כבר כתב את זה

                @םןץףך אמר בהצעת ייעול בנושא "סגור פניה":

                סגירת פניה יעילה למצבים שעדיין לא נתקבלה תגובה.

                D Stroh

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ? מנותק
                  משתמש שנמחק
                  נערך לאחרונה על ידי משתמש שנמחק

                  @administrators לאור הנ"ל כדאי לשנות את הנוסח למשהו בסגנון "בטל פניה" או "מחק פניה" משום שזה נועד רק למקרים שהפונה חזר בו מהפניה לפני שטיפלתם בפנייתו.
                  עריכה: במחשבה שניה, כל נוסח אחר מהנוסח שמופיע (אם אין לכם יותר צורך בפניה זו, אנא סגרו את הפניה, ותעזרו לנו במתן השרות) לא יבהיר את הנחיצות של מחיקת הפניה ואת העזרה למערכת השירות.
                  ונוסח של "אם עדיין לא ענינו לכם וכבר אין לכם צורךבפניה אנא מיחקו אותה כדי לעזור לנו במתן השירות" זה מידי ארוך.
                  אלא"כ יש למישהו רעיון לנוסח מתומצת יותר שיביע את התכנים לעיל.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון