הצעת ייעול בנושא "סגור פניה"



  • במערכת הפניות כתוב "אם אין לכם יותר צורך בפניה זו, אנא סגרו את הפניה, ותעזרו לנו במתן השרות".
    הבעיה היא שלענ"ד המשפט לא מספיק מובן. אני לתומי חשבתי שהכוונה לצאת מדף זה. אולי כדאי לשנות את הניסוח ל "אם אין לכם יותר צורך בפניה זו, אנא לחצו כאן לסגירת הפניה, ותעזרו לנו במתן השרות" ולהפוך את המילה "כאן" ללינק, כך זה יהיה מובן אפי' לאנשים פשוטים



  • הניסוח הזה בכלל לא נכון. ברגע שענו לפנייה מסויימת הפנייה יורדת מרשימת הפניות שהנציגים של נטפרי רואים.
    לעניוד דעתי צריך להיות כתוב כך: הפניה נסגרה. במידה ויש צורך בהמשך טיפול ניתן תמיד להחזיר תשובה והפנייה תיפתח שוב אוטומטי. (או משהו בסגנון)



  • @mosh115 אמר בהצעת ייעול בנושא "סגור פניה":

    הניסוח הזה בכלל לא נכון. ברגע שענו לפנייה מסויימת הפנייה יורדת מרשימת הפניות שהנציגים של נטפרי רואים.
    לעניוד דעתי צריך להיות כתוב כך: הפניה נסגרה. במידה ויש צורך בהמשך טיפול ניתן תמיד להחזיר תשובה והפנייה תיפתח שוב אוטומטי. (או משהו בסגנון)

    אבל כשאתה סוגר פניה היא נמחקת ואתה לא רואה אותה שוב.
    סגירת פניה יעילה למצבים שעדיין לא נתקבלה תגובה.



  • @malo4000
    היום אין צורך בסגירת פניות, מהרגע שנטפרי ענו לך זה מופיע להם כמטופל, אלא אם כן הגבת שוב (כך אמרו בפורום הישן).



  • @dLive
    אני התכוונתי ללחצן סגור פניה במקרה שהתחרטת מהפניה, וסה"כ טענתי שהניסוח לא נהיר דיו



  • @dLive
    @םןץףך כבר כתב את זה

    @םןץףך אמר בהצעת ייעול בנושא "סגור פניה":

    סגירת פניה יעילה למצבים שעדיין לא נתקבלה תגובה.



  • @administrators לאור הנ"ל כדאי לשנות את הנוסח למשהו בסגנון "בטל פניה" או "מחק פניה" משום שזה נועד רק למקרים שהפונה חזר בו מהפניה לפני שטיפלתם בפנייתו.
    עריכה: במחשבה שניה, כל נוסח אחר מהנוסח שמופיע (אם אין לכם יותר צורך בפניה זו, אנא סגרו את הפניה, ותעזרו לנו במתן השרות) לא יבהיר את הנחיצות של מחיקת הפניה ואת העזרה למערכת השירות.
    ונוסח של "אם עדיין לא ענינו לכם וכבר אין לכם צורךבפניה אנא מיחקו אותה כדי לעזור לנו במתן השירות" זה מידי ארוך.
    אלא"כ יש למישהו רעיון לנוסח מתומצת יותר שיביע את התכנים לעיל.


התחבר כדי לפרסם תגובה