החידוש בפניות תג "בטיפול נטפרי"
-
נוסף תגים של "בטיפול נטפרי" "נטפרי ממתינה לתגובתך", תודה על השיפור.
שאלה: האם אחרי שנטפרי מגיבים שפתחו אתר צריך להגיב? כי כרגע זה מסומן שנטפרי ממתינה לתגובה. -
הכוונה שמצד נטפרי הפנייה טופלה ואם תגיב שישנה בעייה
נטפרי יטפלו -
@נ-חיים באמת כדאי לשנות נוסח. יותר מתאים 'פנייתך טופלה, צור קשר במקרה הצורך'.
-
@חיוך בעקרון נטפרי רוצים שיסגרו את הפניה (בלחצן האדום סגור פניה)
שמחינתם כל זמן שלא סגרו את הפניה הם לא יודעים אם הענין טופל ולכן הם כותבים שהם ממתינים. -
@חל כבר לא (כך זכור לי שהיום אין צורך ללחוץ על סגירת פניה)
-
@חיוך אמר בהחידוש בפניות תג "בטיפול נטפרי":
@נ-חיים באמת כדאי לשנות נוסח. יותר מתאים 'פנייתך טופלה, צור קשר במקרה הצורך'.
הבעיה שנטפרי לא תמיד יודעים אם זה באמת טופל או לא
ויש פניות שהם ארוכת ויש קצרות
לכן נראה שאין לדבר סוף
כי ממילא מי שנטפרי טיפלו לו בעיה , זה משהו שמהצד שלו צריך להגיד אם זה הסתדר , ונטפרי לא יכולים לדעת אם כן -
אני אולי הייתי מציע משהו נח במרכז הפניות
שכאשר יש הרבה פניות פתחות ורוצים לסגור את הפניות, אז צריך להכינס פניה פניה ולסגור
אז אולי הייתי מציע להוסיף לחצן X ברשימה של כל הפניות מבחוץ
וכך ניתן בקלות לסגור פניות שכבר סודרו -
@or אמר בהחידוש בפניות תג "בטיפול נטפרי":
האם אחרי שנטפרי מגיבים שפתחו אתר צריך להגיב?
צריך?
לא
להגיד תודה?
אפשר
להבטיח שיגיבו לך על התודה?
גם לא