תעיפו לי כבר את ההודעה: נותרו לכם 0 ימים בכדי להסדיר אמצעי תשלום. לאחר מכן לא תוכלו לגלוש כלל.
-
חברה הבנאדם מסתובב ב'פרוג' עצבני מהבוקר ומרגיש בבוז של יום עבודה שלם.
גם אם זה לא מתאים/ראוי/וכו' אולי ניתן לעזור לו ו'להרגיע' את מצבו האנוש.
(בע"ה אח"כ הוא יבוא להתנצל על הסגנון) -
@username
משתדלים לדבר בכבוד כשיש כבוד ללקוח.
אבל אם הלקוח פונה מהבוקר ואין תגובה עניינית או יותר נכון טיפול בעניין אז הכבוד מחוץ לדלת.היו כמה וכמה פניות היום ותגובה אין.
-
@BEKKIKOL
תביא נתונים, לא סתם שלמתי וקופץ לי עדיין ההודעה, איך שלמת מה עשית וננסה לעזורלך, -
@BEKKIKOL אמר בתעיפו לי כבר את ההודעה: נותרו לכם 0 ימים בכדי להסדיר אמצעי תשלום. לאחר מכן לא תוכלו לגלוש כלל.:
נותרו לכם 0 ימים בכדי להסדיר אמצעי תשלום.
התגובות שלכם איטיות בטירוף, אין מענה לפנייה
מי איטי???? לא שמעתי על מישהו שמחכה לדקה האחרונה!
-
@איצ2 תודה איצ 2.
תודה שאתה קיים. -
@חבר אין לו סינון כי אין לו רשת
-
@מן-המודיעין
עשיתי העברה בנקאית אתמול על ס"כ 90 עבור נטפרי וכל הפרטים.מה עכשיו?
הייתי צריך להוסיף 17% בשביל יחס מקצועי יותר?
איך מתעדכנים הנתונים אצלכם אם בוצעו העברות? -
@חבר א"כ 'נטפרי' למה לי?!
-
@חבר
עם העניין של הסינון למדתי להשלים. גמיש,הא?
אבל אין מצב לתפקד ככה. פשוט אי אפשר להשלים הקלקה אחת. -
אני לא מהנהלה, אני מנסה לעזור,
אני שילמתי באשראי אז אני לא יודע מה הפרצדורה לשלם בהעברה בנקאית,משהו ששילם בהעברה יכול לספר איך עשה והאם יסתדר?
-
@BEKKIKOL
תכנס לאיזור האישי >>תשלומים >>> אמצעי תשלום >>> לחץ כאן כדי לשלם מראש דרך העברה בנקאית >> תכניס את פרטי הפעולה ,
-
@957
ככה עשיתי והוא רושם לי מידע שגוי.
לך תדבר איתו...אין דרך לבדוק שההעברה בוצעה ולשחרר..הצילו.
-
@BEKKIKOL
פנה אלי בפרטי ואנסה לעזור לך,
-
איך רשמתם 90 ש"ח או 90?
הקוסם הורה אתמול לכתוב רק 90 ללא המילה ש"ח.
אולי זה יעזור לכם. -
@DovidStroh
באמת? תשאל את גולן הוא מספר על רדיפה בלתי פוסקת אחר סרבני תשלום.אני שילמתי בשתי הדקות שלפני האחרונה.
בכלל, מה ההתנצלות שלי.שילמתי? מגיע לי שרות.
-
@BEKKIKOL רבינו לא קרה כלום
אני נוהג בכאלו מצבים להביא תמימריא
"בשמך יקרואוך ובמקומך יושיביך ומשלך יתנו לך אין אדם נוגע במוכן לחבירו אפ' כמלוא נימא"
ומאיפה אתה רוצה שנטפרי ידעו שעשית העברה
אתה צריך להודיע להם -
@BEKKIKOL
אני מזועזע!!!!!
לא מכיר כזה סגנון! -
@AL
עשיתי כדבר הקוסם. ולא הועיל -
@מיציבושי לכן פניתי אליהם כבר בבוקר לדווח על התקלה.
תגובות? לא בבית ספרם. -
@BEKKIKOL אמר בתעיפו לי כבר את ההודעה: נותרו לכם 0 ימים בכדי להסדיר אמצעי תשלום. לאחר מכן לא תוכלו לגלוש כלל.:
@מיציבושי לכן פניתי אליהם כבר בבוקר לדווח על התקלה.
תגובות? לא בבית ספרם.אולי מספיק עם הסגנון הזה
אם אתה מבזבז את הזמן כבר יום שלם לא חבל עליו?
יש לי פתרון בשבילך והוא יעלה לך עוד 15 ש"ח (זמני) בסה"כ.
תעשה תשלום חדש עם כרטיס אשראי, מקסימום הלך 15 ש"ח, וכל היום היה נראה אחרת.