אני מאוד לא מרוצה מהשירות
-
@ת-ג אולי במקום לתקוף תשאלי כאן?
-
-
-
@עמאר אמר באני מאוד לא מרוצה מהשירות:
@נ-חיים-0 היא לא מחפשת עזרה
א. לפי סגנון ההודעה, כך לא מבקשים עזרה שום אופן ובשום צורה. (ואל תקפצו עלי כל היפיפיים "הנה קם כאן עוד אחד שמגן על נטפרי..." )
ב. כי היא כתבה את זה ב"רשמים"...ג. הכותרת מבטאת בדרך כלל את התוכן העיקרי שעליו רוצה פותח האשכול לשים את המשקל.
-
@עמאר אמר באני מאוד לא מרוצה מהשירות:
@נ-חיים-0 היא לא מחפשת עזרה
א. לפי סגנון ההודעה, כך לא מבקשים עזרה שום אופן ובשום צורה. (ואל תקפצו עלי כל היפיפיים "הנה קם כאן עוד אחד שמגן על נטפרי..." )
ב. כי היא כתבה את זה ב"רשמים"...שמת לב שמדובר במשתמש חדש?
אולי משתמשים חדשים לא בדיוק מכירים את נבכי הפורום?
בסך הכל הכותרת משקפת אכזבה של משתמש חדש שלא יודע את הכלל העלום שקובע שצריך לתמצת את התוכן בכותרת. איך הפכת את זה להתקפה?
מאיפה הקביעה הנמרצת והנחרצת?
חשבתם פעם איזה נזק אתם עושים לנטפרי כשאתם מתקיפים לקוחות חדשים?אגב, שים לב היטב לניסוח:
-
ברוך השם העניין שהייתי צריכה עזרה לגביו הסתדר, התגובות היו מהירות, מה שהיה קשה לי זה שלא ניתן לדבר בטלפון, דבר שגרם לסחבת ולאי הבנה.
אם היה ניתן לדבר בטלפון זה היה מאוד מהיר,
חוץ מזה אני ב"ה מרוצה מנטפרי וממליצה, זה הסינון הכי מוקפד שקיים -
-
@ת-ג אמר באני מאוד לא מרוצה מהשירות:
ברוך השם העניין שהייתי צריכה עזרה לגביו הסתדר, התגובות היו מהירות, מה שהיה קשה לי זה שלא ניתן לדבר בטלפון, דבר שגרם לסחבת ולאי הבנה.
אם היה ניתן לדבר בטלפון זה היה מאוד מהיר,
חוץ מזה אני ב"ה מרוצה מנטפרי וממליצה, זה הסינון הכי מוקפד שקייםאפשר להעלות קובץ שמע, הקלטה של הבקשה, בפניות, וזה מיקל קצת להסביר את עצמכם
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!