ספר להנהלה על הטיפול בפנייה
-
לדעתי חשוב להוסיף סימון אם כבר נשלח משוב ואפשרות לראות את המשוב,
לפעמים אני שולח הרבה פניות ואח"כ אני לא זוכר על כל פניה בנפרד אם שלחתי משוב ואם כתבתי שם מה שחשוב לי. -
אתה יכול לפרט.
לפחות אני לא הבנתי. -
@nk אמר בספר להנהלה על הטיפול בפנייה:
אתה יכול לפרט.
לפחות אני לא הבנתי.אחרי שנטפרי טיפלו בפניה הם שולחים תשובה מתחת לפניה שהעניין טופל לטוב ולמוטב
ויש אפשרות לספר להנהלה משוב על מידת השירות אם אנחנו מרוצים למעלה בכזה סימון של פעמון אלא שאחרי ששלחו משוב א"א לראות את זה או בכלל לראות אם שלחו משוב
דוק ותשכח
בהצלחה
ותודה על ההערה