• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • התחברות

    בעיה ביצירת tunnel

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    22 פוסטים 5 כותבים 454 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ג מנותק
      גימל @shraga
      נערך לאחרונה על ידי

      @shraga
      זה הקלטה שעשיתי כמו שכתבת
      https://netfree.link/app/#/tools/traffic/view/99a615c157785c9ca7c7a47c4633176b83e962fe

      nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • nigunN מנותק
        nigun @גימל
        נערך לאחרונה על ידי

        @גימל אמר בבעיה ביצירת tunnel:

        @shraga
        זה הקלטה שעשיתי כמו שכתבת
        https://netfree.link/app/#/tools/traffic/view/99a615c157785c9ca7c7a47c4633176b83e962fe

        זה הקלטה באורך של לא יותר מ45 שניות
        ואין שם שום בקשה לדומיין של גוגל
        אם זו בקשת TCP/UDP קלאסית זה אמור להופיע בהקלטה עם/בלי שגיאה.
        צריך לסגור את כל התוכנות ברקע ולפתוח מחדש את הטרמינל ולהפסיק את ההקלטה רק אחרי שמקבלים שגיאה.

        shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • shragaS מנותק
          shraga @nigun
          נערך לאחרונה על ידי shraga

          @nigun אמר בבעיה ביצירת tunnel:

          אם זו בקשת TCP/UDP קלאסית זה אמור להופיע בהקלטה עם/בלי שגיאה.

          UDP לא מופיע בהקלטה רגילה. אולי זה באמת UDP?! תבדקו מול נטפרי.
          אבל אני נוטה יותר להאמין שמשהו בהקלטה לא תקין.

          קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

          nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • nigunN מנותק
            nigun @shraga
            נערך לאחרונה על ידי nigun

            @shraga אמר בבעיה ביצירת tunnel:

            @nigun אמר בבעיה ביצירת tunnel:

            אם זו בקשת TCP/UDP קלאסית זה אמור להופיע בהקלטה עם/בלי שגיאה.

            UDP לא מופיע בהקלטה רגילה. אולי זה באמת UDP?! תבדקו מול נטפרי.
            אבל אני נוטה יותר להאמין שמשהו בהקלטה לא תקין.

            נכון, שכחתי מזה שיש פרוטוקולים בUDP שהוא לא קולט
            אפשר להשתמש בסקריפט ש @hagai-w כתב
            https://github.com/WildHagai/netfree-udp-recorder

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • ג מנותק
              גימל @nigun
              נערך לאחרונה על ידי

              @nigun
              הורדתי את התוכנה ויש לי כרגע שתי קבצי לוג ששמרתי אחד עם סינון של נטפרי ואחד ללא סינון
              מישהו מבין בזה יכול לראות אם מזהה משהו
              שלחתי כמובן גם לנטפרי , אבל עדיין לא הגיבו לי שם
              [0_1667824027138_log_with_netfree.pcapng](העלאה 100%) [0_1667824048865_log_without_netfree.pcapng](העלאה 100%)

              shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • shragaS מנותק
                shraga @גימל
                נערך לאחרונה על ידי

                @גימל יש לנטפרי כלי משלהם להקלטת תעבורה מסוג UDP, פנו אליהם ובקשו מהם קישור לכלי, בצעו הקלטה עם הכלי הנ"ל ושילחו להם.

                קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • nigunN מנותק
                  nigun @shraga
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @shraga
                  זה לא נראה שזה אמור להיות מעל UDP
                  https://cloud.google.com/iap/docs/using-tcp-forwarding
                  @גימל
                  נראה שהקבצים לא עלו
                  בכל אופן כדאי לעשות הקלטה רגילה של נטרפי שמקליטה את הכל ולא רק 45 שניות

                  ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • אינו יודע לשאולא מנותק
                    אינו יודע לשאול @גימל
                    נערך לאחרונה על ידי אינו יודע לשאול

                    @גימל בפשטות עשיתם כבר את https://netfree.link/wiki/התקנת_תעודה_ב_Google_Cloud_Cli אבל עדיין אני מוודא כי לא ראיתי התייחסות.

                    גילוי נאות: אני ערכתי את הדף ההוא בהמשך לפניה בענין.

                    אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
                    כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

                    ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ג מנותק
                      גימל @nigun
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @nigun
                      הנציג של נטפרי דיבר איתי ועשה את ההקלטה בעצמו לאחר שהתחבר למחשב שלי
                      והוא לא ראה שום דבר חסום בהקלטה

                      אינו יודע לשאולא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • אינו יודע לשאולא מנותק
                        אינו יודע לשאול @גימל
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @גימל אני שואל עם עשית מה שכתוב שם.
                        אם לא לכאורה זה יפתור את הבעיה.

                        אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
                        כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ג מנותק
                          גימל @אינו יודע לשאול
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אינו-יודע-לשאול
                          כן עשיתי את זה וגם הנציג של נטפרי ביצע לי את זה
                          עכשיו אחרי ששאלת שוב אמרתי ננסה שוב פעם ניסיתי שוב ולאחר מכן עשיתי עדכון :gcloud components update
                          אבל את העדכון עשיתי כמנהל וגם על רשת אחרת ללא סינון של נטפרי (חשבתי אולי משהו בעדכונים לא עובר טוב)
                          אחרי הפעולה הזאת ניסיתי שוב ועובד מצוין
                          תודה תודה לכולם על העזרה
                          ערב טוב

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון