• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • התחברות

    פורסם היום ביתד נאמן (יום ג')

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    6 פוסטים 4 כותבים 1.2k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • baruchB מנותק
      baruch
      נערך לאחרונה על ידי baruch

      0_1482282633236_20161221_025338-1-1-1.jpg

      בעמד האחרון

      ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • ? מנותק
        משתמש שנמחק @baruch
        נערך לאחרונה על ידי

        @baruch אתם רואים מי עושה פרסומת 🙂
        הכי חזק זה בלי פרסומת, מי שלא עושה פרסומת סימן שלא צריך את זה 🙂
        (בדרך אפשר בלבד, אבל אני חושב שאצל כולם לא מוכר כ"כ הבושרסים הזה אדרבא אולי יש כאן מישהו שמשתמש בזה שיאמר לנו מה טיבם)

        חסידיש פלוסח ? 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • חסידיש פלוסח מנותק
          חסידיש פלוס @אורח
          נערך לאחרונה על ידי חסידיש פלוס

          @מיציבושי אמר בפורסם היום ביתד נאמן (יום ג'):
          אתם רואים מי עושה פרסומת 🙂

          הכי חזק זה בלי פרסומת, מי שלא עושה פרסומת סימן שלא צריך את זה 🙂

          אתה מוזמן לפנות לסמסונג ולקוקה קולה.
          ובכלל, לכל משרדי הפירסום..
          הם ממש מבזבזים כסף.

          אבל בלי קשר לתיאוריה שלך,
          כשיש מוצר מתחרה שמפרסם כל היום,
          בשביל שיכירו אותך, אתה חייב פירסום. ובגדול. לא איזו מודעה של אינץ וחצי על חנות בבני ברק.

          חסידיש פלוס - יוצרים אמנות בשבילך!

          אלמנטים גרפיים ויצירות יודאיקה לאמנים, למעצבים ולמעמדים, בסגנון יהודי אותנטי, מלכותי, חסידי ומפואר, סביב מעגל החיים היהודי.

          בקר באתר שלנו, בכתובת: www.chasidishplus.co.il

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ? מנותק
            משתמש שנמחק @אורח
            נערך לאחרונה על ידי

            @מיציבושי אמר בפורסם היום ביתד נאמן (יום ג'):

            @baruch אתם רואים מי עושה פרסומת 🙂
            הכי חזק זה בלי פרסומת, מי שלא עושה פרסומת סימן שלא צריך את זה 🙂

            @רמה-פלוס אמר אתה מוזמן לפנות לסמסונג ולקוקה קולה.

            ובכלל, לכל משרדי הפירסום..
            הם ממש מבזבזים כסף.

            אבל בלי קשר לתיאוריה שלך,
            כשיש מוצר מתחרה שמפרסם כל היום,
            בשביל שיכירו אותך, אתה חייב פירסום. ובגדול. לא איזו מודעה של אינץ וחצי על חנות בבני ברק.

            שניכם קצת צודקים קצת לא.
            פרסומת אחת - או מיותרת או אינה צריכה
            כשאתה רוצה להיות בפרונט אתה חייב להשקיע בפרסומת.
            אבל מה שקורה שישנם שמפרסמים, בהתחלה עדיין צולע > אין כסף אז לא מפרסמים> לא מפרסמים אז לא מכירים אותך> נפילה מחולטת. אז חבל על מה שכן פרסמת.
            לעומת זאת מי שמפרסם בעקביות גם אם זה בהתחלה קשה ולא מפסיק באמצע אז מתברר למפרע שכבר הפרסומת הראשונה היתה מוצדקת.
            זה גלגל, השאלה לאיזה כיון.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • חסידיש פלוסח מנותק
              חסידיש פלוס
              נערך לאחרונה על ידי חסידיש פלוס

              @יהודי-פשוט האבחנה שלך כלפי ענייני פירסום ממש לא נכונה.
              אין שום קשר בין עקביות הפירסום/מספר הפירסומים, לתוצאות שהחברה תקבל בשטח..
              ואדרבה, פירסום טוב באמת, גם אם הוא יהיה אחת לשנה, הוא יהיה יעיל יותר ממישהו שמפרסם בעקביות כל הזמן, ולא כמו שצריך..
              השאלה איך אתה מפרסם. מה אתה מפרסם. מה הפרסומת שלך משדרת. וכו' וכו'.

              ולנושא שלנו, אם הדגש הוא על איכות הסינון ועל הסינון הקפדני, והפירסום ישדר את זה בצורה נכונה ומקצועית, זה יעשה את העבודה היטב.

              בקיצור, לך תלמד פירסום 🙂

              חסידיש פלוס - יוצרים אמנות בשבילך!

              אלמנטים גרפיים ויצירות יודאיקה לאמנים, למעצבים ולמעמדים, בסגנון יהודי אותנטי, מלכותי, חסידי ומפואר, סביב מעגל החיים היהודי.

              בקר באתר שלנו, בכתובת: www.chasidishplus.co.il

              ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ? מנותק
                משתמש שנמחק @חסידיש פלוס
                נערך לאחרונה על ידי משתמש שנמחק

                @רמה-פלוס אמר בפורסם היום ביתד נאמן (יום ג'):

                השאלה איך אתה מפרסם. מה אתה מפרסם. מה הפרסומת שלך משדרת. וכו' וכו'.

                בוודאי, זה כלל ראשון יש מוצר שהוא 90% מוצר ו10% פרסומת
                ויש מוצר שהוא 10% מוצר ו90% פרסומת.

                בקיצור, לך תלמד פירסום 🙂

                אני מתנצל שלא למדתי אצלך

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון