להוסיף אפשרות לעריכת הפניה לאחר שנישלחה
-
אני אשמח שיעשו את זה כי באמת לפעמים זה מציק לראות שיש טעות בנוסח של הפניה
והיא לא מספיק מובנת וגם אם זה דבר לא כ"כ נצרך אני לא חושב שזה כ"כ בעיה לעשות את זה
(כמובן שיהיה אפשרות עריכה רק אם הפניה עדיין לא נקראה ואין עליה תגובות)
תודה רבה! -
שלח עוד הודעה אחריה.
אבל זה מוזר, כי בדרך כלל ההודעות שלא מובנות הם מטעם נטפרי.
-
אבל זה מוזר, כי בדרך כלל ההודעות שלא מובנות הם מטעם נטפרי.
בדרך כלל??
מחילה שאני חולק..
אבל בדרך כלל הם כן מובנות ...
-
@יאיר-20 אמר בלהוסיף אפשרות לעריכת הפניה לאחר שנישלחה:
אני אשמח שיעשו את זה כי באמת לפעמים זה מציק לראות שיש טעות בנוסח של הפניה
והיא לא מספיק מובנת וגם אם זה דבר לא כ"כ נצרך אני לא חושב שזה כ"כ בעיה לעשות את זה
(כמובן שיהיה אפשרות עריכה רק אם הפניה עדיין לא נקראה ואין עליה תגובות)
תודה רבה!אפשר כמו בפורום שתמיד יהיה אפשר לערוך את ההודעה גם אחרי שנקרא,
רק שיסומן לתומך שההודעה נערכה,
וגם תיהיה לו אפשרות לראות את העריכה הקודמת. -
@nk אמר בלהוסיף אפשרות לעריכת הפניה לאחר שנישלחה:
@יאיר-20 אמר בלהוסיף אפשרות לעריכת הפניה לאחר שנישלחה:
אני אשמח שיעשו את זה כי באמת לפעמים זה מציק לראות שיש טעות בנוסח של הפניה
והיא לא מספיק מובנת וגם אם זה דבר לא כ"כ נצרך אני לא חושב שזה כ"כ בעיה לעשות את זה
(כמובן שיהיה אפשרות עריכה רק אם הפניה עדיין לא נקראה ואין עליה תגובות)
תודה רבה!אפשר כמו בפורום שתמיד יהיה אפשר לערוך את ההודעה גם אחרי שנקרא,
רק שיסומן לתומך שההודעה נערכה,
וגם תיהיה לו אפשרות לראות את העריכה הקודמת.זה יכול לגרום לבעיות - לקוח יוכל לערוך את הפנייה שלו אחרי שהנציג החל לטפל בה ולכתוב בה פניה חדשה
-
אגב, האתר הזה ומערכת הפניות מבוססת על אותו עקרון
-
@יוסף-חיים-16 אמר בלהוסיף אפשרות לעריכת הפניה לאחר שנישלחה:
אגב, האתר הזה ומערכת הפניות מבוססת על אותו עקרון
לא נכון
הדבר היחיד שמשותף זה ששניהם תומכים בmarkdown
הפורום הוא פלטפורמה מוכנה ומערכת הפניות פיתוח של נטפרי