הצעה לייעול
-
מפעם לפעם הנושאים שנפתחים בפורום, הם נושאים שחוזרים על עצמם,
אילו פותחי הנושא היו עושים חיפוש בפורום לבטח היו נמצאים השאלות.
כמשל קחו את יד 2, שמתם לב כמה פוסטים נפתחים על זה בלא הרבה חידוש?[בעבר כתבתי על אופציה לחייב כל פותח נושא בתיוג, הצעה שכנראה לא התקבלה, כעת אני מציע משהו אחר].
לענ"ד, אחר שלוחצים על "הוספת נושא", תבוא שורת הודעה משהו כמו:
"על מנת לחסוך מכם ומאחרים זמן יקר, מומלץ לעשות חיפוש בפורום קודם לכתיבת הנושא".
@administratorsלפעמים די בתזכורת קצרה כמו זו, ונחסך הרבה, גם לשואל וגם לחברים.
-
@יהודי-פשוט עדיף לשאול ומקסימום משהו נחמד יפנה אותם/ אותנו לנושא המדובר ..
(אני אישית נתקלתי בבעיה וחיטטתי בפורום עד שהחלטתי לוותר ולחכות עד שמשהו אחר יתנדב לפתוח את הנושא שאולי כבר נפתח) -
@אורי-אטדגי @יהודי-פשוט אולי יותר טוב שיהיה אוטומטי אם יכתוב בנושא משהו שכבר נכתב יעלה לו ויראה איפה נכתב
ויהיה מצב של בכל זאת
כמו כשמגיבים לפוסט ישן נושן -
@מיציבושי זה הרבה יותר מסובך
וגם לא כ"כ ישים, מילא תגיות יכול להיות כפילות, אבל נושאים? כל אחד מסגנן את עצמו שונה -
@יהודי-פשוט יש צדק במה שאתה אומר. אבל נסתכל גם על הצד השני של משתשמש שנתקל בבעיה ורואה שכתוב שבפורום ניתן לקבל עזרה מהחברים ורק רוצה לשאול ולקבל תשובה. לא להתחיל לשייט בפורום ולנבור. לפעמים החיפוש יעלה לו תשובה ברורה (כמו אחד שלא היה מודע לבעיות יד 2 וחיפוש קטן יחשוף אותו לבעיה) אך ברוב השאלות זה לחפש ולנבור.
אני הייתי מעדיף בתור מבקש עזרה להציג את השאלה ולקבל עליה תשובה - או אפילו לקבל קישור ממוקד למקום שבו כתובה התשובה.
גם בכובע של משתשמש שמנסה לעזור לפעמים - אני יעדיף שישאלו ואני יענה. מאשר שיצטרכו לבזבז זמן על קריאה וחיפוש.
ו@יהודי-פשוט , נכנסת ממש חזק לעסק העזרה. תצליח! -
@hilel יש בדבריך הרבה טעם.
אבל איך שאני רואה בד"כ מדובר במצטרפים שזה עתה הצטרפו, ולא חושבים על האופציה הזאת, ולפעמים לחכות לתשובה יכולה לקחת זמן יותר מאשר חיפוש קצר,
לכן אמרתי שזה יהיה התראה אופציונלית - כלומר סוג של תזכורת וכל אחד יבחר מה נוח לו. -
אולי שיחולק נושאי העזרה בקטגוריות
לדוג'
רשת וקליטה
תקלה באתרים
יד 2
וכו' וכו' -
@הצפוני אמר בהצעה לייעול:
אולי שיחולק נושאי העזרה בקטגוריות
לדוג'
רשת וקליטה
תקלה באתרים
יד 2
וכו' וכו'ולמה שלא יהיה גם נעוצים?