פתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי
-
@אייזיק-דייטש אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
יש למישהו פתרון? רעיון?
ניסיתם לשלוח פניה עם 3 נקודות?
וכן, להיות חלוץ בתחום שמשתמשי נטפרי לא עוסקים בו זה לא קל
אבל זה סולל את הדרך לבאים, בגלל שרשימת האתרים הפתוחה משותפת בין כל המסלולים (לפי דרגת המסלול). -
@ברצינות אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
@אייזיק-דייטש אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
יש למישהו פתרון? רעיון?
ניסיתם לשלוח פניה עם 3 נקודות?
וכן, להיות חלוץ בתחום שמשתמשי נטפרי לא עוסקים בו זה לא קל
אבל זה סולל את הדרך לבאים, בגלל שרשימת האתרים הפתוחה משותפת בין כל המסלולים (לפי דרגת המסלול).גם פניה עם 3 נקודות יכולה לקחת שעה למענה, ומספר הנקודות מוגבל...
נניח שבממוצע מתוך כל 10 אתרים שאני נכנס רק אחד רלוונטי, אז אני צריך לשלוח 10 אתרים עם 3 נקודות ולחכות שעתיים,
אחרי שעתיים אני מגלה שנשאר לי רק מקור מידע אחד, ואז אני צריך לחפש עוד ולשלוח שוב....
חייב להיות פתרון יעיל יותר, השאלה היא מה אפשר לעשות? -
@אייזיק-דייטש
אתה יכול לשלוח דוגמה לכמה אתרים ששלחת לבדיקה?
בעיקרון לא חושב שיש פתרון אבל אולי אם נראה את הקטגוריה נמצא דרך לחפש מראש במה תתקל בהמשך ולשלוח הרבה מראש -
@nigun אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
@אייזיק-דייטש
אתה יכול לשלוח דוגמה לכמה אתרים ששלחת לבדיקה?
בעיקרון לא חושב שיש פתרון אבל אולי אם נראה את הקטגוריה נמצא דרך לחפש מראש במה תתקל בהמשך ולשלוח הרבה מראשטנקס.
אם הבנתי אותך נכון אתה מתנדב לשלוח עבורי מראש.
אני שואל האם אין פתרון מערכתי, אולי מסלול מיוחד או כל דבר אחר שלא העלתי על דעתי............. -
@אייזיק-דייטש אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
@nigun אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
@אייזיק-דייטש
אתה יכול לשלוח דוגמה לכמה אתרים ששלחת לבדיקה?
בעיקרון לא חושב שיש פתרון אבל אולי אם נראה את הקטגוריה נמצא דרך לחפש מראש במה תתקל בהמשך ולשלוח הרבה מראשטנקס.
אם הבנתי אותך נכון אתה מתנדב לשלוח עבורי מראש.
אני שואל האם אין פתרון מערכתי, אולי מסלול מיוחד או כל דבר אחר שלא העלתי על דעתי.............אין מסלול מיוחד
ולא חשבתי לשלוח במקומך מראש.
פשוט חשבתי אולי אפשר למצוא מכנה משותף בין האתרים ושלוח עשרות אתרים שיתכן ששתקל בהם לבדיקה עם נקודה אחת ועד מחר יפתח. -
@nigun אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
@אייזיק-דייטש אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
@nigun אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
@אייזיק-דייטש
אתה יכול לשלוח דוגמה לכמה אתרים ששלחת לבדיקה?
בעיקרון לא חושב שיש פתרון אבל אולי אם נראה את הקטגוריה נמצא דרך לחפש מראש במה תתקל בהמשך ולשלוח הרבה מראשטנקס.
אם הבנתי אותך נכון אתה מתנדב לשלוח עבורי מראש.
אני שואל האם אין פתרון מערכתי, אולי מסלול מיוחד או כל דבר אחר שלא העלתי על דעתי.............אין מסלול מיוחד
ולא חשבתי לשלוח במקומך מראש.
פשוט חשבתי אולי אפשר למצוא מכנה משותף בין האתרים ושלוח עשרות אתרים שיתכן ששתקל בהם לבדיקה עם נקודה אחת ועד מחר יפתח.אפשר לשלוח בפניה אחת הרבה אתרים לבדיקה?
-
@אייזיק-דייטש
רק אם זה תתי דומיין של אותו אתר -
@nigun אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
@אייזיק-דייטש
רק אם זה תתי דומיין של אותו אתראז לא רלוונטי
נמקד את השאלה:
מי שצריך חיפוש רוחבי בהמון אתרים בזמן אמת, האם יש פתרון? -
@אייזיק-דייטש אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
@nigun אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
@אייזיק-דייטש
רק אם זה תתי דומיין של אותו אתראז לא רלוונטי
נמקד את השאלה:
מי שצריך חיפוש רוחבי בהמון אתרים בזמן אמת, האם יש פתרון?אין פתרון יותר מהיר משלוש נקודות.
הכיוון היחיד שאני יכול חשוב עליו זה הקדמת שליחת הבקשה
אבל אין דרך לקצר את הזמן מהשליחה עד לפתיחה. -
@אייזיק-דייטש כמוני כמוך עם אותה בעיה
ולי זה בכפל כפלים בגלל שהשפה שלי זה לא עברית ולא אנגלית אלא הולנדית ז"א ש70 אחוז מהאתרים שאני משתמש הם חסומים מראש
וזה חוץ מהבעיה של פתיחת אתרים שהרובוט לא מבין שבנטפרי לא פותחים רק אם 100 אחוז שזה אתר נקי
פשוט פיתחתי אינטואיציה והמון סבלנות וגם אם חשבתי שמצאתי את מבוקשי המשכתי לחפש
ואם יש לך נושא מדויק אתה יכול לבצע חיפוש באתר בגוגל ולקבל אינדיקציה ראשונית לשאלה שלך -
@אייזיק-דייטש ניתן לשאול את ברד או ג'ימיני, על תוכן של אתרים כולל אתרים שלא נבדקו, אומנם התשובות שלו לא 100% נכונות, אבל ברוב המקרים הם כן, ככה תוכל לדעת אם האתר רלוונטי בשבילך או לא.
במידה ויש שגיאה שאומרת שאין חיבור לאינטרנט או משהו כזה, זה אומר שהרובוט של נטפרי מצא בתשובה איזה שהו בעייתיות מסוימת.דוגמא שאלתי אותו:
מזה האתר הזה https://libraries.tau.ac.il/databasesהוא ענה לי:
אתר מאגרי המידע של ספריות אוניברסיטת תל אביב:
מהו?
אתר מאגרי המידע של ספריות אוניברסיטת תל אביב הוא פורטל מקוון המאפשר גישה למגוון רחב של מאגרי מידע אקדמיים, ספרים אלקטרוניים, כתבי עת דיגיטליים ועוד.
למי מיועד?
האתר מיועד לכלל קהילת האוניברסיטה, כולל סטודנטים, אנשי סגל וחוקרים.
מה ניתן למצוא באתר?
- מאגרי מידע: האתר מציע גישה למאות מאגרי מידע בתחומים מגוונים, כגון מדעי החברה, מדעי הרוח, מדעים מדויקים ועוד.
- ספרים אלקטרוניים: האתר מציע גישה לאלפי ספרים אלקטרוניים בתחומים מגוונים.
- כתבי עת דיגיטליים: האתר מציע גישה לאלפי כתבי עת דיגיטליים בתחומים מגוונים.
- שירותי השאלה בין ספרייתית: ניתן להזמין ספרים מכל ספריות אוניברסיטת תל אביב דרך האתר.
- מדריכים: האתר מציע מגוון מדריכים לשימוש במאגרי המידע ובשירותי הספרייה.
כיצד ניתן להשתמש באתר?
השימוש באתר פשוט וקל. יש להזדהות באמצעות שם משתמש וסיסמה של אוניברסיטת תל אביב. לאחר ההזדהות, ניתן לחפש במאגרי המידע, לעיין בספרים אלקטרוניים ולקרוא כתבי עת דיגיטליים.
יתרונות השימוש באתר:
- גישה נוחה: ניתן לגשת לאתר מכל מקום ובכל זמן.
- מגוון רחב של משאבים: האתר מציע גישה למגוון רחב של משאבים אקדמיים.
- חיפוש קל: ניתן לחפש במאגרי המידע בקלות ובמהירות.
- שירותי השאלה בין ספרייתית: ניתן להזמין ספרים מכל ספריות אוניברסיטת תל אביב דרך האתר.
לסיכום:
אתר מאגרי המידע של ספריות אוניברסיטת תל אביב הוא כלי רב ערך לכלל קהילת האוניברסיטה. האתר מאפשר גישה נוחה למגוון רחב של משאבים אקדמיים, וחוסך זמן ומאמץ.
עד כאן התשובה.
-
@penime ואם אני במופחת סיכונים איזה פתרון יש?
-
@אורח-פורח אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
@penime ואם אני במופחת סיכונים איזה פתרון יש?
במופחת סיכונים כל הAI אמור להיות חסום
אבל אולי יום אחד נטפרי יסכימו להטמיע מודל שפה שיתאר מה יש באתר ויחסוך פניות מיותרות
אם יש לזה עלות אפשר לגבות על כל פניה למודל עשירית נקודה או אפילו פחות -
@nigun פתרון יפה וצריך להפנות את זה להנהלה
השאלה האם זה מוגבל שפות כי לא כל רובוט תומך בכל השפות כי לי זה שפה לא מצויה בין משתמשי נטפרי - הולנדית -
@אורח-פורח אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
השאלה האם זה מוגבל שפות כי לא כל רובוט תומך בכל השפות כי לי זה שפה לא מצויה בין משתמשי נטפרי - הולנדית
הולנדית זה שפה נפוצה
ומודלי שפה של בינה מלאכותית שמבינים עברית יבינו גם הולנדית -
@nigun אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
אבל אולי יום אחד נטפרי יסכימו להטמיע מודל שפה שיתאר מה יש באתר ויחסוך פניות מיותרות
אם יש לזה עלות אפשר לגבות על כל פניה למודל עשירית נקודה או אפילו פחות@אורח-פורח אמר בפתרונות לעבודה מהירה עם נטפרי:
פתרון יפה וצריך להפנות את זה להנהלה
היום לפי הכללים החדשים המקום להציע הצעות כאלו הוא במערכת פניות,
מי מתנדב להציע את זה? -
@אייזיק-דייטש אני מבין התסכול, כולנו היינו שם.
רק אוכל לומר מניסיון שזה משתפר עם הזמן.
אתה לא תצטרך כל יום לפתוח 20 אתרים, כרגע יש לך משהו ספיציפי וצריך לפתוח.
בהמשך הדרך האתרים יהיו פתוחים גם בגלל שאתה פתחת וגם כי יש עוד משתשמים שפותחים אתרים.
אני לפעמים מתפלא מהאתרים הפתוחים! נושאים מוזרים ונישתיים שמשתמש נטפרי אחר כבר פתח. הדרך הזאת של פתיחת אתר לכולם זה מאד מקל על כולם.תחזיק חזק:)
-
@n_נתי אני מחזיק חזק כבר מעל שנתיים לא עובר חסימה על אף הקשיים שעומדים בדרך לאנשים כמוני שגרים באירופה ומתעסקים בפיתוח מערכות
אבל לנסות לחפש פתרונות להחלקת השימוש נדרש גם נדרש
כמו חסימה ידועה שפותחה כאן כדי לעמוד בדרישות הציבור שגרים רחוק אבל חסימה זו עדיין לא מתאימה לי סינון תמונות ופתיחת אתרים רכה מידי
אני מקווה שלנטפרי או לחברים לדיעה ימצאו פתרון ליושבי הגלות ומפוזרים בקצוות תבל וכן לעוסקים בכל מיני נישות חסרי משתמשים בציבור החרדי