תוכנת גוגל דרייב
-
@אאאאאא
לא עזר
אשלח אכן את המספר פלאפון שלי למנהלים ואקווה שהעניין יבוא על סיומו -
משמיים דאגו שאצטרך עכשיו לעשות שחזור ולהסתבך שוב עם ההתקנה של דרייב, אז ככה. (כל השלבים חשובים)
דבר ראשון להסיר את דרייב וגם למחוק את התיקיה שלה מC:\Program Files (x86)\Google\Drive.
אח"כ להוריד שוב את דרייב מגוגל ולהתקין. ואז להפעיל את התוכנה בקליק ימיני הפעל כמנהל, לחכות בסבלנות עד שיפתח חלון התקנה של דרייב ולפעול לפי ההוראות. [מכיון שהוא מסנכרן הכל מחדש כדאי למחוק לפניי כן גם את התיקיה האישית במחשב של גוגל דרייב כדי שלא יווצרו כפילויות ובזבוז מקום, כי הוא שומר כל קובץ פעמיים-כמובן בגיבוי מתאים} בהצלחה. -
ישר כח לתומך האלמוני שנכנס לי לשני המחשבים בשליטה מרחוק ופתר לי את הבעיה.
אני לא כ"כ מבין בזה לכן אני לא יודע להסביר בדיוק מה היתה הבעיה, אבל תכל'ס ברוך ה' היא נפתרה.
תודה רבה -
אולי שהאלמוני יפרט פה. מה היה צריך לעשות כדי שיסתדר ?
@נטפריס אתה אולי האלמוני ?
-
אכן אני הוא...
קובץ הCertGoogleDrive קיבל עדכון.
ראו בויקי
http://wiki.netfree.link/index.php/שיתוף_והעברת_קבצים_בנטפרי#.D7.AA.D7.95.D7.9B.D7.A0.D7.AA_.D7.94.D7.A1.D7.A0.D7.9B.D7.A8.D7.95.D7.9F_.D7.A9.D7.9C_Google_Drive_.D7.9C.D7.9E.D7.97.D7.A9.D7.91 -
לצורך הידע
יתכן שתהליך שאני עשיתי (למחוק לגמרי את כל השאריות של דרייב ולהתקין הכל מחדש-בלי לדעת רק בדרך של ניסוי טעיה) גרם שיתעדכן הקובץ שצריך?
ב- בהדרכה בויקי כתוב שאפשר להתקין בין לפני התקנת הגוגל דרייב ובין אחרי, מהניסיון שלי זה עבד רק אחרי ההפעלה של גוגל דרייב. -
@אאאאאא המקרה שלך אכן לא מובן לי.
אולי כי הגירסה המותקנת הייתה ישנה. לא יודע. -
אשמח לקבל עזרה מהמומחים לסידור בעית סנכרון בגוגל דרייב.
התקנתי תעודת אבטחה והורדתי את התוכנה ועדיין זה לא מסתנכרן לי אוטומטית
בעבר היה סימון וי על גבי התקיות והמסמכים שהסתנכרנו, ולאחר שהתחברתי לנטפרי זה עבד לי זמן קצר ולאחר מכן הפסיק.
052-7163240
-
@grin570
אני שמח לראות אותך כאן.
תעדכן כשיסדרו לך.
צ. -
עדיין יש צורך במתנדב שיסדר לgrin570 את הסינכרון בדרייב.
-
לי היתה בעיה כזאת, והסרתי את הדרייב אם ריבו! רק זה עזר, ואח"כ התקנתי את התוכנה ואח"כ את התיקון ועובד פלאים.
-
@grin570 אמר בתוכנת גוגל דרייב:
אשמח לקבל עזרה מהמומחים לסידור בעית סנכרון בגוגל דרייב.
התקנתי תעודת אבטחה והורדתי את התוכנה ועדיין זה לא מסתנכרן לי אוטומטית
בעבר היה סימון וי על גבי התקיות והמסמכים שהסתנכרנו, ולאחר שהתחברתי לנטפרי זה עבד לי זמן קצר ולאחר מכן הפסיק.
052-7163240
מישהו מתנדב להתקשר אליו ולסדר א"ז?
@נטפריס אולי?
הוא טוען שהוא שלח פניה עם מספר טלפון ואמרו לו שיעזר בפורום. -
הנושא בטיפול.
אמרו לו בהתחלה שייעזר בפורום כי סברו שהבעיה היא התעודת אבטחה.
כעת הוברר שכנראה זה לא הבעיה, הפניה פתוחה ובע"ה תטופל.