חדש בנטפרי עם המון בעיות
-
@למדן-וידען גם לי
@avishalom צריכים לחקות עד שרואים את זה בצד השני ואח"כ לשלוח את הפוסט (אתה יכול לערוך את ההודעה הראשון ע"י לחיצה על ה"שלש נקודות" מתחת להודעה -
לא מצליח לשלוח צילום מסך, אבל אני לא מצליח להכנס לגימייל בצורה נורמלית
-
@avishalom אולי אתה יכול להסביר מה קורה בדיוק כשאתה פותח "ג'מייל"?
-
אני יסביר, נהיה את הדף טוען חשבון וכו' עם קו כחול תחתיו, ואז נתקע ולא מתקדם יותר
-
@avishalom והבעיה הזה רק בגוגל (ג'מייל)?
-
כן, בשני הדפדפנים, כרום וEDGE
-
@avishalom מאוד מוזר שיש בעיה רק באתר אחד. אולי תנסה להקליט תעבורת אינטרנט ותראה מה חסום
-
-
אני לא מבין מה זה אומר אבל זה המציאות משום מה
-
- בהקלטה זו אין שום חסימות
- כתוב שם שמה שלקח זמן הוא ה"בקשה מהמקור" שזה כנראה לי לא קשור לנטפרי - זה קשור או לספק או לגוגל
(שם בצד ימין יש כפתור i ושם כתוב כמה זמן כל שלב)
תתקן אותי אם אני טועה
בהצלחה -
עדיין יש לי גם חיבור של אתרוג בבית ושם זה עובד חלק, אז אולי הספק X2ONE עושה לי את הבעיה?
-
@avishalom אין לי נסיון ב- x2one אבל אתה יכול לשאל אותם...
-
אני יתקשר מחר, אבל זה היה הסיוט שלי ליפול בין הכסאות, וזה ממש חבל כי רק עכשיו אני מבין עד כמה הסינון של נט פרי מעולה
-
@avishalom
נסית להתחבר בתצוגת HTML? -
היה זמן שאפשר, אבל עדיין זה תקוע ואיטי גם בתצוגה הבסיסית
-
נסה למחוק היסטוריה "חזק"
והפעלה מחדש אח"כ. -
עשיתי ועדיין לא עובד
-
@avishalom
כשיש לך בעיה של ממש צריך לפנות במערכת הפניות.
הפורום הוא לבעיות נפוצות יותר. לא יודע אם יכולים לעזור לך פה (חוץ מהמנהלים - אבל בכל אופן מערכת הפניות היא המקום).