• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    חומה ודעת - פרק י"א

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    65 פוסטים 14 כותבים 11.5k צפיות 5 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה מנותק
      היה ואיננו עוד @baruch
      נערך לאחרונה על ידי

      @baruch
      מעניין איפה אאוטנט נעלמו?
      ואולי גילוי נאות בין הקשר של נטפרי למוקד לייעוץ?

      62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • 62626 מנותק
        6262 @היה ואיננו עוד
        נערך לאחרונה על ידי

        @ww199ww אמר בחומה ודעת - פרק י"א:

        @baruch
        מעניין איפה אאוטנט נעלמו?
        ואולי גילוי נאות בין הקשר של נטפרי למוקד לייעוץ?

        מוקדי ניתוק זה לא אאוטנט?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ה מנותק
          היה ואיננו עוד @baruch
          נערך לאחרונה על ידי היה ואיננו עוד

          @baruch
          ועוד שאלה...האם יש אחריות?

          dLiveD A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • dLiveD מנותק
            dLive @היה ואיננו עוד
            נערך לאחרונה על ידי dLive

            @ww199ww עד כמה שאני הבנתי, אין אחריות, כי הם סך הכל מתנדבים לעזור לך להינצל.

            השאלה הקודמת לגבי הקשר בין מוקד הייעוץ לנטפרי העלתה חיוך על שפתי.
            כשנטפרי כותבת "נטפרי מפוקחת באופן הדוק ושוטף על ידי וועדת הרבנים לביצור חומות הדת" לא מתכוונים שהם הסכימו בכללי שנטפרי זה דבר טוב, אלא שיש נציגים בקשר מתמיד.
            עכשיו תחשוב מי יכול להיות הנציג, ומי מעלה חומרים שקשורים אליהם, באיכות ובזמנים של "עוד לפני ההדפסה". או שתחכה לתשובה מ@baruch ... 😁

            נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
            יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
            • ש מנותק
              שואף
              נערך לאחרונה על ידי שואף

              כנציג אאוטנט, מצחיק אותי תמיד שאחרי הניתוק הפיזי, כל דבר שיקרה למחשב יהיה תמיד קשור לניתוק, וגם אם אחרי חצי שנה יש לו איזו בעיה, מיד תולים את זה בניתוק.

              לנציגים של אאוטנט יש הרבה ניסיון, ואפי' אם לא היו עוברים הכשרה, עצם ההתעסקות במאות מאות מחשבים מקנה ניסיון גדול. וחוץ מזה מעבירים הכשרה.
              מי שבאמת דואג על המחשב שלו, יכול לברר אצל הנציג עצמו אם הוא חדש בעסק או עם ניסיון. באאוטנט לא משאירים נציגים ששוברים מחשבים, אם הוא כבר תקופה בפנים זה אומר שהוא מוצלח!

              וכמובן שיש גם את תכנות החסימה שבשביל זה לא צריך מומחיות, פשוט מתקינים וזהו, התכנה עושה הכל.

              להיות סופר - לא מספיק לדעת אותיות. להיות מלחין - לא מספיק לדעת תווים. להיות מתכנת - לא מספיק לדעת פקודות.

              admin@i-call.me

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
              • ה מנותק
                היה ואיננו עוד @שואף
                נערך לאחרונה על ידי

                @שואף
                אשמח לנהל דיאלוג דיון בעניין השאלה והנושא הזה האם זה אפשרי כאן במקום זה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ש מנותק
                  שואף
                  נערך לאחרונה על ידי

                  למה לא, בשמחה!

                  להיות סופר - לא מספיק לדעת אותיות. להיות מלחין - לא מספיק לדעת תווים. להיות מתכנת - לא מספיק לדעת פקודות.

                  admin@i-call.me

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ה מנותק
                    היה ואיננו עוד @שואף
                    נערך לאחרונה על ידי היה ואיננו עוד

                    @שואף

                    שיהיה כתוב כדלהלן שהולכים לפתוח את המחשב להוציא כרטיס רשת וכן להתקין תוכנה שאחרי זה אי אפשר לפתוח שום דבר גם לא אוקיימייל לדוגמא וגם אי אפשר להסיר לבד אלא בתשלום

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • 62626 מנותק
                      6262
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @ww199ww במקרה הזדמן לי אמש לעבור ליד תחנה של אאוטנט, יש על הדלת מודעה מפורטת בדיוק מה עושים וגם על הסיכון שיש חנויות שלא יכבדו את האחריות ועל פי חוק הם יהיו צודקים.

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ה מנותק
                        היה ואיננו עוד @6262
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @6262
                        טוב כנראה שאני מעודכן לפעם.
                        סליחה

                        ezraE תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • baruchB מנותק
                          baruch
                          נערך לאחרונה על ידי

                          אני מקווה שעד לסוף שבוע, אני אעלה לכאן תשובות לכל השאלות.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • A מנותק
                            aiib @היה ואיננו עוד
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @ww199ww אני חושב שזה לא כ"כ אחראי לעלות את השאלה הזו בדיוק לפני שבוע הניתוק.
                            שאלה כזו עלולה ליצור רתיעה מהמתנתקים הפוטנציאלים ולכן לענ"ד אין מקומה בפורום ציבורי.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ezraE מנותק
                              ezra @היה ואיננו עוד
                              נערך לאחרונה על ידי ezra

                              @ww199ww אאוטנט לא נעלמו, הניתוקים המרוכזים מתבצעים ע"י הנציגים המקצועיים של אאוטנט.
                              יש אחריות על כל תקלה שקורה בעקבות או בזמן הניתוק כמובן שזה לא אחריות כוללת על המחשב לתקלות שנוצרו לפני /אחרי הטיפול וכפי שציין @שואף ישנם מקרים שאנשים באים עם מחשבים תקולים ובלתי מתוחזקים ואח"כ טוענים לבעיות שנוצרו בעקבות הטיפול (אגב אי פעם בדקת האם במחשב הנייד שלך או במצלמה שלך חסרים ברגים וכמה? -עוד משהו שנציג צריך לשים לב לפני הפתיחה)
                              יש לאאוטנט מעבדה מקצועית לטיפול בתקלות הספורות שמתרחשות.
                              בדרך כלל הנציגים מסבירים מה הולכים לעשות.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • למדן וידעןל מנותק
                                למדן וידען
                                נערך לאחרונה על ידי

                                להתייעץ זה לא חיסרון ולא מראה על חוסר מקצועיות כלל.
                                זה בסה"כ מראה על ריבוי הדגמים של המכשירים הקיימים בשוק.
                                וכידוע לפתוח ולסגור לא זה מה שעושה את הבעיות אלא ניתוק בטעות דברים שלא קשורים וכדו' כל עוד שהוא לא התייעץ על זה זה בסדר.

                                מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                                שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                                lamdan.yadan@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • baruchB מנותק
                                  baruch
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  תשובות לשאלות שנשאלו, ניתן לקבל כאן: 0_1495048293875_היו נכונים.pdf

                                  ה WWWW מ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                  • ה מנותק
                                    היה ואיננו עוד @baruch
                                    נערך לאחרונה על ידי היה ואיננו עוד

                                    @baruch יפה
                                    ובל"נ שאלות חופרות נשאל אחרי שבוע הניתוק

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • WWWW מנותק
                                      WWW נקיפדיה @baruch
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @baruch אמר בחומה ודעת - פרק י"א:

                                      תשובות לשאלות שנשאלו, ניתן לקבל כאן: 0_1495048293875_היו נכונים.pdf

                                      זה נכתב בעקבות השאלות כאן?

                                      "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                                      מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • מ מנותק
                                        מן המודיעין @baruch
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @baruch
                                        כה לחי!
                                        זכות הרבים תלויה בך, עשיתם צעד חכם שהשקעתם בפרסומת עם מידע ברור ומדויק וחבל שעד היום זה לא היה כך, אני מכיר הרבה אנשים שלא ניתקו בגלל שפחדו מאנטי וירוס ועדכוני ווינדוס, עכשיו בעקבות המודעה והמידע המדויק אני מצפה לזרימה של אנשים,

                                        כדאי גם לעדכן במידע את הנציגים שמנתקים, שמעתי לא פעם מנציגים שא"א לעדכן אחרי התקנת התכנה וזה הרתיע אנשים וחבל,

                                        גלינגג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • גלינגג מנותק
                                          גלינג @מן המודיעין
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @מן-המודיעין אני חושב שבדיוק מהסיבות שהזכרת שינו את ההנחיות ומאפשרים גם את התקנת התוכנה הקודמת.

                                          ezraE תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ezraE מנותק
                                            ezra @גלינג
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @גלינג דוקא התוכנה שמאפשרת עדכוני אנטי וירוס היא תוכנה ישנה שבד"כ לא משתמשים בה.
                                            וברור שעדיף לוותר על העדכונים ולהתמגן באמצעות התוכנה היותר עדכנית, מה גם שמחשב שאינו מחובר לרשת לא נצרך כ"כ לעדכוני הוירוסים.

                                            ש מ ה 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון