אנדרואיד בנטפרי
-
אכן כאן לא הבמה לדון בזה.
אבל לאחר שנכתבו כאן כמה דברים שאינם עולים בקנה אחד עם האמת, אני רק אציין, שאני מכיר את הרב @6262 ובהחלט הוא מכיר היטב את המערכת, אבל ממש לא קשור לנושא בצורה כספית בכלל.
וביודעי ומכירי קאמינא.ומהכירות אישית עם כל העניין של פתיחת/סגירת הווצאפ המדובר, העובדות ממש לא תואמות למה שהציגו את זה כאן.
אבל היות ויש שיקולים לכאן ולכאן שלא ראוי להעלותם על במה ציבורית, אני לא חושב שמקומו של הדיון הוא על גבי הפורום.ולכן (בלי נזיפה :-)), אבקש לעצור כאן.
-
הרב @6262 סליחה על החשד וכל טוב, וכמאמר המשורר "הכל מאהבה לשם שמיים". אגב באמת פרשיות מעניינות הפרשה של השבת שעברה ושל השבת
-
@jewel
לי יש מכשיר של "הדרן" והווצאפ מסונן כמו שצריך.
\אין בכלל אופציה של קבוצות (מי שצריך יכול לקבל אישור למספר מסוים של קבוצות)
אין בכלל תמונות פרופיל
אין אפשרות להסתכל בסטטוס שאנשים מעלים
ואין בכלל אופציה של צפייה בוידיאו (חוץ מאלו שקבלו אישור מיוחד מהבי"ד)
בקיצער, ווצאפ מסונן לחלוטין. -
@chaimke4 אמר באנדרואיד בנטפרי:
כשבדקתי עם הדרן לגבי הווצאפ וכן עם נתיב היתה משמעות מאוד פשוטה שאם תבקש יפה ותספר סיפור יפה תקבל את הווצאפ עם כל התמונות והסרטונים והקבוצות.
אגב ממש לא נכון.
אני לא יודע מה לגבי נתיב,
לגבי הדרן אני ניסיתי לבקש ו... לא נתנו!
לאחרונה ביקשתי שלפחות יתנו לי את הוידיאו כי זה ממש נצרך לי, לביינתים מנסים למשוך.... -
-
אל תשכחו "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
באדיבות WWW. -
@baruch לדעתי חובה גמורה למחוק חלק ניכר מהפוסטים כאן! משום איסורים דאורייתא של לשוה"ר, הוצאת שם רע וביזוי תלמידי חכמים, וגם חוסר אמונת חכמים.
-
@האברך אמר באנדרואיד בנטפרי:
@baruch לדעתי חובה גמורה למחוק חלק ניכר מהפוסטים כאן! משום איסורים דאורייתא של לשוה"ר, הוצאת שם רע וביזוי תלמידי חכמים, וגם חוסר אמונת חכמים.
ממש לא נכון
שאלתי בזמנו מורה הוראה האם יש איסור לאמר לחבירו שחנות פלונית נותנת שירות גרוע/מחיר יקר, והורה שמותר כיוון שזה לתועלת, כל שכן כאן שמדבר בדברים בינינו לבין אבינו שבשמיים.
אני כמעט ולקחתי מוצר מסוים ורק בזכות חברי הפורום דכאן אני נמנע.
אולי בחלק של הזכרת רבנים היה אולי מקום יותר להיזהר, אבל על פרצות צריכים לכתוב ולזעוק.
-
@משה-זוכמיר אמר באנדרואיד בנטפרי:
@האברך אמר באנדרואיד בנטפרי:
@baruch לדעתי חובה גמורה למחוק חלק ניכר מהפוסטים כאן! משום איסורים דאורייתא של לשוה"ר, הוצאת שם רע וביזוי תלמידי חכמים, וגם חוסר אמונת חכמים.
ממש לא נכון
שאלתי בזמנו מורה הוראה האם יש איסור לאמר לחבירו שחנות פלונית נותנת שירות גרוע/מחיר יקר, והורה שמותר כיוון שזה לתועלת, כל שכן כאן שמדבר בדברים בינינו לבין אבינו שבשמיים.
אני כמעט ולקחתי מוצר מסוים ורק בזכות חברי הפורום דכאן אני נמנע.
אולי בחלק של הזכרת רבנים היה אולי מקום יותר להיזהר, אבל על פרצות צריכים לכתוב ולזעוק.
א. יש הבדל עצום בין לומר לחבר לבין לפרסם בריש גלי לעיני אלפי צופים.
ב. לפי דברי @baruch הרי שלא בדקתם היטב את הדברים לפני שפרסמתם כאן. -
@האברך אמר באנדרואיד בנטפרי:
@משה-זוכמיר אמר באנדרואיד בנטפרי:
@האברך אמר באנדרואיד בנטפרי:
@baruch לדעתי חובה גמורה למחוק חלק ניכר מהפוסטים כאן! משום איסורים דאורייתא של לשוה"ר, הוצאת שם רע וביזוי תלמידי חכמים, וגם חוסר אמונת חכמים.
ממש לא נכון
שאלתי בזמנו מורה הוראה האם יש איסור לאמר לחבירו שחנות פלונית נותנת שירות גרוע/מחיר יקר, והורה שמותר כיוון שזה לתועלת, כל שכן כאן שמדבר בדברים בינינו לבין אבינו שבשמיים.
אני כמעט ולקחתי מוצר מסוים ורק בזכות חברי הפורום דכאן אני נמנע.
אולי בחלק של הזכרת רבנים היה אולי מקום יותר להיזהר, אבל על פרצות צריכים לכתוב ולזעוק.
א. יש הבדל עצום בין לומר לחבר לבין לפרסם בריש גלי לעיני אלפי צופים.
ב. לפי דברי @baruch הרי שלא בדקתם היטב את הדברים לפני שפרסמתם כאן.אין כאן שום לשון הרע ורכילות. הצגתי את הדברים בצורה הכי פשוטה כמו שבדקתי מול החברות. כל אחד מכאן מוזמן להתקשר ולהתרשם, ואגב לא אכפת לי שימחקו את כל הפוסט, אין לי שום עניין לכאן או לכאן,
ומי שבעצם מעלה לכאן פוסט מחזיר את הנושא לכותרות...
-
וטוב שחוזר לכותרות.
אני חוזר ומדגיש
אין שום היתר לאף יהודי להחזיק במוצר שדרכו יכול לבוא לידי מכשול.
אם בטלפון של כמה דקות לחברה שמשוקת את המוצר-פותחים דברים שעלולים לבא לידי מכשול-אין להחזיק מוצר כזה מלכתחילה.
אין שום רב שיכול להתיר ליהודי להחזיק דבר המביאו לידי מכשול.
כמה פעמים זעקו גדולי ישראל ובפרט מרן שבט הלוי זצוק"ל-שאין להחזיק אינטרנט לצרכי פרנסה אם זה לא מסונן כראוי.
כל מה שאנחנו מביאים פרנסה הוא כדי שיהיה לנו איך לבנות בית על אדני התורה והיראה, המכשירים הללו הם ההיפך הגמור.
אין ליהודי העומד מול שאלה של איסור ברור מול צרכי פרנסה, אלא לותר על מקור פרנסה זה, ולבקש מהשם שבזכות זה יביא פרנסה יותר ברווח ממקום אחר בלי מכשולים