למה אין תגובה ממרכזהפניות כבר איזה 15 שעות
-
שלחתי פניה למרכז הפניות לפני בערך 15 שעות אף אף אחד אינו מגיב שלחתי שוב ושוב אף אין תגובה אולי מישהו יכול להסביר לי מדוע
אני מבין שלפעמים זה לוקח זמן אך למה אף אחד אינו טורח לשלוח הודעה כמו זה בטיפול/ בבדיקה/ עובדים על זה וכו
אני צריך את זה ממש דחוף ואני ממתין בקוצר רוח כל דקה אני מסתכל אם פתחו לי את זה
אם מישהו יכול לעזור בענין אני ישמח מאד -
@איציק-a
שלחת פניה עם נקודה?
זה קורה בגלל שאתה מגיב שוב ושוב .
הפניות מטופלות לפי הסדר כשאתה מגיב שוב על אותה פניה לפני שקיבלת תגובה אתה דוחף את זה שוב להיות אחרון.
..................
אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
-
@957 כן זה עם נקודה
לא ידעתי שזה מוריד אותי להיות אחרון
אווףףף א"א לעשות משהו בנידון??? -
א. מה מספר הפניה?
ב. האם הפניה תויגה בתיוג מסוים? -
@shraga מספר הפניה זה#155952
ומה הכוונה אם זה תויג בתיוג מסוים?
תודה -
שים לב שהפניה מתויגת כ'טיפול מקצועי' זה לוקח קצת זמן
ציטוט מהויקי:
זמן הטיפול בפניה רגילה (פתיחת אתר, וידאו) לוקח בדרך כלל בין כמה דקות עד שעה לפניות עם שתיים-שלושה נקודות, ובנקודה אחת בדרך כלל כמה שעות (כמובן שמשך הזמן הזה נכון רק למשך היום לפי שעון ישראל) אך אין התחייבות מצד נטפרי לטיפול בפרק הזמן המשוער הכתוב כאן
הטיפול בפניות מורכבות עלול לקחת זמן רב יותר, ניתן לראות האם הפניה מורכבת יותר על ידי בדיקה כיצד הפניה מוגדרת על ידי נטפרי (כגון 'בעיה סבוכה' 'טיפול מקצועי' 'גוי של אינטרנט' וכיו"ב) -
@shraga עכשיו אני שם לב הבנתי.
להערכתך כמה זמן זה אמור לקחת בערך -
עניתי לך בפניה
-
@איציק-a אמר בלמה אין תגובה ממרכזהפניות כבר איזה 15 שעות:
כל דקה אני מסתכל אם פתחו לי את זה
שתדע שברגע שמגיבים לך על פניה אתה מקבל מייל אוטומטי, כך שמיותר לנסות להיכנס רק פשוט צריך להתעדכן במייל.
(בימים האחרונים היו כמה שדיווחו שהמייל לא הגיע מדובר במקרים בודדים ממש).