שירות מספר 1.
-
חברים יקרים.
כולנו היינו בסינונים אחרים. כולנו יודעים ומכירים את הסינון האיכותי והמיוחד הזה שנקרא נטפרי.
אני לא אגזים ואומר שביליתי הרבה שעות בהמתנה לשירות לקוחות של חברות מסויימות עם בעיות שחוזרות ונשנות עד שהצליחו לפתור אם בכלל.
אני משתמש בנטפרי כבר 8 חודשים ואני חושב שאני די מהראשונים. אבל מה שקרה היום אפילו אני לא חלמתי שניתן להגיע לכזה שירות.
שלחתי פניה על אתר מסוים שכל התמונות היו מאוחסנות בשרת אחר ולכן לא נשלחו לבדיקה.
תוך דקה (אמיתי לגמרי, לצערי שכחתי לעשות צילום מסך) אני מקבל מייל חוזר מחכה לך תגובה חדשה במערכת הפניות.
@MacroShadow התותח!! מחזיר לי תשובה: טופל. בהצלחה!
תודה. תודה. תודה. אין מילים. -
אני מצטרף בזה.
אני הייתי מנוי בחברות נתיב, נטצח, אתרוג.
ב''ה כבר יותר משנה וחצי שאני מנוי בנטפרי. וכל פעם אני חושב, כשנטפרי יגדל במספר הלקוחות, השירות רק יירד. בנתיים המציאות עולה על כל דמיון.
השירות עולה כל הזמן הן בשירות והן בהתמקצעות.תמשיכו להציח
-
מבחינה נפשית נטפרי מחזקת ???
מצווה לגלוש בנטפרי -
השירות שמושקע בנטפרי מצד העובדים-מתנדבים שלו, הוא מבחינתי, הזוי!
כן. הזוי! כל דבר שהוא חריג בנוף, קוראים לו "הזוי". והשירות שנטפרי נותנת מהנשמה הוא חריג!
משהו לא נתפס.. -
אני גם מאוד מרוצה
שירות מכל הלב
וכל פעם משפרים עוד ועוד
וישר כח על גוגל תמונות
זה ממש עוזר לי
תודה רבה -
כך גם אני זכיתי לא פעם לשירות מהיר מקצועי ויעיל.
אין כמו נטפרי.
תודה ל@MacroShadow על הטיפול המהיר במקרים דומים (שהתמונות מתאחסנות בלינקים אחרים) וכן במקרים מסובכים יותר.
לרותי, למנהל נטפרי ולכל שאר נותני השירות. -
@Dasi אמר בשירות מספר 1.:
תודה ל@MacroShadow על הטיפול המהיר במקרים דומים (שהתמונות מתאחסנות בלינקים אחרים) וכן במקרים מסובכים יותר.
להבא, תמיד מומלץ לעשות הקלטת תעבורה
זה הכי קל למצוא את הבעיה
בהצלחה