019 שוב פעם
-
@אלי-TZA אמר ב019 שוב פעם:
@יעקב.ק "אמרתי 40 יום שטיבלך על 019 ונושעתי"
אני לא תוקף אלא מנסה להבין את ההגיון שלך כי אני לא חושב שאתה ממציא/משקר ח"ו אבל ההתעקשות שלך לסבול ולהתלונן היא...
שווה לך למרות הבעיות - תישאר, לא שווה לך - תעבור. אתה חושב שתעשה מהפכות ותשנה את העולם? נו...
אני בסלולרי לדוגמה לוקח את התוכנית הכי זולה גם אם הקליטה לא משהו (מה שכן יש לי מכשיר טוב) וכששואלים אותי אני אומר שאכן הקליטה לא משהו ויש לפעמים ניתוקים אבל זה לא שווה לי תשלום פי 2-3.בכו"א שיהיה לך בהצלחה בכל אשר תפנה.
אמרתי לכם...
לגופו של (לא) לעניין
אני משתמש דקות ספורות ביום ובקושי מגיע ל6 ג'גה חודשי -
@יעקב.ק למה זה לא לגופו של עניין? אתה מצפה שכל פעם שתחזור על הטענות שיש לך על 019 כולם יבכו איתך יחד? זה נהפך כבר לרוטינה... אז יש כאלה שמתעלמים, ויש כאלה שעדיין חושבים עליך ומנסים לחשוב איך לעזור לך. ומה לעשות שעל פניו הפיתרון היחיד שיש עבורך זה לעבור חברה???
בחרת שלא לעבור מסיבות שלך? - שא בתוצאות ותפסיק להתלונן. -
האם מישהו חשב אם זה קל לחברה הזאת להמשיך אתכם בצורה זו. נקודה למחשבה.
-
ננסה להיות ענייניים....
יש חברה יותר טובה בנטפרי סלולרי? -
-
@יעקב.ק אמר ב019 שוב פעם:
@חיבור לפני שאני עובר לספק אחר הזמנתי מודם שהומלץ כאן מכבר ובע"ה מקווה שהכל יסתדר.
הבעייה שהיתה לי ולכ30 משתמשים כאן נפתרה ב"ה....
אז בינתיים אינני מתלונן...
וחוץ מזה היכן ראית בפוסט זה שהתלוננתי
אתה מאד ביקורתי
החזרת לי טווווב עם הקישור.
אבל עכשיו ברצינות - אתה יודע שלא התכוונתי רק למקרה האחרון.
מצטרף לתקוותך שהכל יסתדר. -
מילה טובה על 019 כשהכל עובד.
הנה כבר שלשה ימים קליטה מצויינת -
@mdy כנ"ל
לא היה לי אף פעם בעיות מלבד בשבוע שעבר היה ניתוק ולא התחבר שוב והתקשרתי לתמיכה טכנית של החברה ועזרו לי מעולה -
מצטרף: (zte 831)
-
@חיבור הקישור הופנה לעמוד שלא קיים
-
@מעמד תוקן