פניות מרובות למערכת הפניות
-
@שלום-על-ישראל אמר בפניות מרובות למערכת הפניות:
אני לא אוהב לכתוב סתם, וכל פעם לכתוב את כל הסיבה זה מיותר, כי הכל אותה הפניה... אז כתבתי "כנ"ל" בכולם.
אני חושב שעדיף לעשות העתק-הדבק וכן לכתוב את תוכן הפנייה בכולם.
אני לא עובד במערכת הפניות אבל אני מתאר לעצמי (וכך אני מבין מהפורום וכו') שהיות והפניות לא מסודרות לפי משתמשים אלא לפי סדר הקבלה - אז יכול להיות שמתנדבים שונים רואים את ההודעה. הוא לא יבין מה זה "כנ"ל".וגם את"ל שהיות ואתה שולח אחד אחרי השני אז גם בסדר הכרונולוגי יבינו מה זה "כנ"ל" - עדיין יכול להיות שמתנדבים שונים עובדים במקביל.
-
@hadarvidal גם אם זה תימני?
נדיר וחשוב לי ולשכמותי... בכל מקרה, לא אאכזב את הסקרנות הטבעית. כולנו בני אדם. -
@שלום-על-ישראל
גם אם זה תימני בטח אחלה מוזיקה -
@hadarvidal @שלום-על-ישראל
אתם מתחילים לגלוש, תיכף תקבלו גערה מ @shraga וחבריו. -
פוסט זה נמחק! -
מה?
באמת לא הבנתי למה ועל מה כבודו מתכוין -
@hadarvidal זה פשוט לא קשור לנטפרי
-
@ליכט אמר בפניות מרובות למערכת הפניות:
במקום שהכפתור יהיה אפור ללא שום הסבר, תקפוץ הודעת שגיאה בלחיצה על שלח: לא ניתן לשלוח פניה ריקה
כמו כן אם לא כותבים כותרת, הפניה לא נשלחה ואין שום הודעה למה לא נשלחה. הרבה נתקלו בזה ללא הבנה מה הבעיה.
גם במקרה זה אמור להיות הודעת שגיאה. -
פוסט זה נמחק! -
@hadarvidal אחד מהמנהלים כתב כללים מאד ברורים לְמה הפורום נועד
אז בבקשה לא לגלוש !!!
@shraga אמר בתת פורום לנושאים כלליים:
@ליכט מסכים איתך לגמרי,
ברור שמי שפונה בתמימות לא אצעק עליו, אך גם לו מותר להסביר את המגמה בפורום.@יהושע-ב. אמר בתת פורום לנושאים כלליים:
השאלה בשביל מה הוקם הפורום, בשורה התחתונה.
דבר ראשון בשביל מה לא:
- הפורום כאן לא אמור להיות רשת חברתית של מנויי נטפרי.
- הפורום לא נועד לספק פלטפורמה לתעסוקה עבור משועממים.
בשביל מה כן?
בשביל הנושא ששמו "נטפרי", אבל לא, ממש לא כל נושא שקשור ל"נטפרי",
קשה לכתוב כללים מדויקים, אבל מי שמעט שכל בקודקודו וטקט בליבו אמור להבחין מה ראוי לכתוב ומה לא,
השאיפה (שלי בכ"א) שמשתתפי הפורום יהיו לקוחות ותומכים שיש להם ידע נרחב ומקיף במערכת הסינון, ולקוחות או מתעניינים שמעוניינים בתשובה לשאלה ספציפית שמסיבות שונות לא תמיד המקום המתאים זה מערכת הפניות (כל מי שלא עונה להגדרה הזו שימצא את מקומו בפלטפורמות אחרות או שיחפש תעסוקות מועילות יותר) - (לדוג', בעיה תיכנותית שמופיעה כשמחוברים לנטפרי, במערכת הפניות עדיין אין נסיון עם בעיה זו, זו בעיה שללקוחות נטפרי המתכנתים עלול להיות פתרון, או בקשת המלצה על ספק מסוים, בקשה שבשביל לענות עליה יש צורך דווקא במענה של לקוחות שיכולים להמליץ, מערכת הפניות לא תועיל בעניין זה)
לא ייפתחו יותר 3 או 4 נושאים מידיי יום, השאלות יהיו קונטרטיות וממוקדות ולאחר מחשבה פעם או פעמיים האם זו שאלה מספיק חשובה ולא בנושא צדדי ואגבי (לא על כל מחשבה/הרהור/ צריך לפתוח פוסט) , בניסוח טכני, בלי קריצות ורמיזות, המענה יהיה גם הוא ענייני וממוקד, וכן לא לתפוס טרמפ על נושאים פתוחים.
אני יכול להביא דוגמאות לנושאים מיותרים ולנתח אותם, אבל מפאת כבודם של הניקים לא אעשה זאת... -
@מעמד אמר בפניות מרובות למערכת הפניות:
אחד מהמנהלים כתב כללים מאד ברורים לְמה הפורום נועד
לא ידוע לי ש @shraga הוא ממנהלי הפורום.
-
@האברך ממנהלי נטפרי
יותר נכון חבר ההנהלה של נטפרי -
@מעמד אמר בפניות מרובות למערכת הפניות:
@האברך ממנהלי נטפרי
יותר נכון חבר ההנהלה של נטפריאתה בטוח? יש לך מקורות? אני יודע שהוא נציג בתמיכה, אבל מנהל?
-
@האברך כן
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
לאחרונה 50% מהפוסטים הם אם זה קשור לנטפרי או לא...
אבל רוח הדברים ברורה, אתה אמור להיכנס לפורום: או עבור פתרון לבעיה שיש לך, או בשביל להועיל ליהודים אחרים, לא בשביל לבלות או לנסות לדלות מאנשים חומר מעניין... -
אני מציע שכולנו נתמקד יותר בלתקן את עצמינו ולהתקדם במה שצריך, מאשר לתקן את זולתינו.
מפריע לך שגולשים לנושאים אחרים? בשביל זה יש מנהלים.