תגובות לפניות שהסתיימו בהצלחה
-
אני רוצה לומר יישר כח לכל אלה שסייעו לי במערכת הפניות אם על ידי בדיקת אתרים או על ידי תיקון של תקלות ברובוט.
אני רק חושב שחבל שכשאני רוצה לסגור את הפניה, כתוב לי שאז לא יוכלו לראות את הפניה יותר. אני לא חושב שראוי להשאיר שם יישר כוח ולחכות יום שלם עד שבטוח ייראו את זה.
מ"מ אני מנצל את הבמה כאן להודות לכולם. -
@ראובן בעבר אאל"ט כתבו שכבר אין צורך לסגור פניה וכתבו גם שזה נחמד לקבל תודות דרך מערכת הפניות. כי סה"כ אורך להם כמה שניות לפתוח את ההודעה שלך ואת הפידבק זה מעביר!
-
@ראובן סתם אם יורשה לי איזה פניה?
-
אני לא זוכר מספרים. למשל הפתיחה הזו http://www.ctyme.com/intr/alpha.htm גם אחרי שנחסם על ידי הרובוט נתנו לי עצה מאיפוה להגיע.
-
-
@aiib נכון
@shraga אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:@משרדי אין צורך לסגור את הפניה,
ואכן, היום כבר לא מופיעה ההודעה "סגרו את הפניה ותעזרו לנטפרי במתן שירות".. -
@מעמד אמר בתגובות לפניות שהסתיימו בהצלחה:
@aiib נכון
@shraga אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:@משרדי אין צורך לסגור את הפניה,
ואכן, היום כבר לא מופיעה ההודעה "סגרו את הפניה ותעזרו לנטפרי במתן שירות"..הנציגים לבד סוגרים פניות
אם כותבים שוב, נפתח בחזרה