צ'אט תמיכה
-
@ב-א
זה לא ישנה או יוסיף, מרבית הפניות מטופלות תוך דקות ספורות.
ואם יש עומס, או לחילופין פניות שמצריכות טיפול של גורם ספציפי, מה יתן צ'אט? -
@משרדי אני מתכוון לתמיכה טכנית, לא לפתיחת אתר / תמונה / וכדו'.
-
@ב-א אני מתכוון בדיוק לזה.
תן דוגמא בו זה יועיל או יוסיף. -
@משרדי למשל עכשיו נוצרה לי בעיה בחיבור.
באמת עכשיו אני מקבל שירות תוך דקות, אבל בכמה מהפניות הקודמות שלי (כגון התחברות לנטפרי וכדו'), לקח לי בערך שבוע עד שהעניינים סודרו. -
@ב-א לא הבאת דוגמא ספציפית, אבל אני מניח שאלו פניות בנושאים שלא ניתן לטפל בהם מיידית או להמתין עם הלקוח זמן רב עד שהתקלה תסודר.
-
@ב-א אם זה לא דבר שדורש פיתוח מיוחד לא לוקח הרבה זמן. להצתרפות ניתן לעשות גם דרך הטלפון.
-
@ב-א ברור שהיה כדאי שיהיה כזה דבר כפי שברור שהיה כדאי שיהיה נציג תמיכה עבור כל לקוח של נטפרי.
רק הכל נושא של כסף וכדו' -
@aiib אמר בצ'אט תמיכה:
@ב-א ברור שהיה כדאי שיהיה כזה דבר כפי שברור שהיה כדאי שיהיה נציג תמיכה עבור כל לקוח של נטפרי.
לא כ"כ ברור (אינך יודע כמה זה לא כדאי להעסיק עשרות אלפי עובדים)
לעצם הנושא זה רעיון חמוד אבל אני הסתדרתי בלעדיו מעולה (בד"כ תשובה תוך כמה דקות)
-
-
@מעמד אמר בצ'אט תמיכה:
@יעקב-ישראל אמר בצ'אט תמיכה:
(בד"כ תשובה תוך כמה דקות)
תלוי כמה נקודות שמת ...
לרוב גם בלי נקודות יש מענה די מהיר בשעות הפעילות, ואם באמת יש עומס אז אפשר לשים כמה נקודות... כמה זה כבר עולה? לא מדובר בהוצאה אדירה, פעם ב כשצריך דחוף נו מילא.