• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מחלקת הפניות - ראש קטן 😒

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר רשמים
    2 פוסטים 2 כותבים 558 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A מנותק
      aaron
      נערך לאחרונה על ידי aaron

      לאחרונה אני מרגיש איזה שינוי בתגובות של מחלקת הפניות.
      יותר מפעם אחת לאחרונה שאני שולח פנייה, מוסברת, עם הקלטת תעבורה, ומקבל תשובה מנוסחת מראש של "ככל שתפרטו יותר כך יהיה לנו יותר קל לעזור לכם". זה מרגיז!
      בגלל שלא כתבתי לפחות 5 שורות טקסט אז המילים "SSH למקום העבודה" לא מספיקות??
      כתוב למקום העבודה, אתם מבינים שזה נצרך, מה עוד יש לפרט??
      יש הקלטת תעבורה, מופיע שם בדיוק שנחסם הSSH, למה צריך את כל הברברת הזאת?

      הבאתי דוגמא מהשבוע, אבל בחודש האחרון פגשתי מקרים כאלו של "ראש קטן" מספר מציק של פעמים.

      אסיים במילה טובה, אין על נטפרי, כיף לדעת שיש מערכת כל כך מתקדמת וטכנולוגית מאחורה, כיף לדעת שיש למי לדבר.

      עלו והצליחו!

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • נטפריסנ מנותק
        נטפריס
        נערך לאחרונה על ידי

        פתח פניה חדשה ותבקש שיעבירו לביקורת להנהלה.
        פרט בפניה את מספרי הפניות שנענו בתשובה הזו כשבאמת לא היה חסר בפירוט שלך.

        (מה שאמרת שאתה מרגיש את זה מלאחרונה, ייתכן וזה אכן ככה - יש להתחשב בעובדה שעובדי נטפרי ביממות האחרונות מטפלים במסה מטורפת של פניות).

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון