מחלקת הפניות - ראש קטן 😒
-
לאחרונה אני מרגיש איזה שינוי בתגובות של מחלקת הפניות.
יותר מפעם אחת לאחרונה שאני שולח פנייה, מוסברת, עם הקלטת תעבורה, ומקבל תשובה מנוסחת מראש של "ככל שתפרטו יותר כך יהיה לנו יותר קל לעזור לכם". זה מרגיז!
בגלל שלא כתבתי לפחות 5 שורות טקסט אז המילים "SSH למקום העבודה" לא מספיקות??
כתוב למקום העבודה, אתם מבינים שזה נצרך, מה עוד יש לפרט??
יש הקלטת תעבורה, מופיע שם בדיוק שנחסם הSSH, למה צריך את כל הברברת הזאת?הבאתי דוגמא מהשבוע, אבל בחודש האחרון פגשתי מקרים כאלו של "ראש קטן" מספר מציק של פעמים.
אסיים במילה טובה, אין על נטפרי, כיף לדעת שיש מערכת כל כך מתקדמת וטכנולוגית מאחורה, כיף לדעת שיש למי לדבר.
עלו והצליחו!
-
פתח פניה חדשה ותבקש שיעבירו לביקורת להנהלה.
פרט בפניה את מספרי הפניות שנענו בתשובה הזו כשבאמת לא היה חסר בפירוט שלך.(מה שאמרת שאתה מרגיש את זה מלאחרונה, ייתכן וזה אכן ככה - יש להתחשב בעובדה שעובדי נטפרי ביממות האחרונות מטפלים במסה מטורפת של פניות).