התחברות ל- FortiClient במחשב עם נט פרי
-
תודה רבה רבה
הצלחתי להתחבר דרך טימויוור ולבטל את האופציה של בקשת האישור כל פעם
מקווה שיעבוד חלק ותקין
תודה -
@מירי-א חוץ מטימוור יש את אני-דסק שהוא מצוין לא פחות ממנו וגם לא דורש אישור בכל פעם מחדש (כשמגדירים זאת מראש) והוא חינמי .
חפשי any-desk. -
@chv אמר בהתחברות ל- FortiClient במחשב עם נט פרי:
@מירי-א חוץ מטימוור יש את אני-דסק שהוא מצוין לא פחות ממנו וגם לא דורש אישור בכל פעם מחדש (כשמגדירים זאת מראש) והוא חינמי .
והוא הרבה פחות מתנתק.
ניתן לעבוד איתו במשך שעות ולא להרגיש כלל שזה מרחוק. מנסיון.ישנה אפילו פונקציה ללחיצה על "מסך מלא" (גם בטים-ויואר וגם באני-דסק) להשלמת מרחב העבודה
-
@מטעמים
תודה לכולם, יש לכם מושג איך מבטלים באני דסק את האופציה לבקש אישור?
טומויוור עשה לי כבר בעיות בהתחברות הראשונה -
אני מציע לך לפנות לתמיכה, לראות אם יש להם פתרון שתוכלי לעבוד דרך פורטיקליינט,
ולא עם כל מיני תוכנות שלא מיועדות לעבודה קבועה. -
לתמיכה של נט פרי?
הם אמרו לי שהבעיה שיש לי לא לא קשורה לסינון -
האם קיבלת מסמך מהעבודה מה צריך להגדיר בפורטיקליינט? אם את לא מסתדרת תפני לאיש מחשבים של החברה שיעזור לך להגדיר כמו שצריך.
אחרי שתגדירי הכל כמו שצריך תפני לתמיכה של נט פרי , הם יעזרו לך שזה יעבוד.
-
האיש מחשבים שלנו הוריד לי את התוכנה פורטיקליינט מהאינטרנט וניסה להפעילה ואז הופיעה הודעת השגיאה "לא הייתה אפשרות לאתר את נקודת הכניסה"
הוא אמר לי שהוא לא נתקל בכזאת בעיה ובכך הסתכם הסיפור מבחינתו, כך שאין לי כל כך אפשרות להמשיך הלאה בהתקנה -
על המחשב יש לך תוכנה של נטפרי?
זה סיוט ליפול ככה בין הכסאות, תפני לפניות של נט פרי, תראי איזה הצעה יש להם מנסיון שלהם. -
תודה
כן, גם במחשב וגם בעבודה
לא נראה שזו בעיה של החסימה, נראה יותר כמו תקלה במחשב -
אין שום בעיה לעבוד עם אני דסק באופן קבוע.
ואני לא רואה שום הבדל בינו לבין פלטפורמה אחרת.לגבי בקשת האישור, ניתן לבטל אותה:
-
תודה רבה רבה