שחרור תמונות חסומות לבוני אתרים
-
@webdesign אמר בשחרור תמונות חסומות לבוני אתרים:
כבונת אתרים,
פעמים רבות נחסמת תמונה שהעליתי ללא סיבה.
ואז צריך לשלוח פניה, ולחכות שיענו... ובינתיים קשה להמשיך לעבוד.ההצעה: להוסיף כפתור "שחרור תמונה", שבלחיצה עליו קורים 2 דברים:
- התמונה החסומה משתחררת רק לבונה האתר, ונשארת חסומה לכל השאר.
- נשלחת פניה אוטומטית של "דיווח על תמונה שנחסמה ללא סיבה".
אחרי בדיקה חוזרת של התמונה:
אם התמונה ראויה - היא תפתח לכולם, ויישלח מייל לבונה האתר שהתמונה שלו אושרה (כי הרי הוא רואה אותה כרגיל)
אם התמונה לא עומדת בכללים - יישלח מייל לבונה האתר שהתמונה חסומה לכולם, ואינה מאושרת.הרעיון הוא להקל על בוני האתרים
תודהא. איך נטפרי ידעו מי בונה האתר?
ב. לא באמת מכיר שתמונה נחסמת ללא סיבה.
זה אולי יתכן במצב שהתמונות שלך מאוחסנות בcdn שחסום בנטפרי בצורה גורפת(יש כזה דבר בכלל?) וזה לא עניין של בדיקת התמונה.או שלא הבנתי אותך בכלל.
-
במילים פשוטות:
העליתי בצורה רגילה תמונה נקיה והיא נחסמה. [קרה לי הרבה פעמים]
ברגע שהיא חסומה, קשה להמשיך לעבוד.אני רוצה לשחרר אותה לעצמי במיידי, ולא לחכות עד שתבדק שוב מול נטפרי.
[ברגע שהיא תבדק ויאשרו אותה, היא תפתח לכולם] -
@webdesign
מה קורה אם אתה מעלה אותה שוב?
זה לא מקבל כתובת חדשה? -
אם אינני טועה התמונות לא נבדקות לפי כתובת אל לפי תמונה
-
@nigun לצערי לא.
-
@webdesign
בעד
כבונה אתרים מעת לעת זה אחד הדברים היותר מתסכלים
קשה מאד לעבוד כשאני לא יכול לראות את הפנים של האתר תוך כדי העבודה
מה גם שתמונות נחסמות ללא קשר וסיבה אמיתית וממש מתיש לשלוח שוב ושוב פניה לפתיחה.
מה גם שבכל עדכון של האתר (דבר שקורה מאות פעמים במהלך הקמה של אתר) כל התמונות נשלחות מחדש לבדיקה ו.... נחשו מה נחסמות שוב...
קיצור סיוט
בפעם האחרונה התייאשתי והשתמשתי בסינון אחר בעת בניית אתר כי זה כבר באמת לא היה שייך.
כן אציין לחיוב את צות התמיכה של נטפרי שהיה מלא ברצון טוב וסייע ככל הניתן.
עדיין זה דבר שדורש פתרון. -
ב. לא באמת מכיר שתמונה נחסמת ללא סיבה.
@למדן-וידען
אשמח להכיר לך
זה גם עלה בפורום כאן בעבר
לי קרה שהעלתי לצורך הדגמה 5 פעמים את אותה התמונה והיא נחסמה פעמיים ונפתחה 3 פעמים...
אני לא צוחק
כמו כן באתר שעשיתי לצלמת נחסמו מלא תמונות חאלקה שככל הידוע מתבצעת לבנים בלבד.
קיצער יש מה לתקן בנושא זה -
אני בתחום של בניית האתרים שנים, והתופעה לא מוכרת לי,
אתם מדברים באופן כללי למדי אז אי אפשר להבין ולעזור לכם.
תציינו בדיוק עם איזה מערכת אתם עובדים, איך אתם מעלים את התמונה, וכו'
כמה שיותר תפרטו יותר יעזרו לכם. -
@נטפריס לי זה קרה באתר שעשיתי בsite123
כל פעם שאני מעלה תמונות בעריכה של האתר כל התמונות נשלחות לבדיקה ורובם נחסמות ללא קשר
בפרסום של האתר 50% מהתמונות נחסמות ואז אני מדווח על התמונות וכמעט כולם נפתחות (למעט 2 או 3)
כך בכל עדכון של האתר
הייתה לי התכתבות מאד ארוכה בענייין במערכת הפניות
אשמח שתקרא אותה ותחווה את דעתך -
@בן-עזאי
כנראה בsite123 כל התמונות של כלל המשתתפים נמצאים באותה כתובת.
כמו"כ ייתכן שהם עוברות שינוי גדול/תוכן ולכן הם נשלחות לבדיקה שוב גם אם הם הופיעו בעבר באתר אחר.
בכל מקרה זה נושא נקודתי שצריך בדיקה בsite123 אני לא חושב שזה בעיה כללית של בניית אתרים. -
לידיעתי ב site123 אכן כל התמונות נמצאות בכתובת משותפת, אך לכל אתר יש תיקיה נפרדת, טכנית אפשר להחריג ספציפית תיקיה זו
-
@יצחק-0
ייתכן.
אבל נראה לי ש@webdesign עובדת בפלטפורמה אחרת נחכה לשמוע איזה. -
לא, הבעיה היא לא רק ב 123, אני בונה אתרים כבר כמה שנים בוורדפרס, והבעיה הזו מתסכלת ממש, וגם זה שאם שינתי את הגודל של התמונה היא תישלח שוב לבדיקה, וכן אם לדוגמא העליתי תמונה, אז היא נשלחת לבדיקה בכל נקודה מחדש, דהיינו, גם בחלונית העלאת התמונות, גם בהצגת 'כל התמונות שלי' גם בעריכת התמונה, וגם באתר החי, וגם בפאנל עריכת האתר, בקיצור הזוי ומטורף
-
@הבוס-הגדול פנית למערכת הפניות אי פעם עם התיאור הזה?
-
@נטפריס אמר בשחרור תמונות חסומות לבוני אתרים:
@יצחק-0
ייתכן.זה עדיין לא מסביר את החסימה הגורפת של תמונות של בנים או תמונות 'כשרות' בשלב הראשון עד לשליחה חוזרת (לפעמים כמה פעמים) כדי שיפתחו
להזכירך שזה עיקר הנושא בפוסט של @webdesign -
@נטפריס אני עובדת בוורדפרס. וכמו ש@הבוס-הגדול כתב, התמונה נשלחת לבדיקה בכל נקודה מחדש.
קשה מאוד לעבוד ככה.גם העובדה שבכל פעם צריך לשחרר את הדומיין החדש + לשחרר את אלמנטור + לשחרר תוספים כמו jet-elements.
ולשלוח כל אחד מנ"ל בפניה נפרדת עם הקלטה (ובזבוז נקודות...). ולחכות... עד... שיפתחו.... ובינתיים אי-אפשר לעבוד. כי הממשק חסום. -
@webdesign ופתחתם פניה בעניין, משהו בסגנון איך אפשר שתמונה כמו X Y Z לא יצטרכו בדיקה חוזרת?
-
@נטפריס יכולה לפתוח פניה. בדר"כ נושאים כאלו מגיעים למבוי סתום. עובד מעביר לשני. אני שולחת פניות על תקלות מוגדרות ומוקלטות. אחרת הנקודות הולכות לפח, ואני צריכה אותן.
וכמובן, חוץ מהנקודה כמה פעמים התמונה תבדק, כל הנושא הוא שהתמונה תהיה משוחררת לבונה האתר.
אייקון קטן על התמונה יכול לסמן שהתמונה נבדקה ואושרה.
ואם היא נפסלה, יהיה אייקון אזהרה, עם אופציה לדווח שהתמונה כן כשרה, ואז תפתח אוטומטית פניה מיוחדת לבדיקת התמונה. והיה אם היא כן בסדר, שתשתחרר אוטומטית. (בלי לערבב נקודות, כמו דיווח על תמונות פסולות בלי נקודות). -
@webdesign נסו עוד פעם אחת לשלוח פניה ולהסביר את הבעיה שלך באופן כללי לא מוגדר ולא ספציפית לתמונה,
עם דוגמאות לתמונות שנבדקות שוב ושוב. כוונתי כמובן על אתר מסויים ובודד (זה תהליך שחייב לחזור על עצמו בכל דומיין נפרד בפני עצמו).
אם שוב פעם את רואה שהפניה הייתה איבוד נקודות (שימו לב שזה לגיטימי אם זה ייקח כמה ימים) אנא שתפו פה את מספרה. -
@נטפריס
אני שלחתי פניה ארוכה, מפורטת עם דוגמאות והכל ולא קיבלתי פתרון מלבד לשלוח כל פעם מחדש בקשה לבדיקת תמונות