התנתקות חיבורים ושינוי כתובת חיבור
-
מסיבה שאינה ידועה לי נטפרי מזהה אותי בכמה חיבורים שונים למרות שיש לי מחשב אחד המליצו לי למחוק את החיבורים ואכן מחקתי ק שעכשיו נטפרי לא מזהה שום חיבור אינטרנט ולא נותן לי להגדיר הגדרות סינון
-
@אדם-גינוייר באיזה שלב אתה נמצא
שאתה ניכנס לדפדפן עם החיבור שלך מה אתה רואה ? -
אני יכול להיכנס לחלק מהאתרים אבל למש ל לחדשות jdn לא. נכנסתי לבדוק למה וראיתי שבהגדרות החיבורים הוא מזהה אותי כחיבור שעליו אין הגדרות. מחקתי אותו בהנחה שיחבר לי אוטומטי אבל הוא מאז מזהה אותי שאין לי הגדרות על החיבור הנוכחי
-
@אדם-גינוייר לאתרים שזה לא ניכנס מה בדיוק מופיע לך ?
כמו כן לאיזור האישי שאתה ניכנס
https://netfree.link/app/#/user/info
הוא לא נותן לך אפשרות להירשם ? -
@bbn אני נרשמתי מחדש אבל הוא לא מזהה חיבור דהיינו הוא לא מראה כאילו יש לי חשבון סינון על החיבור הנוכחי כי ברשימת מזהה החיבורים אין שום כתובת כי מחקתי הכל השאלה איך להחזיר שיזהה את כתובת החיבור הנוכחי ויגדיר עליו הגדרות סינון?
-
@אדם-גינוייר אולי אתה נרשמתה מחדש?
ולחיבור שאתה מנסה להתחבר כרגע זה החשבון הישן שלך?
כי אפשר או להרשם מחדש לנטפרי לכל חיבור או להתחבר לחשבון הקיים
ואת החיבור שלך זה אמור לזהות אוטמוטי -
-
היכנס לקישור הזה:
https://netfree.link/start#/auto-check-problems
אם הוא כותב לך שאתה לא רשום, תירשם דרכו, ואז החיבור יופיע לך בחשבון.
אם הוא כותב שהבדיקה עברה בהצלחה, אז: -
תיכנס לקישור הזה:
https://netfree.link/start#/user-details
ותבדוק את השורה: "טלפון מסתיים בספרות".
אם זה מוכר לך, תוודא שנכנסת לחשבון הנכון, באמצעות אותו מספר טלפון שמסתיים בספרות האלו.
אם אתה לא בטוח, באזור האישי בפינה השמאלית העליונה יש לחצן "התנתק", תלחץ עליו ותכנס מחדש באמצעות מספר הטלפון המדובר.
אם מספר הטלפון לא מוכר לך - זו כנראה בעיה של ממש והקו לא רשום בנטפרי על שמך.
תהיה חייב לפנות לתמיכה (אגב, אתה יכול לעשות את זה מראש, גם בלי לנסות. הם ידריכו אותך). -