שלחתי פניה עם שלוש נקודות לפני שלוש שעות.....
-
כמה זמן זה אמור לקחת ? יש איזה תקלה?
-
-
@DovidStroh עד כדי כך ?? נראה לי מוגזם קצת .. הם לא עובדים מהבית?
-
העומס הוא לא משום שחסרים עובדים אלא משום שאנשים משתמשים הרבה יותר באינטרנט
-
@נחמן-מאומן
תשלח לחברת ----- ותראה תוך כמה זמן יענו לך..... שהייתי בחברה הזו לפעמים לקח יום-יומיים על פניה פשוטה.
תעריך את נטפרי שברוב המקרים עונים מהר מאוד. פניות רבות נענתי תוך דקה-שתי דקות. -
@OR צודק! לא יודע מה בחברות אחרות אבל פה זה די מהר... רק לא הבנתי מה קרה עכשיו ...
-
@OR אמר בשלחתי פניה עם שלוש נקודות לפני שלוש שעות.....:
שהייתי בחברה הזו לפעמים לקח יום-יומיים על פניה פשוטה.
תעריך את נטפרי שברוב המקרים עותסתכל איזה שירות מצויין יש ביום רגיל בנטפרי!!!!
ענו בפחות מדקה -
@OR לא צריך לכתוב "חברת -------", אפשר לכתוב במפורש...
ובכן, מנסיון שלי, כשהייתי בעבר לקוח של אתרוג, חלק מהסבל הבלתי נסבל שהיה שם זה הנושא הזה... על כל פנייה, אפילו המינימלית ביותר, היה צריך לחכות יומיים-שלושה עד שהייתי נענה... וגם זה רק במידה ולא איזה רובוט אומלל היה עונה... מה שקרה ביותר ממחצית מהפעמים... וגם זה רק במידה ולנציג התורן היה סבלנות לענות, ולא "להמליץ" לעבור לרימון או למסלול אחר פתוח יותר...
אבל בנטפרי, תוך כמה דקות-שעות נענים בטוב טעם ודעת, ע"י בני אנוש ילודי אשה, מתורבתים ונעימים, וללא סחבת בלתי נגמרת והמלצות לא קונבנציונאליות...
אגב, אנשים חושבים שנטפרי סגור יותר מאתרוג, ולכן יש שמעדיפים את אתרוג מנטפרי..
אז חשוב לי לציין שאני עברתי מאתרוג לנטפרי (כלומר: מה ששבר את גב הגמל) לפני 4 שנים מסיבה אחת: אשתי מפתחת web, והיו כמה שרתים ואתרים מסויימים שלא היו פתוחים באתרוג, ולא הועילו טענותיי, וה"פיתרון" היחיד שהיה להם זה לעבור לרימון... מה שכמובן לא בא החשבון בשום אופן.. ולכן עזבתי..
מיותר לציין שמיד כשעברתי לנטפרי הכל נפתח ע"י הקלטת תעבורה וכו', והכל בא על מקומו בשלום.